Anabolen onder 21 jaar.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

250 is 1x niezen :P
    Doe nu ook 500 voor 20 weken.

Comment

heb je het ooit geprobeerd?
      ik wel. en je gaat hard. en dan praat ik over 10 weken. dus half jaar gaat dan helemaal vet. scheelt je half geld en helft van je lichaam slopen. just my 2 $cents.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

250 op 10 weken?
        nu met 500 heb ik pas het idee dat het echt werkt sinds week 7 ofzo. En dan moet je in week 10 stoppen...beetje zonde van de tijd en geld wat je er in stopt. 10 weekse kuren doe ik dus niet als het even kan. Toen deze aan het einde begon te komen besloot ik nog 10 weken er aan te plakken. We zullen zien hoe het er over 9 weken bij staat.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
          En dan er nog bij, zoop hij ze weg met een borrel vodka om vocht af te drijven.
          Dit heb ik een keer gezien op een of ander filmpje, ook blowde hij regelmatig
          Lekker goed voor je test.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            250 op 10 weken?
            nu met 500 heb ik pas het idee dat het echt werkt sinds week 7 ofzo. En dan moet je in week 10 stoppen...beetje zonde van de tijd en geld wat je er in stopt. 10 weekse kuren doe ik dus niet als het even kan. Toen deze aan het einde begon te komen besloot ik nog 10 weken er aan te plakken. We zullen zien hoe het er over 9 weken bij staat.
            we hadden het toch over een half jaar continu? ennuh.. is niet zonder hoor. je heb zeker geen HG stuff.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik heb kwaliteit HGH als je dat bedoelt.

Comment

Bruce bedoelt Human Grade a.a.s. in plaats van underground.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  250 op 10 weken?
                  Ik krijg het idee datje te snel achter elkaar heb gekuurt, je zegt zelf dt de testpas met 7 week een beetje merkbaar word op 500mg, daar uit denk ik dat je te veel kort heb gewacht voor de volgende kuur. Niet 100% hersteld, dan word aas idd minder goed.

Originally posted by jordy View Post
                  Lekker goed voor je test.
                  Is dat zo ?

Comment

Ik krijg het idee datje te snel achter elkaar heb gekuurt, je zegt zelf dt de testpas met 7 week een beetje merkbaar word op 500mg, daar uit denk ik dat je te veel kort heb gewacht voor de volgende kuur. Niet 100% hersteld, dan word aas idd minder goed.
                    Hij gebruikt groeihormoon waardoor het wel mogelijk is.

Is dat zo ?
                    Nee, dat is sarcastisch bedoeld.
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Vind ik het wel erg vaag dat zijn test pas een beetje merkbaar word na 7 weekjes.
                      Of hij heeft rommel of hij kuurt toch net wat te vlot opelkaar.
                      Ik zelf laat er minimaal een half jaar tot een jaar tussen, vanaf het einde van
                      de nakuur gerekend.

Comment

• Met groeihormoon kan je langer kuren, dat is al wat ik weet.
                        Over de werking van test kan ik niets zeggen , zal in 't vervolg voorzichtiger zijn voor ik eventuele dwaasheden begin te verkondigen.
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
                          Vind ik het wel erg vaag dat zijn test pas een beetje merkbaar word na 7 weekjes.
                          Of hij heeft rommel of hij kuurt toch net wat te vlot opelkaar.
                          Ik zelf laat er minimaal een half jaar tot een jaar tussen, vanaf het einde van
                          de nakuur gerekend.
                          Het is pas me eerste injectie kuur. Me vorige "kuur" was met anavar ruim anderhalf jaar geleden. In tegenstelling tot jouw ga ik niet kuren als ik nog niet eens een fatsoenlijke vet vrije massa heb en heb dus lang gewacht eer ik begon.

En nee het is geen nep spul want het komt van iemand die hier hoog aangeschreven staat. Die heeft aan niemand ooit nep spul gekocht en plaatst af en toe ook lab resultaten van zijn spul. En vanaf nu krijg ik me spul rechtstreeks vanuit het lab.

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Bruce bedoelt Human Grade a.a.s. in plaats van underground.
                          ah ok. Al me spul is GG.
                          Last edited by Falstyr; 21-01-2010, 15:49.

Comment

• Falstyr, lees je tekst even na, want zelfs ik (met mijn spaans-nederlands) moet het 2x lezen voordat ik het begrijp, er staan echt heel veel (typ)fouten in.

Om nog maar eens terug te komen op waar het topic om draaide. Ik heb even gekeken naar die natural bodybuilders en dan kom je dit soort gasten tegen:

met hier wat stats:
                            Evert McIlwain Profile! Evert McIlwain Pictures, Videos & Workouts | Muscle & Strength

Dit soort voorbeelden motiveren mij niet om van de AS af te blijven....
                            Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                              Het is pas me eerste injectie kuur. Me vorige "kuur" was met anavar ruim anderhalf jaar geleden. In tegenstelling tot jouw ga ik niet kuren als ik nog niet eens een fatsoenlijke vet vrije massa heb en heb dus lang gewacht eer ik begon.

En nee het is geen nep spul want het komt van iemand die hier hoog aangeschreven staat. Die heeft aan niemand ooit nep spul gekocht en plaatst af en toe ook lab resultaten van zijn spul. En vanaf nu krijg ik me spul rechtstreeks vanuit het lab.

ah ok. Al me spul is GG.
                              Nou ik vind 30kg vvm gainen toch niet niets, ik denk dat ik straks blij mag zijn als ik op 85kg zit bij 10% bij mijn lengte.
                              Je mag wel wat beter om gaan met je gear want ik geloof dat je echt iets fout doet als het pas na 7 weekjes aan slaat. En daarbij had 250mg al moeten volstaan voor een eerste inject kuur. Ik ben ook te hoog gegaan mijn eerste keer. Ik kwam gewoon 13kg aan binnen 8 week. Waavan 8kg overbleef.
                              Last edited by LittleMofo; 21-01-2010, 16:17.

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
                                Nou ik vind 30kg vvm gainen toch niet niets, ik denk dat ik straks blij mag zijn als ik op 85kg zit bij 10% bij mijn lengte.
                                Je mag wel wat beter om gaan met je gear want ik geloof dat je echt iets fout doet als het pas na 7 weekjes aan slaat. En daarbij had 250mg al moeten volstaan voor een eerste inject kuur. Ik ben ook te hoog gegaan mijn eerste keer. Ik kwam gewoon 13kg aan binnen 8 week. Waavan 8kg overbleef.

Ik zag er toen zo uit na 6 weekjes kuren, nu ben ik trouwens bijna net zo waar met minder vocht en meer vvm en minder vet
                                Last edited by LittleMofo; 21-01-2010, 16:39.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X