Zoveel pro's zijn voor hun 21e begonnen.. kvraag me echt af hoe hun het hebben overleefd.
Anabolen onder 21 jaar.
Collapse
X
-
Originally posted by Knulletje View PostEn je testikels kun je uitpissen na n poosje... Je axis gaat plat... En nog n lijst van bijwerkingen, waar je amper doorkomt.....
maar je axis komt ook wel weer opgang erna..
anyways wat voor bijwerkingen zijn er nog meer.
share if you want...
Comment
-
het gaat niet om je 21e levensjaar. et gaat erom: zijn je genetalien volgroeid en je lichaam verders. missch. zijn er gasten op hun 17e al vet groot en volwassen met volgroeide genetalien, terwijl een ander op zn 25e missch. nog een wijf is. (geloof eerder dat van 17 jaar dan 25). maar kuren voordat je zover bent is zeker DOM.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
-
Je moet begrijpen dat je groei schijven gesloten moeten zijn, eer je aan zoiets begint... Dus nemen ze n leeftijd aan, waarvan je mag aannemen dat het inderdaad zo is.. Steroids gebruiken is altijd slecht, of je nu 21 bent of 70 dat maakt geen zak uit.. Ben je jonger en nog niet volgroeid, is er niet het probleem of je wel op de juiste lengte komt maar: zoals Bruce al meld of je genitalien wel volgroeien en of je lichaam wel ooit weer opstart..Start je lichaam niet meer op, heb je dus n probleem. En zal hij dat nooit meer doen.. En zal jij dus onvruchtbaar blijven of zelfs impotent raken.. Zit je niet op te wachten als 17 jarige neem ik aan? Het verschil is.... De personen die worden uitgekozen voor verdere begeleiding in onze sport krijgen er ook n arts bij die hun goed in de gaten houd... Ook dan gaat het nog regelmatig mis. Kijk naar Arnold 2x n nieuwe lever, die je zelf moet betalen.. Heb jij zoveel geld, dat je n half of misschien wel n heel miljoen kunt besteden voor n nieuwe lever? Ik denk het niet, dit word door eigen schuld niet vergoed uit het ziekenfonds pakket... u zal je zeggen: ja Ruud maar jij doet het ook.. Ja inderdaad maar, vergeet niet dat ik er ook voor enkele duizenden euro,s HGH bij gebruikt, om mijzelf nog enigzins te beschermen tegen de sides van as.. Niet meer voor de groei die heb ik wel gehad nu.. Ook is het lekker belangrijk als ik dus inderdaad onvruchtbaar zou raken (als ik dat al niet ben) want ik hoef dus geen kinderen meer... En kijk eens naar mijn gebruik van as, ik gebruik helemaal niet van die grote hoeveelheden als je zou denken met mijn gewicht en jaren gebruik...Ik zit na alle jaren nog steeds op n hoeveelheid beginners niveau in vergelijking.. De meeste gebruiken na 2 jaar al het dubbele van mij...Dat doe ik dus zoal niet , plus het feit dat ik vele euro,s besteed aan mijn bescherming... En dat kun jij als 17jarige ook zeggen? Nee je kunt misschien n keer duizend euro besteden aan n kuurtje, en dan is de pret wel op... Dus? Afblijven tot je weet waarmee je bezig bent, en geld genoeg hebt om het goed te doen en de eventuele klappen op te vangen.. Of nog beter, helemaal afblijven.. Weet waarmee je begint..
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment