ligt aan de hoeveelheden, dus ff vermelden
Weer een kuur
Collapse
X
-
Volgens mij een uitstekende kuur. 10-12 weken lang 400 mg. Deca. Eerste 4-6 weken ± 30 mg. Dianabolper dag. Vanaf week 5, 6 of 7 de Winstrol toevoegen 50 mg. eod. Verbeter mij maar, collega's, als ik het hier mis heb, maar volgens mij is dit een klassieker, waaraan Winstrol is totgevoegd!We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (X-Tripiot @ Feb. 28 2004,21:30)]en als je nu ipv die winstrol en deca, alleen dianabol en oxy tabs neem ??
grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Feb. 28 2004,22:05)]Originally posted by [bCitaat[/b] (X-Tripiot @ Feb. 28 2004,21:30)]en als je nu ipv die winstrol en deca, alleen dianabol en oxy tabs neem ??
grtzThe oxynator
Comment
-
Bijwerkingen zul je niet zo snel krijgen van je lever maar binnen gebeuren er dan dingen met je lever die je niet voelt maar echt niet goed zijn vor hem. Gebruik jij maar eens 2 weken axchter elkaar xtc bv je lever zal het kunne verwerken maar als je dat vaker doet krijg je echt wel problemen ermee. Dat ding moet dan hele zware overuren makeneat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (dino21 @ Feb. 29 2004,09:17)]Bijwerkingen zul je niet zo snel krijgen van je lever maar binnen gebeuren er dan dingen met je lever die je niet voelt maar echt niet goed zijn vor hem. Gebruik jij maar eens 2 weken axchter elkaar xtc bv je lever zal het kunne verwerken maar als je dat vaker doet krijg je echt wel problemen ermee. Dat ding moet dan hele zware overuren maken
dus wat jij zegt, x, is zeker geen advies voor anderen. het is bewezen, je kan het overal lezen, het is onderzocht, dus zeg niet dat het niet zo is. wat er binnenin allemaal gebeurt, zien we niet. en dat kan je alleen weten door doktersonderzoek, of jezelf open snijden. dat doen we niet, dus weet jehet ook niet. bijwerkingen is iets anders.(!een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (bruce @ Feb. 29 2004,14:10)]QUOTE!:
idd. als je iets van je lever gaat merken, is het al veel te laat!!!!
dus wat jij zegt, x, is zeker geen advies voor anderen. het is bewezen, je kan het overal lezen, het is onderzocht, dus zeg niet dat het niet zo is. wat er binnenin allemaal gebeurt, zien we niet. en dat kan je alleen weten door doktersonderzoek, of jezelf open snijden. dat doen we niet, dus weet jehet ook niet. bijwerkingen is iets anders.(!The oxynator
Comment
-
Ik zou zelf nooit oxy samen met dianabol pakken, maar deze twee altijd afzonderlijk pakken en dan stacken met een inject, bijvoorbeeld met deca of sus. Dianabol heb ik zelf ook gehad en zeer goede resultaten mee geboekt, het blijft alleen een orale vorm met alle gevolgen voor je psyche. je gooit een aantal keren per dag je testosteron niveau enorm omhoog en een paar uur daarna stort je niveau weer in. Daar kun je een beetje vreemd van gaan doen, erg aggressief als het werkt en enigszins depressief als de piek voorbij is. als je het stackt met een testo blijft je niveau enigszins gehandhaafd.
Over oxy kan ik kort, het is volgens mij het zwaarste anabool dat er bestaat en het is zeer toxisch voor de lever. Ook is er maar weinig echte van te vinden. als je dan ook nog dianabol erbij pakt dan heeft je lever het heel heel zwaar. Onderschat dit niet.Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (JTB @ Mrt. 01 2004,11:44)]Ik zou zelf nooit oxy samen met dianabol pakken, maar deze twee altijd afzonderlijk pakken en dan stacken met een inject, bijvoorbeeld met deca of sus. Dianabol heb ik zelf ook gehad en zeer goede resultaten mee geboekt, het blijft alleen een orale vorm met alle gevolgen voor je psyche. je gooit een aantal keren per dag je testosteron niveau enorm omhoog en een paar uur daarna stort je niveau weer in. Daar kun je een beetje vreemd van gaan doen, erg aggressief als het werkt en enigszins depressief als de piek voorbij is. als je het stackt met een testo blijft je niveau enigszins gehandhaafd.
Over oxy kan ik kort, het is volgens mij het zwaarste anabool dat er bestaat en het is zeer toxisch voor de lever. Ook is er maar weinig echte van te vinden. als je dan ook nog dianabol erbij pakt dan heeft je lever het heel heel zwaar. Onderschat dit niet.
lijkt me idd niet zo slim om dan dboll erdoor te pakken .. maarja hij moet het zelf wetenThe oxynator
Comment
-
hij komt 10 kilo bij waar van 11 kilo vocht, dat is (zelfmoord)kan heel veel gevolgen hebben, ik zou hem in de gaten houden als ik jou was ,kijk naar zijn huids kleur of die veranderd ,daar kun je heel goed aan zien als hij donkere pleken op zijn gezicht gaat krijgen is de lever aan het kloten ,op het einde van de kuur gaat hij zeker 10 keer naar de was dan weet je genoeg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment