Originally posted by kees
View Post
Knal kuur van leipe ouwe
Collapse
X
-
Originally posted by leipe ouwe View PostLaat ik het zo zeggen ,ik doe maar een keer per jaar gek.
Dan vul ik mijn receptoren zo hoog, dat ik daar naar maar en onderhoudsdosis nodig heb.
Heb ik na de 10 weken zon zware aromatisering ,dan ga ik met sth beginnen,dan weet ik ook dat ik de sth volledig uitnut.
Comment
-
Originally posted by kees View PostHij doet immers zijn naam eer aan
Comment
-
Originally posted by leipe ouwe View PostMensen kuren soms 8 weekjes en denken dat ze gewicht vasthouden ,dus niet .het klinkt hard maar je boekt resultaten dan als je produktie een heel jaar stil heeft gelegen,en eet schema in orde is dan mag je van geluk spreken dat je 8 tot 10 kg vasthoud,maar ja zal hier wel antwoorden over krijgen.
Er komen altijd wel antwoorden waar je niet op zit te wachten , maar de ervaring over het gebruik en mening wordt zeker wel op prijs gestelt.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by leipe ouwe View PostAls je 1000 mg sustanon of enathat zet elke week ,is ongeveer 4 iu sth wat je elke dag aanmaakt.
ik werk dan ook in die weken met en suiker spiegel meter.
Met die meter kun je zelf sturen of je de massa in wilt, of zelfs drooger wilt worden.187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!
Comment
-
Originally posted by jp79 View PostIn wat voor een tijdsbestek neem je de insuline? Je voeding na je shot insuline is echt belachelijke ouwe. Daar heb je veel betere voeding voor...
Als jij naar je insulineschot geen suikers neemt dan wil ik jou wl eens zien dansen en schreuwen naar suiker.
Maar jij weet een betere oplosing.
Comment
-
Originally posted by leipe ouwe View Postoke dan leg mij eve uit hoe ik het wel moet doen.
Als jij naar je insulineschot geen suikers neemt dan wil ik jou wl eens zien dansen en schreuwen naar suiker.
Maar jij weet een betere oplosing.
Injectie op 0:00 (bijvoorbeeld 10 i.u)
0:05 Shake met:
80-100 gram dextrose (8-10 gram per i.u.)
10 gram glutamine
10 gram creatine
0:15 Shake met: (kan ook samen met de andere shake hierboven)
80 gram Whey Isolaat
1:00-1:15 Normale maaltijd met:
40-50 gram koolhydraten (rijst etc)
40-50 gram eiwitten (kip etc) misschien hier nog bij voorkeur whey isolaat shake
GEEN VET
2:30 Normale maaltijd met:
40-50 gram eiwitten (kip, kwark etc)
GEEN VET / Zo min mogelijk vet
Belangrijkste is vetten te mijden eerste 2-3 uur bij intramusculaire injecties en 3-4 uur bij subcutaan injecties.
Als extra voorkoming van vet opname wordt het soms aanbevolen ook de laatste 1-2 uur VOOR de insuline injectie geen vetten meer te nemen.
Houdt ten alle tijden glucose tabs (dextro-puur) of andere middel met veel suikers (cola) bij de hand tijdens de actieve periode van insuline.
Een hypo kan snel komen en je moet snel kunnen reageren.187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!
Comment
-
omdat insuline gevoeligheid dan het grootst is. Ik zelf vind het ook overdreven zelfde als hoeveel dextrose. Ik heb geen ervaring met slin maar iemand in mijn gym neemt 50gram vitargo en 50gram whey en heeft geen hypo verschijnselen. Bij 10 eenheden uiteraard
Comment
-
Originally posted by jp79 View PostZEER BELANGRIJK! VOEDING NA INJECTIE!
Injectie op 0:00 (bijvoorbeeld 10 i.u)
0:05 Shake met:
80-100 gram dextrose (8-10 gram per i.u.)
10 gram glutamine
10 gram creatine
0:15 Shake met: (kan ook samen met de andere shake hierboven)
80 gram Whey Isolaat
1:00-1:15 Normale maaltijd met:
40-50 gram eiwitten (kip etc) misschien hier nog bij voorkeur whey isolaat shake
GEEN VET
2:30 Normale maaltijd met:
40-50 gram eiwitten (kip, kwark etc)
GEEN VET / Zo min mogelijk vet
Belangrijkste is vetten te mijden eerste 2-3 uur bij intramusculaire injecties en 3-4 uur bij subcutaan injecties.
Als extra voorkoming van vet opname wordt het soms aanbevolen ook de laatste 1-2 uur VOOR de insuline injectie geen vetten meer te nemen.
Houdt ten alle tijden glucose tabs (dextro-puur) of andere middel met veel suikers (cola) bij de hand tijdens de actieve periode van insuline.
Een hypo kan snel komen en je moet snel kunnen reageren.
hee kerel wou je me wat voor doen,haha.
Ik eet nog wel meer wat jij hier omschreven heb hierboven.
Ik zit op 6000 calorieen maat .
Ik gebruik alle supplementen die jij maar kunt bedenken.
Ik nut de kuur helemaal uit.
dan moet je ook kijken wat ik schrijf op de vorige post ,eet dan als ik begin met insuline wel 6 marsen weg .
vreet bananen eiwitten in overvloed, en geen 50 gram kippetje.
500 gram haverflokken per dag,goed he.
en ga zo maar door.
Comment
-
Originally posted by leipe ouwe View Posthee kerel wou je me wat voor doen,haha.
Ik eet nog wel meer wat jij hier omschreven heb hierboven.
Ik zit op 6000 calorieen maat .
Ik gebruik alle supplementen die jij maar kunt bedenken.
Ik nut de kuur helemaal uit.
dan moet je ook kijken wat ik schrijf op de vorige post ,eet dan als ik begin met insuline wel 6 marsen weg .
vreet bananen eiwitten in overvloed, en geen 50 gram kippetje.
500 gram haverflokken per dag,goed he.
en ga zo maar door.
Dit is alleen gericht op je voeding na je shot insuline gab. Je denkt toch niet dat dit het volledige voedingsschema van de hele dag is he?187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...12 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...16 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment