stromba stanozolol vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vrees dat je gelijk hebt. Laat ik mijn huid redden en zeggen dat die "hg" een "ug" moest zijn.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Naar mijn weten heeft british dragon nooit 5 mg tabletten gehad.
      Denk dat hij british dispensary bedoeld dit is wel HG.

Waren de pillen driehoekjes of gele vierkantjes?

Zou het ook gek vinden als je op zo weinig winny zoveel wint ook al is het HG.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
        Je hebt het over bulk maar je vet% is gedaald?

Je vet is gemeten door opgeleid personeel, is dit door dezelfde persoon geweest? Zit ook verschil tussen namelijk.

Ik vind het gewoon erg strange dat de logs die ik gezien heb mensen 6 weken op 40 mg ed zaten en daar max 4 kg spiermassa mee hebben gepakt. En jij pakt 4 kilo op 25 mg.
        Maargoed misschien heb je wel superman genen.

Daarnaast is het dom om te zeggen dat het 17-aa is dus slecht voor je, alcohol is ook slecht. Ga niet lopen miepen over hoe slecht het voor je is, neem dan niks ook geen lage dosis.
        Inderdaad tijdens het gebruik is mijn vetpercentage zelfs iets gedaald, wat daar de reden van is weet ik ook niet. Normaal steeg mijn percentage met die hoeveelheid cal.

Vet laat ik altijd door dezelfde persoon meten.

Ik heb absoluut geen superman genen. Maar waarom geloof je het niet? Hoe weet je bijvoorbeeld dat je met 25mg niet dezelfde resultaten had kunnen halen dan met 40, als je het nooit geprobeerd hebt?

En ik miep niet over hoe slecht het is, ik doelde op het feit dat je met een lagere dosis uit MIJN ervaring dezelfde resultaten kan halen. dus belast je je lever minder.
        Maargoed als ik mijn ervaring probeer te delen met anderen is dat allemaal onzin en word het niet gewaardeerd. prima, dan hou ik het voortaan wel voor mezelf

Comment

Originally posted by Kter View Post
          Naar mijn weten heeft british dragon nooit 5 mg tabletten gehad.
          Denk dat hij british dispensary bedoeld dit is wel HG.

Waren de pillen driehoekjes of gele vierkantjes?

Zou het ook gek vinden als je op zo weinig winny zoveel wint ook al is het HG.
          excuus, british dispensary was het indd, gele driehoekjes met breeklijn

Comment

Heb verschillende keren bericht gehoord dat er van minder dan 10 mg weinig werkzame stof overblijft. Jij neemt 12,5 per keer.
            Ik moet hierop even inhaken.
            Ben het er namelijk niet mee eens.
            Heb meerdere kuurtjes dianabol genomen en nam altijd 10mg per keer.
            De resultaten waren zoals ze moesten zijn, in alle drie de keren.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Ik moet hierop even inhaken.
              Ben het er namelijk niet mee eens.
              Heb meerdere kuurtjes dianabol genomen en nam altijd 10mg per keer.
              De resultaten waren zoals ze moesten zijn, in alle drie de keren.
              Hey Snuff, waarom heb je in je 2de kuur dan dit ingevoerd ( First 6 weeks 50mg Dianabol daily, tabs.) als 10mg toch al genoeg resultaat gaf ?

Comment

Originally posted by sharki View Post
                Hey Snuff, waarom heb je in je 2de kuur dan dit ingevoerd ( First 6 weeks 50mg Dianabol daily, tabs.) als 10mg toch al genoeg resultaat gaf ?
                10 mg doses
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

10 mg doses

Comment

oke

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...