knobbel linkertepel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by NickP View Post
    Arimidex | Deel hier je ervaringen en bijwerkingen met anderen

Misschien denk je nu wat anders erover, had er zelf nog nooit van gehoord..
    maar vrouwen met borstkanker nemen het ook en in sommige reviews staat gewoon dat ze liever stoppen met arimidex dan dat ze willen leven met de bijwerkingen ervan..

Of het beschikbaar is in de apotheek? ik denk het niet, wel zal het op recept van de dokter verkrijgbaar zijn.
    op hoe hoog/laag krijgen die armidex gedoseerd voor medisch gebruik ?
    arimidex gebruik je ook maar 2-4 weken netzoals tamoxifen, deze gebruikers krijgen het ook voor medische redenen en gebruiken gewoon lange periodes aan een stuk door.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

WAT ZIJN MOGELIJKE BIJWERKINGEN VAN ARIMIDEX?

De volgende bijwerkingen zijn zeer vaak (meer dan 1 op 10 patiënten), vaak (tussen 1 op de 10 en 1 op de 100 patiënten), soms (tussen 1 op de 100 en 1 op de 1.000 patiënten) of zeer zelden (minder dan 1 op de 10.000 patiënten) gemeld:
      zeer vaak: opvliegers;
      vaak: hoofdpijn, misselijkheid, diarree, uitdunnen van het haar, huiduitslag, gewrichtspijn, gewrichtsstijfheid, droge vagina, vaginale bloedingen (in de eerste weken na starten van de behandeling), krachteloosheid (vermoeidheid) en stemmingsstoornissen;
      soms: verlies van eetlust (anorexia), te hoog cholesterolgehalte (hypercholesterolemie), slaperigheid en braken;
      zeer zelden: huiduitslag met rode (vochtige) onregelmatige vlekken (Erythema multiforme) eventueel gepaard gaande met (hoge) koorts, gewrichtspijn en/of oogontsteking (Steven-Johnson syndroom) en allergische reacties zoals plotselinge vochtophoping in de huid en slijmvliezen (bijv. keel of tong), ademhalingsmoeilijkheden en/of jeuk en huiduitslag (angio-oedeem), urticaria (galbulten), overgevoeligheid voor bepaalde stoffen (anafylaxie), bloedprop in een niet-oppervlakkige ader (diep veneuze trombose), en bloedprop in een bloedvat van een long (longembolie).
      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Ok, ben weer thuis. Ze gaan het weefsel dat eruit is onderzoeken en aanstaande woensdag moet ik terug naar het ziekenhuis voor de uitslag en bloedonderzoek. Ze hebben mij voorbereid op eventueel borstkanker..(anderhalf jaar geleden was ik er ook voor echo en toen zeiden ze dat het niets kwaadaardig was). Ik ga er eigenlijk niet vanuit en denk dat het een gyno knobbel is.

In Nederland waren er per jaar 150 mannen waarbij borstkanker werd geconstateerd, dus de kansen zijn zeer laag. Mjah ik ben blij dat mijn dokter mij doorverwezen heeft aangezien we nu zeker zullen zijn over wat het is.

Ik ga nu zeker niet aan de arimidex of nolvadex en ben blij dat ik de test c niet heb geinjecteerd. HGH behandeling is nu ook beeindigd en ik denk dat ik het oppak wanneer deze kwestie verholpen is.

Als jullie een knobbel voelen onder je tepel, vraag dan bij de echo of ze weefsel eruit halen voor onderzoek. Hadden ze van mijn part ook kunnen doen bij mij (1,5 jaar geleden).

Zal vast wel meevallen toch?? Beetje zenuwachtig.

Comment

Ok goed nieuws, het is geen kwaadaardig tumor.. Nu laat ik een bloedonderzoek doen en als dat allemaal normaal is gaan we verder kijken wat een opluchting, phew

Comment

Morgen ga ik onder het mes, wish me luck..

Comment

Wordt je morgen wakker met een cup C
              Een dag niet getraind...

Comment

Succes HD!

Comment

Sterkte en een spoedig herstel!

Comment

Bedankt voor jullie steun.. I Love You guys.. Ik ben weer wakker en operatie succesvol verlopen. Genieten van dat morfine

Comment

Top, dan snap ik de I Love You Guys ook wel, lekker aan de medische heroïne :P

Comment

Yeah nieuwe infuusje erbij..no pain..no painkiller

Comment

Yo man, ik heb het verband er net afgehaald en schrok een beetje..dikke inham vult dat wel weer bij?? volgens mij hebben ze het kleine beetje gewone vet ook weg gehaald..

Comment

Drie maal raden waar ik 100 iu hgh ga zetten...

en 500 mg test per week en zowiezo wat diana en heel msschien wel weer deca! Totdat mijn borst zo groot is dat er niets meer te zien valt.
                            Last edited by HDready; 05-07-2013, 11:53.

Comment

1 dag na operatie:

ranzig i know..ik moet er ff mee leven..kan een jaartje duren las ik ergens..

ik heb geeneens hechtingen, moet het met pleisters doen :S

Comment

1e paar dagen ziet het er altijd heel slecht uit.. Na een paar dagen ziet het er al heel anders uit. Ma echt geen hechtingen? zelfs ni inwendig die uit zichzelf vergaan? Volgens mij geen slecht teken eh. Een jaar duren? Lijkt me heel erg lang hoor. Mss niet vergelijkbaar maar mijn gyno is nog geen 3 weken geleden weggenomen en ziet ge ziet er nu bijna niks meer van... Terwijl echt heel mijn borsten en ribben bont en blauw zagen 1 dag na de operatie.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X