Mijn kuurtje??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn kuurtje??

hoi, ik ga binnen enkele weken weer een weekje naar turkije en zou mijn voorraad as voor mijn winterkuurtje al willen aanleggen. ik had volgende kuur in gedachten, wat denken jullie jongens?

1 500 mg sustanon 50-100 mg per day anapolon
    2 750 mg sustanon 50-100 mg per day " "
    3 750 mg sus 50-100 mg per day " "
    4 750 mg sus 50 mg per day " "
    5 750 mg sus
    6 750 mg sus
    7 500 mg sus
    8 200-250 mg sus
    nakuren met clomid

wat denken jullie, kbreng ook nog primo mee, kan ik die ook nog ergens ertussen voegen.
    khoop op jullie reacties.
    mvg

uhm, welke aas?

Grtz

Comment

Tja welke AS Vitek?
      Ga er van uit dat het test is en een testalone kuurtje wordt.
      Zou persoonlijk stacken maar weet je verleden niet.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

oeps sorry, twas sustanon en anapolon,
        kheb al 4 kuurtjes achter de rug telkens met as uit turkije (sus, primo, oxy,..) en een keer d-bol only
        ben 1.87m en weeg 82kg

Comment

Voor 4 kuurtjes weeg je wel erggg licht, wat is je bf%? 3%! Wat ik je zou adviseren is kijk eerst eens naar je training en voeding.
          Ik ben iets langer, nog nooit gebruikt maar weeg plm 15 kg zwaarder en ben 4 jaar geleden meer dood dan levend geweest, train pas 7 weken weer, moet er wel bij vermelden dat ik voor mijn bijna doodervaring 6 jaar au natural had getraind en 109 kg bij 1.92 woog met een normaal bf%.
          Als je bereidt bent om naar je training en voeding te kijken, laat het me ff weten, want ik weet als je lang bent hoe moeilijk het was om het op te vullen, heb een boel fouten in het verleden gemaakt, maar ik hoop (denk) dat ik het aardig uitgedokterd heb.

Grtz      
          Ps: aangaande je kuur, ziet er op zich wel goed uit, alleen zou ik op 50 mg abombs gaan zitten, want das erggg sterk spul. En sus op 500 mg p/w, naar aanleiding van mijn thread op advies van CUr in 2-en gedeeld, bijv. ma-do.Wat je ook besluit, iig suc7!

Comment

Sustanon gewoon een constante dosis nemen.
            Frontload hoeft niet als je er anapolon bij neemt.
            Zelf zou ik er deca bijnemen vooral als eiwitspaarder.
            Ook kan je na die anapolon de laatste 4 weken d-boll nemen maar dat is wel iets minder voor je levertje

Greets...

Comment

idd erg licht voor dat je al 4 kuurtjes hebt gehad.
              kan paar redenen hebben
              1 je was 43 kg. voor je begon
              2 je hebt nep spullen gekregen
              3 je traint en eet alleen tijdens je kuur
              4 je hebt nooit naturel getraind
              5 je bent idd 3% ripped

als je 4 zulke kuren hebt gehad moest je nou toch wel iig 90kg zijn.

je kuur? ik zou dan alle 8 weken op 750 mg gaan zitten. dat op- en afbouwen heeft totaal geen zin.
              oxy hoef je op zich ook niet op te bouwen, maar om te zien hoe je erop reageert zou je het kunnen doen.

greetzz bruce
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (bruce @ Jun. 02 2003,16:29)]idd erg licht voor dat je al 4 kuurtjes hebt gehad.
                kan paar redenen hebben
                1 je was 43 kg. voor je begon
                2 je hebt nep spullen gekregen
                3 je traint en eet alleen tijdens je kuur
                4 je hebt nooit naturel getraind
                5 je bent idd 3% ripped

als je 4 zulke kuren hebt gehad moest je nou toch wel iig 90kg zijn.

je kuur? ik zou dan alle 8 weken op 750 mg gaan zitten. dat op- en afbouwen heeft totaal geen zin.
                oxy hoef je op zich ook niet op te bouwen, maar om te zien hoe je erop reageert zou je het kunnen doen.

greetzz bruce
                Tis niet om je af te vallen, maar ergens gaat t niet goed, geef even een reply, misschien kunnen we met zijn allen uitdokteren wat er verkeerd gaat.

Grtz

Comment

dag jongens, allereerst bedankt om zo massaal te reageren, nu, wanneer ik in 1999 begon te trainen woog ik amper 60kg, ik mocht eten wat ik wou ik kwam geen gram bij. na een jaar trainen(4xp/w) nam ik mijn eerste d-boll only kuurtje van 4weken. heeft wel wat resultaat gehad. daarom deed ik hetzelfde kuurtje even later nog eens.daarna wanneer ik dus de smaak te pakken had kocht ik in turkije mijn eerste inject- kuurtje. met te weinig ervaring nam ik 8 weken enkel primo. vorige kerst(na redelijk veel rondneuzen op verschillende forums) stak ik volgend kuurtje in elkaar;

Wk 1-5 300mg primo + 250 sustanon p/w
                  Wk 6-8 500 sustanon
                  Wk 1-2 50mg anadrol p/d (smorgens halve en savonds halve)
                  Wk 2-4 75mg anadrol
                  Wk 1-6 mariadistel
                  Wk 11-13 clomid (1ste dag 300mg, dan 7dagen 100mg en dan 10d 50mg

dat heeft me toch wel enkele kilo's opgebracht.
                  nu ik voldoende trainingservaring heb, zoek ik dus ook in de toekomst nog enkele kuurtjes te doen.

