Anabolen onder 21 jaar.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zoveel pro's zijn voor hun 21e begonnen.. kvraag me echt af hoe hun het hebben overleefd.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
      En je testikels kun je uitpissen na n poosje... Je axis gaat plat... En nog n lijst van bijwerkingen, waar je amper doorkomt.....
      je eigen ballen uitpissen ?XD
      maar je axis komt ook wel weer opgang erna..
      anyways wat voor bijwerkingen zijn er nog meer.
      share if you want...

Comment

Maar voor die dingen heb je tog een nakuur ofniet?

Comment

nakuur

Originally posted by gameface View Post
          Maar voor die dingen heb je tog een nakuur ofniet?
          di Nolva bedoelde ?

Comment

het gaat niet om je 21e levensjaar. et gaat erom: zijn je genetalien volgroeid en je lichaam verders. missch. zijn er gasten op hun 17e al vet groot en volwassen met volgroeide genetalien, terwijl een ander op zn 25e missch. nog een wijf is. (geloof eerder dat van 17 jaar dan 25). maar kuren voordat je zover bent is zeker DOM.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by F4SH-PROVOK4-LOV4 View Post
              di Nolva bedoelde ?
              Het is dus zo dat het je eigen test goed kan verneuken. Dat kan bij volwassen mannen ook. Daarvoor nemen ze een nakuur om dat te herstellen, werkt dit bij jongens onder de 21 niet?

Comment

Originally posted by sch00m View Post

Arnold was niet naturel nee. Hij slikte Dbol als smints.
                En dan er nog bij, zoop hij ze weg met een borrel vodka om vocht af te drijven.
                Dit heb ik een keer gezien op een of ander filmpje, ook blowde hij regelmatig

Comment

Je moet begrijpen dat je groei schijven gesloten moeten zijn, eer je aan zoiets begint... Dus nemen ze n leeftijd aan, waarvan je mag aannemen dat het inderdaad zo is.. Steroids gebruiken is altijd slecht, of je nu 21 bent of 70 dat maakt geen zak uit.. Ben je jonger en nog niet volgroeid, is er niet het probleem of je wel op de juiste lengte komt maar: zoals Bruce al meld of je genitalien wel volgroeien en of je lichaam wel ooit weer opstart..Start je lichaam niet meer op, heb je dus n probleem. En zal hij dat nooit meer doen.. En zal jij dus onvruchtbaar blijven of zelfs impotent raken.. Zit je niet op te wachten als 17 jarige neem ik aan? Het verschil is.... De personen die worden uitgekozen voor verdere begeleiding in onze sport krijgen er ook n arts bij die hun goed in de gaten houd... Ook dan gaat het nog regelmatig mis. Kijk naar Arnold 2x n nieuwe lever, die je zelf moet betalen.. Heb jij zoveel geld, dat je n half of misschien wel n heel miljoen kunt besteden voor n nieuwe lever? Ik denk het niet, dit word door eigen schuld niet vergoed uit het ziekenfonds pakket... u zal je zeggen: ja Ruud maar jij doet het ook.. Ja inderdaad maar, vergeet niet dat ik er ook voor enkele duizenden euro,s HGH bij gebruikt, om mijzelf nog enigzins te beschermen tegen de sides van as.. Niet meer voor de groei die heb ik wel gehad nu.. Ook is het lekker belangrijk als ik dus inderdaad onvruchtbaar zou raken (als ik dat al niet ben) want ik hoef dus geen kinderen meer... En kijk eens naar mijn gebruik van as, ik gebruik helemaal niet van die grote hoeveelheden als je zou denken met mijn gewicht en jaren gebruik...Ik zit na alle jaren nog steeds op n hoeveelheid beginners niveau in vergelijking.. De meeste gebruiken na 2 jaar al het dubbele van mij...Dat doe ik dus zoal niet , plus het feit dat ik vele euro,s besteed aan mijn bescherming... En dat kun jij als 17jarige ook zeggen? Nee je kunt misschien n keer duizend euro besteden aan n kuurtje, en dan is de pret wel op... Dus? Afblijven tot je weet waarmee je bezig bent, en geld genoeg hebt om het goed te doen en de eventuele klappen op te vangen.. Of nog beter, helemaal afblijven.. Weet waarmee je begint..

Comment

Goede post Ruud, zeer duidelijk, klasse.
                    Groeten

Comment

Ja dat vindt ik ook alleen 1 ding ben ik het niet mee eens...

Ik ben 16

Bedankt voor je uitleg ruud, erg duidelijk .

Comment

Ja dat vindt ik ook alleen 1 ding ben ik het niet mee eens...

Ik ben 16

Bedankt voor je uitleg ruud, erg duidelijk .
                        OOooohhhw dan geld het niet voor jou, gameface

Comment

Hehe het lijkt me wel een keer wat om voor een half jaar 200mg primo te nemen envoor de rest er niets bij.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                            Hehe het lijkt me wel een keer wat om voor een half jaar 200mg primo te nemen envoor de rest er niets bij.
                            Hoezo dat?

Comment

Hoezo dat?
                              Gewoon omdat het kan...

Ik zit te denken na de zomer maanden een half tot 3 kwart jaar aan 1 stuk te gaan kuren.
                              6 weken kick start D-bol
                              500mg test-e
                              wat gewoon de basis is. En dan eens op me gemak kijken wat er bij te zetten.

Comment

500 is vreselijk veel voor half jaar. 250 is ZAT
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X