Op 18-12-2007 begonnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• t3 heeft een goede synergie met gh. En doet inderdaad je schildklier sneller werken.

Dat is echt beter he dat je huid mooier word alleen volgens mij is dat niet blijfbaar zodra je stopt trekt het weer terug.
    HEt kan wel zijn dat je gh niet meer voor de volle 100 zuiver is zeg maar het blijft kwetsbaar spul als het hele tijd geschud tijdens transport kan de kwaliteit al minder worden.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

• Originally posted by dino21 View Post
      t3 heeft een goede synergie met gh. En doet inderdaad je schildklier sneller werken.

Dat is echt beter he dat je huid mooier word alleen volgens mij is dat niet blijfbaar zodra je stopt trekt het weer terug.
      HEt kan wel zijn dat je gh niet meer voor de volle 100 zuiver is zeg maar het blijft kwetsbaar spul als het hele tijd geschud tijdens transport kan de kwaliteit al minder worden.
      Is dan voor mij geen optie.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Originally posted by dino21 View Post
        Kan het ook niet bij instanties die as ook testen?
        Maar je bent het toch wel met me eens onderhandelen dat 5 kilo in zo lange kuur echt minimaal is?
        Het is geen wondermiddel maar kees stond al niet echt op heel zwaar en als je nou heel veel bodyvet had en dat is ook met 6 % ofzo gedaald en 5 kilo erbij ja dan is het ander verhaal.
        Instanties die as testen? hmmzz pm me die maar dino21

idd ben t met je eens dat t weinig is....denk ook niet dat t fake is, feit is en blijft dat t een gruwlijke kuur is waar je hard op moet gaan.

als je denkt dat t aan je voeding ligt dan ligt ws daar aan. Ik hou er een andere mening op na, ik zeg t moet werken zelfs zonder goed te eten.

Quotes/citaten, komen btw van de fabrikant van HGH
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

• Een kleine update.
          Ik begin wat meer perspectief te krijgen. De spieren en aders zijn aardig zichtbaar geworden. Gewicht blijft hetzelfde maar ik zie er gespierder uit.
          Alleen de laatste 2 weken ben ik echt erg moe en bijna elke dag aan de paracetamol en advil vanweegen plotseling op komende koppijn. Ook het ik het snel erg warm en slaap slecht. Ben al een hele tijd verkouden, in die zin dat ik veel slijm heb. Slijm oplossers helpen niet. Ik was vanmiddig bij de huisarts maar ik moest voor miij gevoel telang wachten en ben naaar huis gegaan. 1 uur later ja hoor de huisarts aan de telefoon.Ze vroeg waarom ik weg was gegaan. Dus alles uitgelegt en deze week maar weer naar de huisarts . Vermoedelijk is de vele opgehoopte slijm de oorzaak.
          Of door de as? ik weet het niet.Ik voel me echt erg moe

Comment

• Kan wel kloppen. Je immuunsysteem houdt niet zo van testosteron. Daarom ook dat je echt een paar gram vit C moet slikken, liefst i.c.m. multivitamine en echinacea.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Je gewicht kan wle het zelfde zijn gebleven, maar kan best zijn dat je droger bent geworden. De spiegel is je weegschaal, hoe moeilijk dat af en toe ook is.

Comment

• Originally posted by zwaan View Post
                Je gewicht kan wle het zelfde zijn gebleven, maar kan best zijn dat je droger bent geworden. De spiegel is je weegschaal, hoe moeilijk dat af en toe ook is.
                Mee eens kan beter rustig zwaarder worden ipv heel snel en er chubby achtig uit zien. Is leuk voor de vrouw heeft ze ook nog ergens in te knijpen :P

@Kees....t wordt weer wat koeler, hoofdpijn is klote,hoge bloeddruk? :S
                We like it

Comment

• Koppijn was vandaag lichtelijk. Maare ik zie nog steeds wazig en ben duf.
                  Was vandaag weer bij de huisarts geweest. Bloeddruk is 175 107 dus veel te hoog. Morgen toch maar bloedprikken op Cholesterol, bezinking,hematologie,glucose,en de werking van de schildklier.
                  Ik voel me echt lamlendig en moe. Trainen zal nu ff niet gaan en ik moet me trouwens rustig houden vanwege de te hoge bloeddruk. Vrijdag moet ik weer naar de huisarts, ze wil me voorlopig onder controle houden.

