Anabolen onder 21 jaar.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by leroyw View Post
    in die tijd was feesten nog feesten dus het was bv deca test kuur met dianabol, met drank, drugs erbij op die leeftijd werd ik altijd aggressief, over sides voor de rest kan ik nog weinig zeggen, waarschijnlijk heeft het me geheugen aangetast haha want weet het niet meer...

heb o.a. toen de tijd gebruikt, ultradrive, deca, equipose, test, sustanon, dianabol,winstrol,oxymethelone en ga zo maar door... eerste kuur kwam ik rond de 15 kilo van aan maar ook gedeprimeerd na het kuren uiteraard als je weer terug zakte dus huppa nog meer kuren, soms wachten ik niet eens meer tot ik on=off was maar ging ik gewoon binnen 4 weken weer een nieuwe kuur erin douwen. Nogmaals had er gewoon geen verstand van en die gasten wilden uiteraard alleen maar verdienen aan me.

Gelukkig is die tijd achter me en heeft het me toch heel veel ervaring gebracht waardoor ik nu wel weet hoe en wat, maar achteraf had het natuurlijk allemaal anders gekund. Mijn mening is gewoon dat zolang je kunt trainen zonder kuren blijf dit dan doen, eenmaal gekuurd = bijna altijd gekuurd dan train je bijna niet meer zonder dat weer een keer te doen.

ieder geval veel succes met je keuzes
    Wil je gaan kuren pak dan gewoon eerst een klein licht kuurtje en kijk hoe dat je bevalt, daarna gewoon een tijd helemaal niets doen en dan kun je voor jezelf gaan zeggen wat je van alles vind, het is toch vaak iets wat voor iedereen anders kan vallen.

Comment

• Maar je zegt dus dat je de sides gaat merken als je 50 bent?

En kan je niet veel over de sides van toen zeggen omdat je het nier herrinert of omdat je ze niet hebt gehad?

Vind je overigens dat anabolen onder 21 minder erg is dan het eigenlijk lijkt?

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
        Voortijdig dichtgroeien van de groeischijven, verhevigde interactie met de androgeenreceptoren in de hersenen (mogelijk permanent verhoogde agressie), verkloot hormonaal systeem, en vast nog wel wat.

Meer moet je toch niet weten, gameface?
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
          Meer moet je toch niet weten, gameface?
          Bij heel veel roids staat een lange lijst met bijwerkingen. Maar vaak is het zo dat als je dosis "normaal" is, de kans klein is dat je die sides krijgt. Dusja, ik vraag me dan af of dat met dit ook zo is. En aangezien leroy op zijn 17e begon kan ik het hem vragen..

Comment

• edit..
            Mind is everything.

Comment

• ---

kijk als we gewoon nuchter praten, had ik toen gewoon niet de gewenste informatie die bv jij of andere wel hebben op het moment dus als ik dat had geweten had ik er niet aan begonnen, maar ja nu zoveel jaren later heb ik 2 kinderen gekregen die allebei kerngezond zijn en heb eigenlijk geen sides op 1 na en dat is slecht slapen maar dat kan ook door mijn verleden komen ( sommige hier weten wat ik bedoel )

het is erg moeilijk na te gaan of je er op een latere leeftijd last van gaat krijgen dat moet ik zelf nog ondervinden, van horen zeggen heb ik vernomen dat je er op een latere leeftijd last van gaat krijgen.

De bijwerkingen tja ik denk dat je bij veel bijwerkingen niet stil staat omdat het langs je heen gaat, je omgeving merkt het wel. Je word arrogant, aggressief en hebt vaak schijt aan alles, waardoor je in veel problemen kunt terecht komen, na je kuur kun je in zo'n put raken dat je het soms even echt niet meer ziet zitten, daarbij komt nog eens als je vaker kuurt en je stopt je kuur je soms wel eens maanden last kunnen hebben dat je pieper gewoon niet hard word al zit een vrouw eraan. ( die word daar weer onzeker van dus weer ruzie enz enz. )

Nu zoveel jaar later weet ik hoe om te gaan met me sides en heb er weinig last van nog dus op dit moment zeg ik dan weer het is een ervaring rijker waar ik veel van geleerd heb.

Het is erg moeilijk te zeggen wie welke sides krijgt omdat dat per persoon anders is.
              Zolang je niet hoeft te kuren of er aan twijfeld gewoon niet doen je kunt naturel met dat soort leeftijden echt heel ver komen zolang je er maar voor gaat en daarbij kuren kan altijd nog....terug niet meer...

Comment

• @gameface ik wist niet dat jij na zat te denken over een kuur
                Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                  @gameface ik wist niet dat jij na zat te denken over een kuur
                  Ik denk vooruit..

Comment

• Originally posted by gameface View Post
                    Ik denk vooruit..
                    Oh... Eindelijk een wijs iemand hier

Ik weet al wat mijn eerste kuur zal worden maar das nog heeel ver weg

Comment

• @gameface al enig idee?

Comment

• Ik weet ook al waar ik op vakantie ga als ik met pensioen ben.
                        Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                          Ik weet ook al waar ik op vakantie ga als ik met pensioen ben.
                          spanje

Comment

• Je mist het sarcasme en mijn punt.
                            Groeten

Comment

• Originally posted by gameface View Post
                              Ik denk vooruit..
                              Jij moet overal ver van uit de buurt blijven met je autisme. Niet lullig bedoeld, maar zo is het wel.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• @ general: Ik denk dat je gameface met FM verward.
                                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X