.....
Gevoel tijdens press oefeningen
Collapse
X
-
Gevoel tijdens press oefeningen
Last edited by GespierdeMug; 27-11-2022, 12:16.Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."Tags: Geen
-
Ik weet dat het een lap tekst is, maar het is echt een heel vervelend probleem! Ik wil gewoon relaxed kunnen benchen etc Heb gister nog wat research gedaan en misschien dat ik erachter ben wat het mij zo moeilijk maakt, ik heb sinds zolang dat ik weet uitstekende schouderbladen (winged scalpula) en heb gelezen dat meerdere mensen last hadden bij het benchen. Het samenknijpen van de schouderbladen is geen probleem, maar zodra je de stang eraf pakt, naar beneden brengt of terug omhoog drukt schiet (bij mij dus het linkse) schouderblad uit zijn plek. Nu werd er veel gezegd dat het aan spierzwakte ligt bij serratus anterior, rhomboids en trapezius OF er is iets mis met een of andere zenuw. Nu merkte ik gister wel op zodra ik mijn ellebogen achteruit trek af en toe de linkerkant van de trapezius "omhoog" kwam.
Naast dit maak ik me nog altijd zorgen rond de schouder, ik heb hier echt het gevoel niet in bij alles zowat. Zodra ik de beweging maak die je bij lateral raises doet, draaien mijn schouders op een heel andere manier. Rechts gaat echt op de lateral head en bij links helt de schouder wat naar achter en lijkt de anterior het deels over te nemen.
Ik ga in ieder geval even een kijkje laten nemen door huisarts en fysio!Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
-
Waarom die oefeningen? Wil je daarmee mikken op lower-trapezius en posterior deltoid? Het probleem zit alleen links en de massa op de rug is kwa symmetrie zeer goedCurrent status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
Je schrijft hier:
Originally posted by Wilcodemug View PostHet samenknijpen van de schouderbladen is geen probleem, maar zodra je de stang eraf pakt, naar beneden brengt of terug omhoog drukt schiet (bij mij dus het linkse) schouderblad uit zijn plek.
Als ji je schouderbladen niet bij elkaar kunt houden dan zou het kunnen betekenen dat de spieren die daarvoor moeten zorgen niet sterk genoeg zijn. In dat geval kunnen incline shrugs en face pulls helpen.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Bij het zakken kan ik ze nog enigzinds bij elkaar houden, maar vooral bij het uitdrukken voel ik dat het linker schouderblad van zijn plaats gaat. Hij ligt bij het naar beneden brengen plat en dan zodra ik druk druk het schouderblad links in het bankje en schiet het terug op zij.
Dit gebeurt er dan:Current status: Bulkin' and gainin'
Comment
-
Originally posted by Wilcodemug View PostBij het zakken kan ik ze nog enigzinds bij elkaar houden, maar vooral bij het uitdrukken voel ik dat het linker schouderblad van zijn plaats gaat. Hij ligt bij het naar beneden brengen plat en dan zodra ik druk druk het schouderblad links in het bankje en schiet het terug op zij.
Dit gebeurt er dan:
Ik weet ook niet 100% zeker wat er allemaal schort, vandaar mijn advies om ook een afspraak te maken bij een ervaren sportfysio.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Bij incline db press heb ik er vrijwel geen last van, het gevoel is nog steeds niet optimaal maar iig niet zoveel problemen met de schoudersCurrent status: Bulkin' and gainin'
Comment
-
Originally posted by Wilcodemug View PostBij incline db press heb ik er vrijwel geen last van, het gevoel is nog steeds niet optimaal maar iig niet zoveel problemen met de schoudersI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ja, er is definitely something wrong met mijn schouders.. krijg er echt 0,0 gevoel in en bij bepaalde bewegingen spant de verkeerde kant van de deltoid aan of zelfs helemaal niet.Current status: Bulkin' and gainin'
Comment
-
Originally posted by Wilcodemug View PostJa, er is definitely something wrong met mijn schouders.. krijg er echt 0,0 gevoel in en bij bepaalde bewegingen spant de verkeerde kant van de deltoid aan of zelfs helemaal niet.
hetzelfde met je benen.
Comment
-
Originally posted by promo 2007 View Postje leest veelste veel op internet waardoor je denkt dat je van alles last hebt.elk mens heeft een rechter of linker kant wat beter en sterker aanvoelt.
hetzelfde met je benen.
Tuurlijk voelt de dominante kant beter, maar mijn schouders maken gewoon niet dezelfde baan/beweging en spannen verschillende spieren aan wat echt niet hoort. Ik ga morgen huisarts waarschijnlijk en hopelijk snel door naar de fysio en dan laat ik jullie weten wat er mis isCurrent status: Bulkin' and gainin'
Comment
-
Originally posted by Wilcodemug View PostDat klopt, maar ik heb die uitstekende schouderbladen altijd al gehad. Ik kan achter mijn rug de schouderbladen zonder moeite tegen elkaar aan tikken of een goede 10 cm uit mijn rug laten komen
Tuurlijk voelt de dominante kant beter, maar mijn schouders maken gewoon niet dezelfde baan/beweging en spannen verschillende spieren aan wat echt niet hoort. Ik ga morgen huisarts waarschijnlijk en hopelijk snel door naar de fysio en dan laat ik jullie weten wat er mis is
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
4 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment