Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
op ander nederlands board erover gelezen. poos terug. volgens mij een mixje idd van versch. soorten test. en missch. nog iets? ik heb begrepen dat het geen succes is omdat de hoeveelheden te laag zijn.
Als je drive gebruikt hebt en je hebt er geen gains van dan is er maar 1 mogelijkheid: de drive was fake.
Drive is een mengeling van versch. test voornamelijk voor de behandeling van paarden. Een aantal kennissen van mij hebben dit gebruikt in een bulkkuur en ze verdubbelden bijna...
zoals al eerder verteld is drive inderdaad een veterinair dat bedoelt is voor paarden in het speciaal voor (wedstrijd) renpaarden. Met drive kunnen hele goede resultaten behaald worden, houdt wel in het achterhoofd dat:
a) drive vaak nagemaakt wordt
b) deze preparaten voor dieren minder zuiver zijn.
c) je de dosering moet aanpassen, 3ml per week is het minimum.
Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
jtb ik zit voor de moment op drive en ik moet zeggen het is zwaar spul ben ook aggressiever dan van andere as serieuze moodswings heb ik ook maar het trainen gaat als een speer.
ik neem er 2.5ml per week met 1ml sus en extraboline(=nandrolone)
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Comment