Hallo ik ben 30 jaar en ik sta op het punt te gaan beginnen met mijn 2e kuur.in mijn 1ste kuur ( test-e250, mast-e250, turinabol50mg) heb ik goed wat massa opgebouwd en het ook nu een jaar later vrij veel van over gehouden. mijn volgende kuur is nu als volgt:
1-10 TEST-E - 250mg
1-10 TREN-E 400mg
1-10 MAST-E 400mg
NAKUUR:
11-15 Clomid 50mg
er is mij geadviseerd om TIJDENS de kuur 500 iu HCG te gebruiken. Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik hier niet bekend mee ben. Wat is het doel van hcg tijdens de kuur??
Wat vinden jullie van de kuur? en met name de schema? tren gewoon de gehele 10 weken mee laten lopen met de test?
adviezen altijd welkom.
oja en nog iets.. ik weet dat TREN best heftig is. is het verstandig om te beginnen met 250mg TREN en dan verder te kijken?
1-10 TEST-E - 250mg
1-10 TREN-E 400mg
1-10 MAST-E 400mg
NAKUUR:
11-15 Clomid 50mg
er is mij geadviseerd om TIJDENS de kuur 500 iu HCG te gebruiken. Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik hier niet bekend mee ben. Wat is het doel van hcg tijdens de kuur??
Wat vinden jullie van de kuur? en met name de schema? tren gewoon de gehele 10 weken mee laten lopen met de test?
adviezen altijd welkom.
oja en nog iets.. ik weet dat TREN best heftig is. is het verstandig om te beginnen met 250mg TREN en dan verder te kijken?
Comment