ah ja, mijn vetpercentage staat op 10%. (2p/w 45min lopen hartslag 140 om droog te geraken)
                  bedankt voor jullie raad voor mijn volgende kuur. kga gewoon mijn sus constant op 750 houden en mijn oxy op 75mg.

kga er ook een fotootje bijvoegen, dan kunnen jullie mijn resultaten tot hiertoe is zien.

greetzzzz

Attached Files

Comment

Luiser goed, toen ik begon met trainen woog ik 65 kg, maar das 10 jar geleden, heb toen 6 jaar au natural erg hard getraind en kwam uit op 109 kg met een normaal bf%. Waarbij ik moet zeggen dat ik de eerste 2-3 jaar geen reet aankwam, omdat ik al die stomme schema's in de bladen volgde, die gebaseerd zijn op stevig aas gebruik. Na de eerste drie jaar ben ik anders gaan eten en trainen, en toen vlogen de kilo's eraan en ook de kracht. Ging veel minder trainen, mijn gehele lichaam 1 x pw en veel meer de compound movements als bankdrukken, squats, military presses en deadliften, dit icm met goed eten en door slechts 2 trainingssessies per week deed wonderen voor me. 2-3 kg per maand aankomen (niet elke maand) was geen uitzondering. Ik ben daarna ernstig ziek geworden, en de dood van heel heel dichtbij bekeken. Heb na mijn ziekte vier jaar niet getraind, en woog nu 101-103 kg, train sinds 7 weken weer, moraal van het verhaal:

train je gehele lichaam 1 x pw
                    doe de compoundmovements (4 oefeningen: bd, sq, mp en dl)
                    geen cardio als je zo licht bent
                    vreet je te barsten
                    En geheid dat je kilo's eraan vliegen als je ook goed rust en eet. Daarna zou ik pas een volgend kuurtje overwegen. Btw pic, ziet er goed uit, maar je mag idd wel wat massa gebruiken. Tis goed bedoelt advies, zie wat je ermee doet, als vijb:

ma: sq, bd (zeg elke oefening 2 sets, waarvan 1 opwarmset, met max 8-12 reps)

do: dl, mp (elke oefening 2 sets, waarvan 1 opwarmset, met max 8-12 reps)

Wat je ook besluit, iig suc7.

Grtz

Comment

ViteK: Ik zou eens een deca/sust/d'bol kuur overwegen. Als je na 4 kuren nog steeds zo 82KG weegt zou ik ook eens een langere kuur overwegen. Toen ik m'n eerste deca/sust kuur nam maakte ik de grootste vooruitgang tijdens week 8 tot 12.

Dus denk eens na over 10-12 weken deca 400mg per week + sust 500-750MG per week. En doe de eerste 5 weken tot max. 40Mg D'bol er bij.

Primo is geen goede AS voor jou als je er behoorlijk meer massa bij wilt hebben, je bent droog genoeg.

Betr. anadrol, uit eigen ervaring zeg ik, NIET doen. Ik raad echt iedereen af om anadrol te gebruiken, in welke dosis dan ook. Er zijn genoeg alternatieven.

3-3.5 jaar trainen, en dan al 4 kuurtjes gehad in mijn ogen ben je te vroeg begonnen met AS. Over welke periode heb je die 4 kuurtjes gedaan? Ik zou persoonlijk niet meer dan 1 tot 2 kuren per jaar doen. Hoe korter de periode tussen 2 kuren, hoe minder resultaat je bereikt.
                      What's the difference between your wife and your gear?
                      They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                      I also love them both, and can't live without them.

Comment

he broeder, dat lichaam van jou ziet er goed uit!! vooral je borst is perfect. daar zullen veel mensen jaloers op zijn. mooi droog op de buik ook.

over je kuur: heb je de oxy al liggen dan dat je dat wilt gebruiken?
                        anders is dboll idd een beter alternatief. anadrol is het meest agressieve rotzooi wat er is. (denkaan haaruitval, etc.)

greetzz bruce
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ViTeK allereerst complimenten voor je foto
                          Ziet er helemaal niet verkeerd uit hoor zeker je buik en borst niet!
                          Zou als ik toch een kuur deed inderdaad voor deca-sus en d-boll gaan. Puur op massa.
                          Daarbij vreten, vreten en nog eens vreten.
                          Alle spiergroepen 1x per week trainen en dan alleen basis oefeningen doen. Defenitie heeft geen zin dat heb je al
                          Kort en zwaar dus. Training moet tussen de 45-60 minuten zitten. Ik weet het lijkt weinig maar geloof me het werkt.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 03 2003,16:29)]ViTeK allereerst complimenten voor je foto  
                            Ziet er helemaal niet verkeerd uit hoor zeker je buik en borst niet!
                            Zou als ik toch een kuur deed inderdaad voor deca-sus en d-boll gaan. Puur op massa.
                            Daarbij vreten, vreten en nog eens vreten.
                            Alle spiergroepen 1x per week trainen en dan alleen basis oefeningen doen. Defenitie heeft geen zin dat heb je al
                            Kort en zwaar dus. Training moet tussen de 45-60 minuten zitten. Ik weet het lijkt weinig maar geloof me het werkt.

Greets...
                            Helemaal, maar dan ook helemaal mee eens !!!

Comment

bedankt he jongens, het is ongelooflijk hoeveel ik heb bijgeleerd in een paar mails, nog eens bedankt he jongens.

en ja ik ben misschien te vroeg beginnen kuren(van het eerste trainingsjaar tot nu toe ongeveer elk jaar één) maarja, het is nu zo.

in ieder geval, ik ga jullie advies zeker opvolgen!! in mijn kuur en in mijn trainingen.

jullie horen nog van mij

greetzzz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X