superduur en bijna niet te krijgen toch?
Genatropina
Collapse
X
-
omdat jij dat wilt bruce ik ben bijna 25 ik train vanaf mijn 17 ,ik heb wel 3,5 jaar niks gedan ik heb een auto ongeluk gehad en ik ben nu 1 jaar weer bezig ,ik ben 1.80 lang ongeveer 90 kilo met 8a11% daar voor was ik 96 a98 kilo met 5% ,toen was het mooi maar nu is het wat minder maar het komt wel goed hoop ik ,ik heb daar voor ook wat gebruikt als je dat wilt weten ,als je nog iets over mij wilt weten kan ik je wel vertelen geen probleem
Comment
-
Here we go:
1 mg kost plm 200$ , voor de specifieke dosissen moet je ff op de boards kijken. Dacht 20-50 mcg per dag dus dan is 1 vial tussen de 20-50 dosissen.
http://www.teamliferesearch.com/peptides.html
http://www.teamliferesearch.com/desc.../rHuIGF-1.html
http://www.muscle-research.com/main.asp
aanzienlijk goedkoper dan HGH.
Your chemist, riki, lol!
Grtz
Comment
-
heb je er zelf ook ervaring mee,riki?
of mensen uit je omgeving?
ik dacht dat het het beste was om samen met hgh te gebruiken.
ik zal vanavond als ik tijd heb eens rustig op mn gemak die sites lezen die je gegeven hebt.
thanks voor de info!
greetz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 25 2004,19:22)]heb je er zelf ook ervaring mee,riki?
of mensen uit je omgeving?
ik dacht dat het het beste was om samen met hgh te gebruiken.
ik zal vanavond als ik tijd heb eens rustig op mn gemak die sites lezen die je gegeven hebt.
thanks voor de info!
greetz
Grtz
Comment
-
arie gebruik je ook insuline bij die gh kuur of alleen test?"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."
"Success must be felt within before it can be seen on the outside."
"You have to do what others won't to achieve what others dont."
Comment
-
even een antwoord op een eerdere vraag
2-4 I.E. somatropine/dag komt overeen met 500-1000 mg Testosteron/week
5-8 I.E. somatropine/dag komt overeen met 1000-1500 mg Testosteron/week
meer dan 8 I.E. somatropine/dag komt overeen met 1500-2000 mg Testosteron/week
voor veel bodybuilders luidt de succesformule buiten het seizoen als volgt: 4-8 I.E. groeihormoon/dag, 1000 mg testosteron/week, 50 mg Dianaboll dag en 400-600 mg Deca-Durabolin/week
overigens denk ben ik het niet eens met dat je eerst veel as moet hebben gebruikt om aan de gh te beginnen.
je moet wel voldoende kennis van zaken hebben over eventuele bijwerkingen en hoe je insuline moet gebruiken
want gh onder drukt dat nogal
ik denk dat als je met lage doseringen gh begint je goede en vooral duurzame resultaten kan behalen"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Riki @ Feb. 25 2004,15:34)]4iU is de minimale dosis om enig effect te hebben, en als je onder de 25 bent heeft het zeer weinig nut, je zou dan je eigen produktie vervangen. 2iU in de morgen en 2 in de avond. Btw het is wel spul om pas te gebruiken als je een plateau hebt bereikt. Oftwel dat mega dosissen aas je biet meer doen groeien, Afhankelijk wat voor merk je hebt zit je tussen de 20-40 euri per dag voor 4iU.
Grtz
grtz"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (dirkster @ Feb. 25 2004,20:29)]arie gebruik je ook insuline bij die gh kuur of alleen test?
ik durf eerlijk gezegd geen insuline te gebruiken omdat ik af en toe te druk ben met allerlei dingen en wil dan wel eens wat dingen versloffen.
een aangezien je met insuline zo voorzichtig moet zijn omdat het anders je leven kan kosten ben ik er nog erg huiverig voor.
ik sluit tegenwoordig nix meer uit wat ik in de toekomst ga doen(ik zei vroeger ook dat ik nooit geen hgh zou gaan gebruiken maar doe het nu toch)maar zie mezelf toch niet zo snel die stap maken.
als ik me goed herinner heb jij er wel ervaring mee toch?
ben jij er erg positief over?
heb je het in combinatie gedaan met hgh?
greetz
Comment
-
bye the way,dirkster,hoe kom je aan dat verhaal dat je gh met test kan vergelijken??
dat zijn toch 2 hele verschillende dingen aangezien gh nieuwe spiercellen aanmaakt en test die cellen alleen maar kan vullen om het zo maar eens te zeggen.
greetz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (omnadren @ Feb. 25 2004,16:08)]arie je hebt HUMATROP,SEROSTIM EN GENOTROPIN maar die zijn echt heel verschilend PRIJS en INHOUD die wat duurder is heeft minder ihoud en die wat goed koper is meer hoe kan dat ,en wat lijkt je de beste middel van die drie sorten
er zit geen verschil in welke beter is want het is allemaal net zo goed alleen in de duurdere hgh worden "schonere" grondstoffen gebruikt;dat wil zeggen ,nederlandse hgh word aan strengere eisen onderworpen dan in bijv chinese(jintropin) maar werkzaamheid blijft hetzelfde.
ik gebruik zelf jintropin omdat die veruit het goedkoopst is en prima werkt.
heb em natuurlijk laten testen en het is de beste koop op dit moment.
greetz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment