dat ik nie zo goed schrijf ok ik wil mijn excuses aan bieden aan iedereen die me niet begrijpt, maar ik bedoel het goed ik wil hier geen onzin vertelen ,ik wil allen maar mij ervaring met andere delen soory als ik veel mensen heb boos gemaakt niet mij bedoeling echt niet, maar mensen met die kleine kuurtjes wat jullie nemen bouw je niks op niet veel ik zeg nie dat jullie allemal 1000 of2000 mg in die kont moeten duwen maar wel voldoende anders heb je niks aan ,je leeft maar een keer en je hebt maar een lichaam dus denk na ,kan goed gaan maar kan ook slecht gaan als je niet uit kijt ,ik heb veel ervaring uit polen met polse bb ik ben zelf een pool ik heb veel gezien mooie lichamen maar ook veel mensen zien huilen :RED je hebt een goeie instinct je denk tenmiste na
Sustanon250
Collapse
X
-
SNIPKE ik denk dat jou lever die kuur niet goed heeft opgevangen door allen maar injectie te pakken ,je hebt veel te veel vocht opgebouwd ,jou dossis was niet veel maar vervolgens moet je meer naar je urine kijken, is je urine heel donker of heel licht dan kun je heel goed zien of je veel vocht vast houd of je lever goed functioneert ,en als ik jou was zou ik vervolgens in ieder kuur waar je injectie neemt in de vierde week hcg pregnyl nemen ,(waarom) je lichaam bouwd heel veel vocht op waar je een soort virus binnen krijgt, door hcg te nemen hou je hem tegen ,dat ie niet zo snel vocht in je lichaam opbouwd wat toegestan is (wat je lichaam normaal zou moeten produceren niet te veel niet te weinig maar voldoende) somige zijn mischien niet met mij eens maar hcg woord bij zwangere vrouwen toe gediend, als ze tijdens de zwangerschap te veel vocht op bouwen waar door ze mischien een virus oplopen en dat kan gevolgen hebben op de baby ,dus te veel vocht in je lichaam kan een soort virus verorzaken, waar door je lever veel stofen doet vernitigen en dat is niet goed je woord miselijk, moet over geven geen eetlust en ik denk dat dat bij jou ook was
Comment
-
omnadren, sorry dat ik het zo zeg maar je laatste twee post's zijn echt klinkklare onzin, zout met water drinken om je lever te zuiveren?
Zout houdt juist nog meer vocht vast en gooit je bloeddruk omhoog, ik geloof niet dat dit de bedoeling is.
Dan:
HCG wordt niet aan zwangere vrouwen gegeven, HCG wordt (of werd) gewonnen uit de urine van zwangere vrouwen.
Ik vind het verontrustend dat deze post's van omnadren toegestaan zijn aangezien er ook mensen zijn die dit soort onzin geloven. Anabolen zijn geen middelen om risico's mee te nemen!!!
Er wordt hier ook over kuurtjes gesproken waarbij men bijvoorbeeld 1500 mg sustanon per week neemt (op de top) dit is echt absurd en in deze hoeveelheden zal dit meer kwaad dan goed doen (mits je echte sustanon hebt, ik vrees dat hier veel mensen zijn die nep hebben waar maar de helft van de werkzame stof inzit)Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Comment
-
door heele hooge dossis zout in je lichaam gaat de lever beter en sneler funcioneren waar door de verkeerde stofen worden uit je lichaam verwijderd (veel zweten) je lever gaat vervolgens door met zijn naturlijke functie, hij kan weer de juiste stofen produceren ,als je weet veel dike mensen of met heel veel over gewicht hebben veel last van vet en vocht ,na 100 meter lopen zijn ze uit geput en ze hebben geen kracht ,nou thuis nemen ze veel boulion dus veel zout na een paar uur zweten ,zijn ze weer de ouwe waarom omdat de lever weer de juiste stofen kan poroduceren ,voor jou is dat mischien heel dom en heel vreemd omdat je mischien nooit van gehord heb, maar dat zijn trukjes van bb is niet allen maar spuiten mensen zoeken naar spulen die ze thuis hebben ligen die mischien kunnen helppen als het nodig is ,en zout is de enigste wat door je huid heen kan ,lichaam kan niet veel zout in zijn lichaam vast houden dus woord door de lever verwijderd dat is wat ik bedoel de lever gaat weer funcioneren zo als die moet, met spuiten rem je hem af waar door je veel infectie kan op lopen ik bedoel niet ideren ieder lichaam is anders, dat was bedoelt voor SNIPKE omdat hij in een korte tijd veel vocht heeft op gebouwd en een tijdje later is ziek geworden en toen was hij veel kilos kwijt normaal kan dat niet
Comment
-
Omnadren nou ga je alweer de fout in, met kuren rem je je lever niet af, je zet em juist volle lollie aan het werk, een kuurtje is zo belastend voor je lever omdat je lever flink aan de bak moet, niet omdat ie stopt.Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
Comment
-
