Anabolen onder 21 jaar.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heeft het ook een verschil als je op je 15e kuurt en 20e? Ik denk van wel :P.

Comment

Hebben jullie misschien een paar foto's van mensen die naturel zijn.. zodat ik een idee krijg wat mogelijk is.

Comment

Ja gameface, die zijn er duizenden... Toets op google in: Pictures bodybuilders natural.... Zijn hele mooie foto,s bij.. En ja die jongens zijn ook groot....

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
          Ja gameface, die zijn er duizenden... Toets op google in: Pictures bodybuilders natural.... Zijn hele mooie foto,s bij.. En ja die jongens zijn ook groot....
          Ik kom op sites waar arnold te zien is. Heb je niet een bepaalde naam van een naturel bodybuilder?

Comment

Originally posted by gameface View Post
            Ik kom op sites waar arnold te zien is. Heb je niet een bepaalde naam van een naturel bodybuilder?
            op bodybuilding.com staan een paar bekende, maar ben te lui om te zoeken
            Groeten

Comment

Begrijp ik niet Als ik dit intoetst krijg ik bovenaan al (images of pictures bodybuilders naturel , 92700 foto,s van naturel bbrs.. Oh ik zie t, is van Bing zoekfunktie? Ik ben hier niet in thuis (computer) maar als ik het kan vinden, kan iedereen het vinden..

Comment

The Home of Natural Bodybuilding, Figure & Fitness Online! - Muscle & Strength
                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

ik dacht dat james powell naturel was.. Of heb ik dit verkeerd?

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                    Oeps vergeet ik nog..Ja hij heeft ook de nodige problemen gehad met zn gezondheid.. Terwijl hij n heel arsenaal aan artsen rond hem heen had lopen... Die heb jij niet, dus als hij al problemen heeft met de gear. Hoe zit het dan met de normale man? Controleer jij maandelijks je levels, hartslag, bloeddruk, prostaat, lever en nieren, darmen? Nee? Dan is het risico bij jou nog veel groter.....
                    en moest arnold niet zo beroemd, veel geld hebben gehad lag ie allang onder de grond denk ik ..

Comment

Originally posted by tino View Post
                      en moest arnold niet zo beroemd, veel geld hebben gehad lag ie allang onder de grond denk ik ..

Hij staat al met 1 been in z'n graf volges mij.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post

Hij staat al met 1 been in z'n graf volges mij.
                        bah.. Ik geloof dat hij aan het vervellen was

Comment

Ik vind het verschrikkelijk om hem zo te zien aftakelen.. Hij was wel altijd mn grote voorbeeld. . En zoals hij was, nog steeds. Telkens als het nodig was, was hij er wel weer.. Hoevaak die man opnieuw zn pak heeft gestreken en ontkreukelt, gewoon onvoorstelbaar... Voor n film ff terug op hoog niveau komen... Ja hij betaald nu de tol voor zn streken.. Maar ik blijf heel veel respect hebben voor die kerel, wat er ook over hem word gezegd...

Comment

Arnie is gewoon gestopt omdat hij nu een totaal andere manier van geld maken heeft gevonden waar hij geen spierballen voor nodig heeft en hij ook wel weet dat wat hij deed niet echt gezond was.
                            Hij was niet alleen maar is nog steeds mijn grote voorbeeld, ik bewonder die kerel nog steeds voor wat hij voor elkaar heeft gekregen.

Voor wie ik ook bewondering heb en die nog steeds aan de roids is en al bijna 64 is Sly Stallone.
                            Binnenkort komt de film The Expendables uit waar hij een rol in heeft.
                            Die traint nog steeds volop en ziet er voor zijn leeftijd enorm goed uit.
                            Niets anders dan respekt.
                            Last edited by GeneralIx; 24-01-2010, 18:23.

Comment

zou alleen maar massa verwachten vind het zo...klein. En dan zo droog staan er bij vind ik niet geweldig uit zien.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X