Anabolen onder 21 jaar.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ mofo: ik vind je kop wel lelyk, maar je borst is toppie hoor. doe ik een (nou nog net niet) moord voor
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Bumpje

Zijn er hier gebruikers op het forum die nog geen 21 zijn en gebruiken? Of zijn er gebruiken die begonnen zijn voor hun 21e? Kan je je ervaring hier delen met ons ?

Comment

• Originally posted by gameface View Post
        Zijn er hier gebruikers op het forum die nog geen 21 zijn en gebruiken?
        Nou dat vraag ik me af. Denk wel dat er gebruikers onder de 21 zijn die niet gebruiken.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
          Nou dat vraag ik me af. Denk wel dat er gebruikers onder de 21 zijn die niet gebruiken.
          Die kans is idd groot.

Comment

• Ken ze wel onder de 21.
            kuurtje dbol 30mg per dag 4-5 weken en dan icm test-e 500mg pw

sommige aan de eca, en andere die gewoon winstrol kuurtje hebben gedaan.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Arnie is gewoon gestopt omdat hij nu een totaal andere manier van geld maken heeft gevonden waar hij geen spierballen voor nodig heeft en hij ook wel weet dat wat hij deed niet echt gezond was.
              Hij was niet alleen maar is nog steeds mijn grote voorbeeld, ik bewonder die kerel nog steeds voor wat hij voor elkaar heeft gekregen.

Voor wie ik ook bewondering heb en die nog steeds aan de roids is en al bijna 64 is Sly Stallone.
              Binnenkort komt de film The Expendables uit waar hij een rol in heeft.
              Die traint nog steeds volop en ziet er voor zijn leeftijd enorm goed uit.
              Niets anders dan respekt.

is sylvester niewt naturel dan? potvolkoffie eb ik denken dat sylvester en arnold naturel waren, wel jmmr dat arnold niet naturel was mar heb tog respect

Comment

• Originally posted by gameface View Post
                Beste forumleden,

Ik vind het erg leuk om dingen over bodybuilding te lezen. Of het nou gaat om anabolen of vitaminecapsules maakt me geen reet uit.

Nu wil ik iets weten wat ik niet echt op google heb kunnen vinden. Wat is het verschil tussen kuren na je 21e en kuren voor je 21e? Iedereen weet dat er risico's zijn maar wat zijn de extra risico's die je loopt als je kuurt voor je 21e?

Ik heb geen kuurplannen. Ik ben gwn nieuwsgierig.
                Allebei zeer ongezond en af te raden.

Comment

• Originally posted by gentjuh View Post
                  is sylvester niewt naturel dan? potvolkoffie eb ik denken dat sylvester en arnold naturel waren, wel jmmr dat arnold niet naturel was mar heb tog respect

Inderdaad, en de paashaas bestaat ook niet.
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

• Originally posted by Roy P View Post

Inderdaad, en de paashaas bestaat ook niet.
                    Als ik mijn pak aantrek bestaat hij wel! want ik kijk dan in de spiegel en zie een echte paashaas !

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                      Als ik mijn pak aantrek bestaat hij wel! want ik kijk dan in de spiegel en zie een echte paashaas !

Comment

• de paasvrouw!
                        zie! ik had wel gelijk!

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                          de paasvrouw!
                          zie! ik had wel gelijk!
                          Inderdaad, die mag mijn eieren ook wel verstoppen. Ach laten we maar niet teveel off-topic drijven ...

Comment

• ----

ik ben begonnen toen ik jaar of 17 was maar kan er eigenlijk weinig over zeggen omdat ik toen de tijd de ballen verstand had van kuren en er gewoon alles in heb geprikt wat ik kon krijgen om het maar uit te proberen.

nu zoveel jaren later kan ik er nog steeds niet veel over zeggen omdat ik nog steeds bezig ben.... tegen de tijd dat ik 50 ben zullen de symptonen wel goed merkbaar zijn dus over 16 jaar zal ik je wel even informeren goed?

Comment

• Originally posted by leroyw View Post
                              ik ben begonnen toen ik jaar of 17 was maar kan er eigenlijk weinig over zeggen omdat ik toen de tijd de ballen verstand had van kuren en er gewoon alles in heb geprikt wat ik kon krijgen om het maar uit te proberen.

nu zoveel jaren later kan ik er nog steeds niet veel over zeggen omdat ik nog steeds bezig ben.... tegen de tijd dat ik 50 ben zullen de symptonen wel goed merkbaar zijn dus over 16 jaar zal ik je wel even informeren goed?
                              Is goed.. tot die tijd is Bodynet van mij.

Maar over wat voor kuurtje praten we dan? Weet je nog of je toen de tijd sides kreeg?

Comment

• --

in die tijd was feesten nog feesten dus het was bv deca test kuur met dianabol, met drank, drugs erbij op die leeftijd werd ik altijd aggressief, over sides voor de rest kan ik nog weinig zeggen, waarschijnlijk heeft het me geheugen aangetast haha want weet het niet meer...

heb o.a. toen de tijd gebruikt, ultradrive, deca, equipose, test, sustanon, dianabol,winstrol,oxymethelone en ga zo maar door... eerste kuur kwam ik rond de 15 kilo van aan maar ook gedeprimeerd na het kuren uiteraard als je weer terug zakte dus huppa nog meer kuren, soms wachten ik niet eens meer tot ik on=off was maar ging ik gewoon binnen 4 weken weer een nieuwe kuur erin douwen. Nogmaals had er gewoon geen verstand van en die gasten wilden uiteraard alleen maar verdienen aan me.

Gelukkig is die tijd achter me en heeft het me toch heel veel ervaring gebracht waardoor ik nu wel weet hoe en wat, maar achteraf had het natuurlijk allemaal anders gekund. Mijn mening is gewoon dat zolang je kunt trainen zonder kuren blijf dit dan doen, eenmaal gekuurd = bijna altijd gekuurd dan train je bijna niet meer zonder dat weer een keer te doen.

ieder geval veel succes met je keuzes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X