reacties op nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mijn tip: niet kuren ouwe. elke keer wordt ie zwaarder terwijl je pas gaat trainen als de spuit erin gaat.
    ik weet zeker dat dit het enige goede advies is. maar ik weet ook zeker dat je toch eigenwijs het wel gaat doen, dus wens ik je maar succes.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

haha

haha thx brucie, ouwe rot in het vak....

Inderdaad sorry ben eigenwijs ja, ooit zal het toch wel doortrekken

Ook ik begin me wilde haren te verliezen en word wat serieuzer, had het nooit verwacht maar het is toch echt zo....

De kuren worden niet echt zwaarder het zijn alleen andere middelen normaal zat ik met test e op 1000 en deca 600 dus ben al naar beneden, maar vooralsnog toch bedankt voor je medeleven...

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Waar is de HCG en een prolactine-onderdrukker???
        Poging nummer 3.....

Comment

snuff

sorry snuff had het wel gelezen maar even niet op gereageerd...

ik gebruik meestal nooit dingen als nolva en hcg omdat ik zoiets heb me lichaam pakt het vanzelf weer op.

misschien dat ik een hcg zet maar weet het nog niet zeker, alles brengt risico's met zich mee en wat ik onderhand al allemaal in me leven heb gedaan zal dit me ook niet de das om doen.

kan jij me vertellen hoeveel meerwaarde het heeft dat erbij te nemen ?

Comment

Minder gain verlies gab Doordat je eigen testosteron axis weer sneller loopt. Gebruik je helemaal geen pct?
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Omdat je trenbolone en dianabol samen gebruikt dien je een prolactine-onderdrukker te gebruiken zoals letrozole, aromasin, dostinex, pramipexole,etc.

Comment

----

ieder geval bedankt voor je info, maar ik gebruik dat niet....

( even voor de mensen die niet precies weten wat prolactine is: )

http://home.kpn.nl/b1beukema/prolactine.html

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Omdat je trenbolone en dianabol samen gebruikt dien je een prolactine-onderdrukker te gebruiken zoals letrozole, aromasin, dostinex, pramipexole,etc.
                  Mwah, dienen vind ik wat sterk. Als je bang bent voor prolactine-gerelateerde gyno, en geen AI verdraagt: akkoord. Aan de andere kant, zolang je oestrogeen niet de spuigaten uit loopt, is het niet noodzakelijk, of zelfs overbodig te noemen.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

goed uitgelegd

Goed uitgelegd general kon het niet beter....

ik ben nooit weg geweest van die wondermiddeltjes tussendoor, inderdaad als je last krijgt van je tepels enz. dan wil ik er wel aan maar anders niet...

Ik ben wel klaar eigenlijk met deze topic, bedankt allemaal... genoeg info gekregen.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Mwah, dienen vind ik wat sterk. Als je bang bent voor prolactine-gerelateerde gyno, en geen AI verdraagt: akkoord. Aan de andere kant, zolang je oestrogeen niet de spuigaten uit loopt, is het niet noodzakelijk, of zelfs overbodig te noemen.
                      Je hoeft er zelf helemaal niet bang voor te zijn, je kunt ook bang worden gemaakt en daar naar handelen.

Zie dit maar eens:
                      'Zijn wat verhalen dat Tren je prolactine omhoog jaagt, en prolactine wordt actief bij een hoog oestrogeen. En laat dianaboll nou net voor dat laatste zorgdragen.
                      Zou dat dus niet doen.'

Ik weet van mezelf dat ik vrij ongevoelig ben voor wat voor bijwerkingen dan ook en natuurlijk neem ik het zekere voor het onzekere.
                      Tis alleen een beetje jammer om later te vernemen dat het 'overbodig te noemen' is.
                      Maw had het ook zonder gekund.
                      Cheers gabber, chief.

Comment

Bij dboll heeft een AI geen zin, en dan kan een prolactine-onderdrukker inderdaad wijsheid zijn (die optie is in bovenstaande post niet in me op gekomen).
                        Maar bang maak ik je niet met die andere post. Ik houd bewust een slag om de arm met "er zijn verhalen". En dan zeg ik dat je beter aan de veilige kant zit, dan niet. Had zelf (indien ik tren en dboll zou combineren) ook de prami gepakt, omdat een AI geen nut zou hebben. Dus in zoverre is er niks veranderd. Breng alleen een nuance aan.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Maar Leroyw gaat hetzelfde doen, wat zeg ik, hij gaat nog veel hoger zitten met de tren en d-bol.
                          Dan is het niet ongepast om hem te vertellen over een eventuele kans tot het krijgen van prolactine-gyno en dat een prolactine-onderdrukker niet nutteloos zou kunnen zijn.

Comment

Fair enough. Leroyw, het kan wijs zijn om in ieder geval tijdens je dboll het zekere voor het onzekere te nemen, ook al weet ik dat je geen zin hebt in extra rommel.

sigpic

Comment

Die 'extra rommel' zou hij weleens kunnen krijgen wanneer hij geen onderdrukker gebruikt.
                              Ik heb aardig wat gasten gesproken, euhm, mee gechat die ook bezig waren met een kuur Test/Tren/D-bol en allen, ja allen gebruiken/gebruikten een onderdrukker.
                              Ik vind het zo absurt wanneer iemand zegt:' als ik gevoelige tepels krijg zal ik wel wat gaan nemen'.
                              Das exact hetzelfde als wanneer iemand z'n ballen laat krimpen en vervolgens een hoge dosis HCG zet om ze weer op maat te krijgen.
                              Waarom er niet gewoon voor zorgen dat zulke dingen niet gebeuren tijdens een kuur, ze dus vermijden door er iets voor te nemen.
                              In het normale leven krijg je toch ook geen gyno of verschrompelde ballen?
                              Je speelt met je gezondheid en dan vind ik het uitermate belangrijk om die gezondheid te handhaven en er niet mee te gaan lopen spelen.
                              Zekerheid boven alles!

Comment

Tell them snuff

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X