Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
heb je het ooit geprobeerd?
ik wel. en je gaat hard. en dan praat ik over 10 weken. dus half jaar gaat dan helemaal vet. scheelt je half geld en helft van je lichaam slopen. just my 2 $cents.
250 op 10 weken?
nu met 500 heb ik pas het idee dat het echt werkt sinds week 7 ofzo. En dan moet je in week 10 stoppen...beetje zonde van de tijd en geld wat je er in stopt. 10 weekse kuren doe ik dus niet als het even kan. Toen deze aan het einde begon te komen besloot ik nog 10 weken er aan te plakken. We zullen zien hoe het er over 9 weken bij staat.
En dan er nog bij, zoop hij ze weg met een borrel vodka om vocht af te drijven.
Dit heb ik een keer gezien op een of ander filmpje, ook blowde hij regelmatig
250 op 10 weken?
nu met 500 heb ik pas het idee dat het echt werkt sinds week 7 ofzo. En dan moet je in week 10 stoppen...beetje zonde van de tijd en geld wat je er in stopt. 10 weekse kuren doe ik dus niet als het even kan. Toen deze aan het einde begon te komen besloot ik nog 10 weken er aan te plakken. We zullen zien hoe het er over 9 weken bij staat.
we hadden het toch over een half jaar continu? ennuh.. is niet zonder hoor. je heb zeker geen HG stuff.
250 op 10 weken?
Ik krijg het idee datje te snel achter elkaar heb gekuurt, je zegt zelf dt de testpas met 7 week een beetje merkbaar word op 500mg, daar uit denk ik dat je te veel kort heb gewacht voor de volgende kuur. Niet 100% hersteld, dan word aas idd minder goed.
Ik krijg het idee datje te snel achter elkaar heb gekuurt, je zegt zelf dt de testpas met 7 week een beetje merkbaar word op 500mg, daar uit denk ik dat je te veel kort heb gewacht voor de volgende kuur. Niet 100% hersteld, dan word aas idd minder goed.
Hij gebruikt groeihormoon waardoor het wel mogelijk is.
Vind ik het wel erg vaag dat zijn test pas een beetje merkbaar word na 7 weekjes.
Of hij heeft rommel of hij kuurt toch net wat te vlot opelkaar.
Ik zelf laat er minimaal een half jaar tot een jaar tussen, vanaf het einde van
de nakuur gerekend.
Met groeihormoon kan je langer kuren, dat is al wat ik weet.
Over de werking van test kan ik niets zeggen , zal in 't vervolg voorzichtiger zijn voor ik eventuele dwaasheden begin te verkondigen.
"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Vind ik het wel erg vaag dat zijn test pas een beetje merkbaar word na 7 weekjes.
Of hij heeft rommel of hij kuurt toch net wat te vlot opelkaar.
Ik zelf laat er minimaal een half jaar tot een jaar tussen, vanaf het einde van
de nakuur gerekend.
Het is pas me eerste injectie kuur. Me vorige "kuur" was met anavar ruim anderhalf jaar geleden. In tegenstelling tot jouw ga ik niet kuren als ik nog niet eens een fatsoenlijke vet vrije massa heb en heb dus lang gewacht eer ik begon.
En nee het is geen nep spul want het komt van iemand die hier hoog aangeschreven staat. Die heeft aan niemand ooit nep spul gekocht en plaatst af en toe ook lab resultaten van zijn spul. En vanaf nu krijg ik me spul rechtstreeks vanuit het lab.
Falstyr, lees je tekst even na, want zelfs ik (met mijn spaans-nederlands) moet het 2x lezen voordat ik het begrijp, er staan echt heel veel (typ)fouten in.
Om nog maar eens terug te komen op waar het topic om draaide. Ik heb even gekeken naar die natural bodybuilders en dan kom je dit soort gasten tegen:
Het is pas me eerste injectie kuur. Me vorige "kuur" was met anavar ruim anderhalf jaar geleden. In tegenstelling tot jouw ga ik niet kuren als ik nog niet eens een fatsoenlijke vet vrije massa heb en heb dus lang gewacht eer ik begon.
En nee het is geen nep spul want het komt van iemand die hier hoog aangeschreven staat. Die heeft aan niemand ooit nep spul gekocht en plaatst af en toe ook lab resultaten van zijn spul. En vanaf nu krijg ik me spul rechtstreeks vanuit het lab.
ah ok. Al me spul is GG.
Nou ik vind 30kg vvm gainen toch niet niets, ik denk dat ik straks blij mag zijn als ik op 85kg zit bij 10% bij mijn lengte.
Je mag wel wat beter om gaan met je gear want ik geloof dat je echt iets fout doet als het pas na 7 weekjes aan slaat. En daarbij had 250mg al moeten volstaan voor een eerste inject kuur. Ik ben ook te hoog gegaan mijn eerste keer. Ik kwam gewoon 13kg aan binnen 8 week. Waavan 8kg overbleef.
Nou ik vind 30kg vvm gainen toch niet niets, ik denk dat ik straks blij mag zijn als ik op 85kg zit bij 10% bij mijn lengte.
Je mag wel wat beter om gaan met je gear want ik geloof dat je echt iets fout doet als het pas na 7 weekjes aan slaat. En daarbij had 250mg al moeten volstaan voor een eerste inject kuur. Ik ben ook te hoog gegaan mijn eerste keer. Ik kwam gewoon 13kg aan binnen 8 week. Waavan 8kg overbleef.
Ik zag er toen zo uit na 6 weekjes kuren, nu ben ik trouwens bijna net zo waar met minder vocht en meer vvm en minder vet
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment