Beste medeleden
Ik train nu al 10 jaar, maar de laatste 2 a 3 jaar heel wat minder.
Dus begin ik nu last te krijgen van een hele dikke buik die ik nooit heb gehad, maar t ergste van alles mijn vrouwenborsten.
Ik ben bij de huisarts geweest die verwees mij ahahah ik moet dit even delen
de arts naar wie hij me verwees zei tegen mij is toch normaal is grotendeels vet
zo lang het met hun goed gaat, gaat t met iedereen goed
Bij mij is de gyno echt erg en t doet zelfs pijn soms.
Agis mijn zorgverzekeraar wilt de operatie niet betalen is uiteindelijk gebleken!!
Ik weet niet wat ik er nu moet, ik zie er dik uit en deze gyno laat mij er 3x zo dik uitzien als ik ben.
Heeft iemand goed advies? Welke stappen kan ik nu t beste ondernemen?
Ik hoorde en las ergens dat belgie vrij goedkoop is, maar de prijzen verschillen daar ook heel erg zie ik. Heeft iemand zo een operatie laten doen? zo ja wat is de verstandigste wijze voor mij??
ik zal jullie erg dankbaar zijn om jullie info
grtzz
Ik train nu al 10 jaar, maar de laatste 2 a 3 jaar heel wat minder.
Dus begin ik nu last te krijgen van een hele dikke buik die ik nooit heb gehad, maar t ergste van alles mijn vrouwenborsten.
Ik ben bij de huisarts geweest die verwees mij ahahah ik moet dit even delen
de arts naar wie hij me verwees zei tegen mij is toch normaal is grotendeels vet
zo lang het met hun goed gaat, gaat t met iedereen goed
Bij mij is de gyno echt erg en t doet zelfs pijn soms.
Agis mijn zorgverzekeraar wilt de operatie niet betalen is uiteindelijk gebleken!!
Ik weet niet wat ik er nu moet, ik zie er dik uit en deze gyno laat mij er 3x zo dik uitzien als ik ben.
Heeft iemand goed advies? Welke stappen kan ik nu t beste ondernemen?
Ik hoorde en las ergens dat belgie vrij goedkoop is, maar de prijzen verschillen daar ook heel erg zie ik. Heeft iemand zo een operatie laten doen? zo ja wat is de verstandigste wijze voor mij??
ik zal jullie erg dankbaar zijn om jullie info
grtzz
Comment