wat is dat genatropina is dat een soort groei hormon of iets anders
Genatropina
Collapse
X
-
toevallig ben ik er zelf mee bezig en kan je vertellen dat het verschrikkelijk duur is!
ik kan je niet echt precies vertellen wat het kost omdat dat afhangt van hoe lang en hoeveel je wilt gaan gebruiken.
tipje van de sluier wat het mij gaat kosten;ik ben bezig met een kuur van een half jaar met groeihormoon en heb mn kosten beraamd op zo'n 10.000 euro in totaal.
ik gebruik het samen met testo(sustanon maar switch na 3 maanden over op enanthaat)en deca(switch ik na 3,5 maanden over op trenbolone).
heb mn kuur gekickstart met dianabol erbij(5weken).
let wel dit is mijn kuur en raad nix zomaar aan andere mensen zeker niet omdat ik niet weet hoeveel ervaring je hebt,hoe zwaar je weegt en wat je doelen zijn.
dit is alleen om je even een idee te geven van hoe een kuur met groeihormoon eruit zou kunnen zien.
ik ben zelf al vrij zwaar van mezelf (135kilo) en doe 8iu gh per dag(wat ik strax misschien nog wel ga verhogen maar dat wil ik nog even aankijken).
groeihormoon moet je minimaal 3 maanden gebruiken omdat het pas na 6 tot 8 weken begint aan te slaan.
hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben,kerel!
greetz
Comment
-
4iU is de minimale dosis om enig effect te hebben, en als je onder de 25 bent heeft het zeer weinig nut, je zou dan je eigen produktie vervangen. 2iU in de morgen en 2 in de avond. Btw het is wel spul om pas te gebruiken als je een plateau hebt bereikt. Oftwel dat mega dosissen aas je biet meer doen groeien, Afhankelijk wat voor merk je hebt zit je tussen de 20-40 euri per dag voor 4iU.
Grtz
Comment
-
real1972
er staan geen foto's van mij op bodynet omdat ik nog niet tevreden ben met hoe ik eruitzie maar als ik paar maanden verder ben wil ik wel wat foto's plaatsen.
135 kilo lijkt erg veel maar ik ben 2 meter lang dus dat plaatst het wat meer in perspectief denk ik.
adonis
bf is inderdaad nog erg hoog en daarom ga ik ook een half jaar aan de hgh.
bf is nu ongeveer 20% en hoop dat omlaag te brengen naar de 12% als ik klaar ben.
minder mag natuurlijk ook maar ik heb geen onredelelijke verwachtingen zodat het niet tegen valt voor mezelf.
keepitreal
stats op dit moment
30 jaar, 2 meter precies, 20%bf.
en waarom het zo duur is?
ik zou het niet weten;waarschijnlijk is het genetische proces om hgh te maken erg ingewikkeld en daar willen ze natuurlijk dik aan verdienen want je kan mij niet wijsmaken dat het inderdaad niet goedkoper zou kunnen.
omnadren
minimum dosis hgh is 4iu per dag maar wil je echt groot worden zal je het en in combinatie moeten doen met insuline(zegt iedereen maar heb daar mn twijfels over)en denk toch wat ik gelezen heb op diverse sites richting 6iu per dag moeten gaan want 90 kilo is ook niet nix.
maar wie weet heb je met 4iu per dag ook prima resultaat maar dat is een kwestie van proberen.
er zit hier iemand op het board(Jack) die er al ervaring mee heeft en hij is de eerste 3 maanden erg goed vooruit gegaan wat ik begrepen heb maar daar zal ie je zelf veel meer over kunnen vertellen.
ik ben bezig met jintropin want dat is de goedkoopste op de markt en kwalitatief erg goed.
de rest(zoals genotropin,humatrope en saizen) zijn nog veel duurder!
greetz
Comment
-
Wat nu de trend is, is rechtstreeks igf-1 inspuiten ipv hgh. Je groeit doordat hgh voor meer igf-1 zorgt. Aangezien igf-1 een stuk goedkoper is en niet hoeft te worden omgezet is het waarschijnlijk een beter alternatief. Kijk ff op wat amerikaanse boards en daar zijn ze er razend enthousiast over.
Grtz
Comment
-
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Riki @ Feb. 25 2004,16:34)]Wat nu de trend is, is rechtstreeks igf-1 inspuiten ipv hgh. Je groeit doordat hgh voor meer igf-1 zorgt. Aangezien igf-1 een stuk goedkoper is en niet hoeft te worden omgezet is het waarschijnlijk een beter alternatief. Kijk ff op wat amerikaanse boards en daar zijn ze er razend enthousiast over.
Grtz
thanks.
greetz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment