Anabolen onder 21 jaar.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gameface View Post
    Pff, dan kan je het als "naturel" bodybuilder niet echt ver schoppen :S.
    Als jij podium titels wilt pakken en dus wedstrijd ambities hebt zul je het idd niet ver schoppen als naturel. Als je de concurrentie bij wil houden moet je gewoon gebruiken, want dat doen ze allemaal. Wil je dus op datzelfde niveau komen zal jij dat ook moeten doen zo is het nu eenmaal.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

maar even een vraagje: wordt het in wedstrijden dan wel getolereerd als je a.s gebruikt? moet je geen tests doen dan? ik ben zelf naturel en ben vrij bang voor a.s , maar vind het wel intrerresant om te horen hoe anderen hiermee omgaan.

Comment

Ligt eraan wat je onder getolereerd verstaat. Zie het als een soort gedoogbeleid. Zoiets als wat we in Nederland ook hebben voor het verkopen van wiet in coffeeshops. Officieel mag het niet en is het volgens de wet verboden. Het word door de vingers gezien.

Zo is dat min of meer ook bij AS. De verkoop (handel) er van is verboden evenals het gebruik. Iedereen met een beetje hersens, en zeker de mensen die te maken hebben met de IFBB en wedstrijden etc weten donders goed dat er gebruikt word. Toch word er vaak een oogje dichtgeknepen. Al moet ik er trouwens bij zeggen dat dat op het moment ook aan het veranderen is. Meer en strengere controle etc.

En dan wel in de media er zo'n hijsa van maken. Dat snap ik trouwens ook niet. 'Wedstrijd Bodybuilder betrapt op anabolen gebruik'. Joh! Dat had ik je zonder test ook wel kunnen vertellen.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

oké , wist niet dat het zegmaar gedoogd word. en arnold? was hij nou wel of niet naturel? verder moet ik wel zeggen dat ik de verslaving van het groeien wel voel maar ben echt bang dat als ik me eenmaal vegrijp aan a.s dat ik dan ik een nieuwe fase van versaving terecht kom , en waar houdt het dan op? stel je voor dat ik een hele tijd a.s gebruik en bijvoorbeeld zeer groot geworden ben ,20\ 30 kg massa erbij ofzo , en je stopt dan met a.s , zijn er dan nadelige gevolgen , ga je dan ook weer snel massa verliezen?

Comment

Originally posted by mastervinz View Post
            en arnold? was hij nou wel of niet naturel?

Arnold was niet naturel nee. Hij slikte Dbol als smints.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

@master ligt eraan hoe j gekuurd hebt en of je blijft sporten en goed eten..

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Je weet dat er Cut kuur steroiden zijn die 9-10 dagen afbreek tijd hebben en onvindbaar op de tests zijn? Dus die zogenaamde naturel gasten kunnen lekker cutten zonder spierafbraak :P
                Ja Fal ze nemen gewoon niet traceerbare meterialen.. HGH (lichaams eigen) is ook niet traceerbaar. . Maar n HCG is weer wel traceerbaar, en ook daarop word je afgewezen...

Comment

oké , wist niet dat het zegmaar gedoogd word. en arnold? was hij nou wel of niet naturel? verder moet ik wel zeggen dat ik de verslaving van het groeien wel voel maar ben echt bang dat als ik me eenmaal vegrijp aan a.s dat ik dan ik een nieuwe fase van versaving terecht kom , en waar houdt het dan op? stel je voor dat ik een hele tijd a.s gebruik en bijvoorbeeld zeer groot geworden ben ,20\ 30 kg massa erbij ofzo , en je stopt dan met a.s , zijn er dan nadelige gevolgen , ga je dan ook weer snel massa verliezen?
                  Arnold naturel? Vanaf zn 15de al niet meer.. Hij heeft hartklachten gehad, 2x n nieuwe lever.. Hij noemde Dbol en Winny geen anabolen, en slikte dagelijks 100- 150-mg Dbol, ik weet niet zeker meer maar ik dacht ook 100mg winny... Ja helaas zijn het geen echte spieren (sorry dat ik het zo zeg) maar opgefokt. Zodra je stopt zak je in elkaar.... Het is dus niet zo met n echte naturel bbr, die zakt veeeel langzamer... Dus dat extra wat je hebt van de middelen, is zo verloren...Vergeet niet, dat je het dan kunstmatig hebt verkregen he.....

Comment

Oeps vergeet ik nog..Ja hij heeft ook de nodige problemen gehad met zn gezondheid.. Terwijl hij n heel arsenaal aan artsen rond hem heen had lopen... Die heb jij niet, dus als hij al problemen heeft met de gear. Hoe zit het dan met de normale man? Controleer jij maandelijks je levels, hartslag, bloeddruk, prostaat, lever en nieren, darmen? Nee? Dan is het risico bij jou nog veel groter.....

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                      Oeps vergeet ik nog..Ja hij heeft ook de nodige problemen gehad met zn gezondheid.. Terwijl hij n heel arsenaal aan artsen rond hem heen had lopen... Die heb jij niet, dus als hij al problemen heeft met de gear. Hoe zit het dan met de normale man? Controleer jij maandelijks je levels, hartslag, bloeddruk, prostaat, lever en nieren, darmen? Nee? Dan is het risico bij jou nog veel groter.....
                      hoe bedoel je dan dat het risico bij mij nog veel groter is? ik laat m,n nieren , prostaat , lever niet geregeld checken nee , is er ook een groot risico dan als je naturel traint?

Comment

hoe bedoel je dan dat het risico bij mij nog veel groter is? ik laat m,n nieren , prostaat , lever niet geregeld checken nee , is er ook een groot risico dan als je naturel traint?
                        Je begrijpt me verkeerd... Ik zeg niet dat jij het doet, ik geef n voorbeeld van als.. Nee hoor jij loopt absoluut geen risico,s als je naturel traint...Gezonder als n naturel vind je ze echt niet.....

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                          Je begrijpt me verkeerd... Ik zeg niet dat jij het doet, ik geef n voorbeeld van als.. Nee hoor jij loopt absoluut geen risico,s als je naturel traint...Gezonder als n naturel vind je ze echt niet.....
                          oké cool , begreep je idd verkeerd dan. ik schrok wel ff een klein beetje , haha.
                          voorlopig ben ik nog lekker naturel bezig , waar dit gaat stoppen weet ik nog niet maar de komende paar jaar groei ik nog steeds.

thanx voor de reply

Comment

Ik denk idd dat je naturel nog wel wat kunt gainen kijkend naar je avatar

Goeie avatar moet ik zeggen.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                              Ik denk idd dat je naturel nog wel wat kunt gainen kijkend naar je avatar

Goeie avatar moet ik zeggen.
                              hij is wel vet , dacht ik ook toen ik ,m zag! voor de duidelijkheid , ik ben 1,85m en 91 kg

Comment

Ja ik begreep dat je dat niet was op de avatar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X