Comment

• sjee Kees ik heb t met je te doen, misschien dosis verlagen, je neemt best veel he

wees blij dat je onder controle gaat, das igg beter......das btw ook de reden wrom ik tijden kuren onder controle bij arts/sportarts

weer is ook niet echt een mee werkende factor, kan hoofdpijn niet omslaan in chronische hoofdpijn?

Goed dat je dit ook post man, kan je zien dat t geen kattenpis is
                    We like it

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                      sjee Kees ik heb t met je te doen, misschien dosis verlagen, je neemt best veel he

wees blij dat je onder controle gaat, das igg beter......das btw ook de reden wrom ik tijden kuren onder controle bij arts/sportarts

weer is ook niet echt een mee werkende factor, kan hoofdpijn niet omslaan in chronische hoofdpijn?

Goed dat je dit ook post man, kan je zien dat t geen kattenpis is
                      Dank je . Ik hoop dat het geen chroniche koppijn wordt. Zojuist maar weer wat advil in genomen en ik zie wazig.
                      Ben per direct wel gestopt met de as . Lijkt me wel zo verstading om dat te doen.

Comment

• ja das ook t verstandigst had t ooit ergens gelezen, heb t weer gevonden, ff wat leesvoer, leuk om te weten:

Een onmisbaar tool voor je gezondheid en bewaking van je gezondheid tijdens de kuur is het monitoren van je bloeddruk.
                        Heb je hem niet schaf hem dan aan (kost geen ruk, heb een redelijk goede ooit bij kruidvat gekocht voor 20 euro)

Er is sprake van verhoogde bloeddruk of hypertensie wanneer de systolische bloeddruk (= bovendruk) gelijk is aan of hoger ligt dan 140 mm Hg en/of de diastolische bloeddruk (= onderdruk) gelijk aan of hoger dan 90 mm Hg.

Bloeddrukwaarden Systolische bloeddruk (mm Hg) diastolische bloeddruk (mm Hg)
                        Optimale bloeddruk - 120 - 80
                        Normale bloeddruk - 130 - 85
                        Hoognormale bloeddruk 130-139 85-89
                        Graad 1 hypertensie 140-159 90-99
                        Graad 2 hypertensie 160-179 100-109
                        Graad 3 hypertensie 180 of meer 110 of meer
                        Geïsoleerde systolische hypertensie 140 of meer - 90

zit je in het oranje gebied (meer als twee weken) probeer het volgende
                        om hem naar beneden te krijgen.

Meestal zit je in dit gebied op een zware kuur.
                        Hoognormale bloeddruk 130-139 85-89
                        Graad 1 hypertensie 140-159 90-99

Behandeling van hypertensie
                        - minder alcohol
                        - verminderen van zoutgebruik
                        - stoppen met roken
                        - gezonde eetgewoonten
                        - creatine uit je voeding halen

Zit je in het blauwe gebied.
                        - doses van je kuur verlagen

Zit je in het rode gebied.
                        STOPPEN MET DE KUUR
                        We like it

Comment

• Daar heb ik wat aan ,onderhandelen.
                          Eerste instantie is toch voor mij stoppen, zodat de waardes snel dalen.
                          Hoop ik . Ik kreeg ook diazepan voorgeschreven om de mijn lichaam wat rustiger te maken. Ik denk dat het ook een combinatie is van stress op het werk.

Comment

• meting 1
                            139-98
                            hartslag 96

meting2
                            176-89
                            hartslag 84

meting3
                            164-94
                            hartslag 87

meting4
                            149-80
                            hartslag 81

ben ik nou doodziek, of heb ik een kutmeter??
                            metingen achter elkaar gedaan trouwens.
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Verschillende houdingen geven verschillende uitkomsten. Verder lijkt het me eerder een kutmeter dan dat je doodziek bent.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                                meting 1
                                139-98
                                hartslag 96

meting2
                                176-89
                                hartslag 84

meting3
                                164-94
                                hartslag 87

meting4
                                149-80
                                hartslag 81

ben ik nou doodziek, of heb ik een kutmeter??
                                metingen achter elkaar gedaan trouwens.
                                Je doet het kut.
                                Nooit achter elkaar meten. En meet ontspannen.
                                Staat in de gebruiks aanwijzing hoe je moet meten .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X