Ziek en trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ziek en trainen

Wat doen jullie als je ziek bent en dan bedoel ik strontverkouden en het gevoel dat je niet heel veel kracht hebt, train je dan gewoon door ?
    Of neem je rust?

Mvg,
    Dartpapa

Originally posted by dartpapa View Post
    Wat doen jullie als je ziek bent en dan bedoel ik strontverkouden en het gevoel dat je niet heel veel kracht hebt, train je dan gewoon door ?
    Of neem je rust?

Mvg,
    Dartpapa
    Dan kun je beter thuis in je bed blijven liggen. De meeste mensen waarderen het niet als jij die bacillen loopt te verspreiden.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Gewoon rust nemen wanneer je lichaam dat aangeeft. Anders blijf je maar aanklooien met je gezondheid.
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Dan kun je beter thuis in je bed blijven liggen. De meeste mensen waarderen het niet als jij die bacillen loopt te verspreiden.
        Dat snap ik maar ik bedoelde thuis trainen,sorry voor de onduidelijkheid

Comment

Gewoon je vetten, carbs en eiwitjes blijven eten en chillen op de bank/in bed met een filmpje. Trainen kan wel weer als je je top voelt.
          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X