Ik heb een jaar geleden een blessure opgelopen doordat ik met mijn andere sport Taekwondo met me linkerbeen moest uitschuiven waardoor ik een steek/scheurtje aan de rechterkant van me onderrug.
Nu deed dat wel even pijn maar ik dacht dat het vanzelf wel over ging.
Na een 1-2 maanden was de pijn naar me onderrug verschoven, dit omdat ik verkeerd heb gelopen volgens de dokter en is me onderrug nogal stijf geworden.
Vervolgens fysiotherapie gevolgt maar ook dat heeft weinig uitgehaald.
Vorige week zijn er foto's gemaakt van me rug maar het schijnt allemaal tip top eruit te zien...Maar de zeurende pijn blijft.
Heeft iemand hier ook last van gehad? Ik baal ervan want de trainingen mist nu al een jaar de rugoefeningen die ik nodig heb en ik wil niet stoppen met trainen.
Ben overigens 19 jaar.
Nu deed dat wel even pijn maar ik dacht dat het vanzelf wel over ging.
Na een 1-2 maanden was de pijn naar me onderrug verschoven, dit omdat ik verkeerd heb gelopen volgens de dokter en is me onderrug nogal stijf geworden.
Vervolgens fysiotherapie gevolgt maar ook dat heeft weinig uitgehaald.
Vorige week zijn er foto's gemaakt van me rug maar het schijnt allemaal tip top eruit te zien...Maar de zeurende pijn blijft.
Heeft iemand hier ook last van gehad? Ik baal ervan want de trainingen mist nu al een jaar de rugoefeningen die ik nodig heb en ik wil niet stoppen met trainen.
Ben overigens 19 jaar.
Comment