De ideale bulk-cycle met sustanon?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Cur hoe komen we op dat erogene gedeelte?

Grtz

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Riki @ Jun. 04 2003,17:57)]Cur hoe komen we op dat erogene gedeelte?

Grtz
      € 500,00 storten op mijn rekening?

Check je pm ff

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ok ik ben nu bezig met mijn sust kuurtje en dit zijn mijn ervaringen (500 mg per week ma en do):

- Ik geloof niet dat sust veel schommelingen in je plasma levels veroorzaakt; Alleen de heel kortlopende kon ik duidelijk onderscheiden (prop)in het begin. Na een aantal weken is je level min of meer stabiel. Ik heb een calc xls sheet in mijn bezit waarmee ik dat min of meer grafisch kan aantonen (mail me op [email protected] en ik zal hem je toesturen). Verder is sust ontwikkeld om gedurende een maand min of meer een verhoogde test conc in je bloed te verzorgen middels een injectie daarom de 4 verschillende esters. Ik zet twee shots per week ma en do.
        - Sustanon is een blend van 4 tests het is dus gewoon test.
        - Ik ben meer dan 7 kilo aangekomen in 4 weken
        - Ik heb het gevoel dat ik niet veel wateriger ben geworden sterker nog de laatste weken ben ik vasculairder geworden. Alleen mijn sixpack is duidelijk wat afgenomen (train mijn buik liever niet hard nu) en eet meer dan normaal.
        - Ben voller groter geworden (duhhhhh)
        - Heb op dit moment last van de warmte, zweet als een otter vooral bij trainen.
        - Doordat ik zoveel zweet heb ik 's nachts wat moeite met slapen. Kan ook komen door wat mindere ontwikkelingen op mijn werk. Anyway dit is mijn grootste nadeel.
        - geen sust flu
        - kracht is veel vooruitgegaan vooral op de grote spiergroepen (borst benen enz. ). Gister lag er nog iets van 450 kg op de legpress ;-). Probleem is dat je je eigen grenzen niet meer precies kent, immers het veranderd wekenlijks. Was al relatief sterk en nu nog meer.
        - Ik heb totaal geen spierpijn meer hoe hard ik ook train. Ik vond de (lichte) spierpijn en pump altijd en lekker gevoel dat mis ik wel een beetje .
        - Nadeel een paar mensen die ik verteld heb dat ik gebruik zeggen dat ik gek ben omdat ik volgens hun al een mooi lichaam had/heb.
        - ander nadeel de dumbbells in mijn sportschool worden te licht voor mij  ;-).
        - sexdrive niet zeer veel meer geworden (gelukkig). Had ik altijd al genoeg van. Heb wel het idee dat mijn "nuts" wat kleiner geworden zijn.
        - ander nadeel: idioten die in een discotheek naar je toekomen en zeggen dat ik bodybuilding wedstrijden moet gaan doen. Heb toch het idee dat mannen meer naar je kijken dan vrouwen (die doen het meer stiekum).
        - voel me op zich goed.
        - Acne heb ik niet veel last van in ieder geval ongeveer evenveel als normaal.
        - Ik gebruik Karachi's en had in hier wel wat last van, zere injectie plek. Maar dat went en ach no pain no gain. Ik gebruik meerdere injectie spots en wissel ze af (om litteken weefsel te vermijden).

Riki volgens mij is een test (labtest bedoel ik) zeer prijzig om te laten doen. En van Karachi zijn volgens mij weinig fakes van in omloop omdat de prijs van sust relatief laag is.

Comment

Whoknows....

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (whoknows @ Jun. 06 2003,16:53)]Ok ik ben nu bezig met mijn sust kuurtje en dit zijn mijn ervaringen (500 mg per week ma en do):

- Ik geloof niet dat sust veel schommelingen in je plasma levels veroorzaakt; Alleen de heel kortlopende kon ik duidelijk onderscheiden (prop)in het begin. Na een aantal weken is je level min of meer stabiel. Ik heb een calc xls sheet in mijn bezit waarmee ik dat min of meer grafisch kan aantonen (mail me op [email protected] en ik zal hem je toesturen). Verder is sust ontwikkeld om gedurende een maand min of meer een verhoogde test conc in je bloed te verzorgen middels een injectie daarom de 4 verschillende esters. Ik zet twee shots per week ma en do.
            - Sustanon is een blend van 4 tests het is dus gewoon test.
            - Ik ben meer dan 7 kilo aangekomen in 4 weken
            - Ik heb het gevoel dat ik niet veel wateriger ben geworden sterker nog de laatste weken ben ik vasculairder geworden. Alleen mijn sixpack is duidelijk wat afgenomen (train mijn buik liever niet hard nu) en eet meer dan normaal.
            - Ben voller groter geworden (duhhhhh)
            - Heb op dit moment last van de warmte, zweet als een otter vooral bij trainen.
            - Doordat ik zoveel zweet heb ik 's nachts wat moeite met slapen. Kan ook komen door wat mindere ontwikkelingen op mijn werk. Anyway dit is mijn grootste nadeel.
            - geen sust flu
            - kracht is veel vooruitgegaan vooral op de grote spiergroepen (borst benen enz. ). Gister lag er nog iets van 450 kg op de legpress ;-). Probleem is dat je je eigen grenzen niet meer precies kent, immers het veranderd wekenlijks. Was al relatief sterk en nu nog meer.
            - Ik heb totaal geen spierpijn meer hoe hard ik ook train. Ik vond de (lichte) spierpijn en pump altijd en lekker gevoel dat mis ik wel een beetje .
            - Nadeel een paar mensen die ik verteld heb dat ik gebruik zeggen dat ik gek ben omdat ik volgens hun al een mooi lichaam had/heb.
            - ander nadeel de dumbbells in mijn sportschool worden te licht voor mij  ;-).
            - sexdrive niet zeer veel meer geworden (gelukkig). Had ik altijd al genoeg van. Heb wel het idee dat mijn "nuts" wat kleiner geworden zijn.
            - ander nadeel: idioten die in een discotheek naar je toekomen en zeggen dat ik bodybuilding wedstrijden moet gaan doen. Heb toch het idee dat mannen meer naar je kijken dan vrouwen (die doen het meer stiekum).
            - voel me op zich goed.
            - Acne heb ik niet veel last van in ieder geval ongeveer evenveel als normaal.
            - Ik gebruik Karachi's en had in hier wel wat last van, zere injectie plek. Maar dat went en ach no pain no gain. Ik gebruik meerdere injectie spots en wissel ze af (om litteken weefsel te vermijden).

Riki volgens mij is een test (labtest bedoel ik) zeer prijzig om te laten doen. En van Karachi zijn volgens mij weinig fakes van in omloop omdat de prijs van sust relatief laag is.
            Dit klinkt echt super, mooi resultaat al, ben benieuwd naar je pics.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 06 2003,17:00)]Whoknows....    
              Ik ga helemaal mee in deze duidelijke mening!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X