je zegt dat je niet snaapt dat mensen 1500 mg sus pakken dat het niet normaal is ?? en of dat nep is of real ,nou ik denk dat jij niet beter spuletjes heb dan ons mischien wel maar ik denk van niet, en dat het gevarlijk is wat noem je gevarlijk,je noemt 1500 top ?/?? nou dat is begin als je goed uit wilt zien ik zit nu op 1000 en ik ga naar 1500 en ik vind dat niet gevarlijk maar mischien ben ik gek aan mij kop dat kan best
Comment
-
ik zeg ook niet dat ik betere spullen heb dan jullie, ik zeg alleen dat je met 1500mg per week op zijn minst een death wish moet hebben. Dit is absurd veel. Zeker als ik zie wat de gemiddelde "bodybuilder" hier weegt en hoe ze uitzien, dan kom je met een stack van 500mg sus en 200mg deca al heel heel ver.Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
Comment
-
Klopt wel wat JTB zegt omnadren. Het is misschien weinig in je ogen, maar je hoort dat veel mensen groeien met 500mg test en 200mg deca of een andere stack. Misschien dat hier wat meningen (ook feiten) botsen, dus lijkt me ook wel handig als je er wat feiten bij kan zetten omnadren. Zo kunnen we er misschien nog dingen van leren ookI live to end the game
Comment
-
als je eenmaal uitziet als ronnie coleman, ja dan kun je zulke hoeveelheden gebruiken, maar dan is je lever toch ook flink naar de haaien. tot die tijd is het net als alcohol, met mate.Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
Comment
-
dat klopt wat jullie zeggen daar ben ik ook mee eens, maar wat kom je bij, wat hou je over, hoe vaak doe je kuuren per jaar ,als je sus met deca neemt dan kun je deca de eerste 12 manden niet nemen, omdat deca ongeveer 12 a18 manden actief is is je lichaam ,of je moet weer de dosiring verdubbelen anders heeft het geen zin ,dus als je drie jaar aan het gebruiken bent en je neemt 3 kuurtjes per jaar daN KOM JE WEER OP DIE 750 A 1000 MINIMAAL UIT ik begin dus nooit met 250 mg of 200 mg deca dat slaat nog niet eens aan bij mij tenamiste, om te groeien moet je steeds meer nemen en niet minder ,al mij partners waar ik samen doe trainen die zitten allemal op 1250a 1750mg en allemal 116a125 kilo, en daar voor rond 90 kilo en altijd mengen met tableten die jongens zitten allemal op 8a10 %vet mischien kijk ik anders naar anabolen dan de rest, maar ik (doe en zeg )doe het goed anders laat dat, als je de heel tijd rustig aan doet en niet te veel paakt tot 500 mg ,na twee jaar kun je niet groeien allen maar vocht prduceren een tijdje fijn uit zien en dan weer vocht kwijt rakken en dan weer op nieuw je blijft bezig
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (omnadren @ Mrt. 01 2004,15:19)]SNIPKE ik denk dat jou lever die kuur niet goed heeft opgevangen door allen maar injectie te pakken ,je hebt veel te veel vocht opgebouwd ,jou dossis was niet veel maar vervolgens moet je meer naar je urine kijken, is je urine heel donker of heel licht dan kun je heel goed zien of je veel vocht vast houd of je lever goed functioneert ,en als ik jou was zou ik vervolgens in ieder kuur waar je injectie neemt in de vierde week hcg pregnyl nemen ,(waarom) je lichaam bouwd heel veel vocht op waar je een soort virus binnen krijgt, door hcg te nemen hou je hem tegen ,dat ie niet zo snel vocht in je lichaam opbouwd wat toegestan is (wat je lichaam normaal zou moeten produceren niet te veel niet te weinig maar voldoende) somige zijn mischien niet met mij eens maar hcg woord bij zwangere vrouwen toe gediend, als ze tijdens de zwangerschap te veel vocht op bouwen waar door ze mischien een virus oplopen en dat kan gevolgen hebben op de baby ,dus te veel vocht in je lichaam kan een soort virus verorzaken, waar door je lever veel stofen doet vernitigen en dat is niet goed je woord miselijk, moet over geven geen eetlust en ik denk dat dat bij jou ook was Â
grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (JTB @ Mrt. 01 2004,16:49)]ik zeg ook niet dat ik betere spullen heb dan jullie, ik zeg alleen dat je met 1500mg per week op zijn minst een death wish moet hebben. Dit is absurd veel. Zeker als ik zie wat de gemiddelde "bodybuilder" hier weegt en hoe ze uitzien, dan kom je met een stack van 500mg sus en 200mg deca al heel heel ver.
je bekijkt een paar foto's en denkt dat iedereen 'droge wurmen' zijn hier(om in jouw woorden te blijven).
ik ben degene die inderdaad 1500mg test neemt per week maar ten eerste heb ik al een stuk of 10 kuren achter de rug en ten tweede weeg ik 135 kilo dus het lijkt me vrij logisch dat ik niet meer goed ga op 750mg per week.
als je de genotropine topic even leest zie je een post van dirkster staan over hoeveel test te gebruiken in combinatie met groeihormoon.
buiten al de dingen die je zegt(onzin)heb ik vrienden van 125 kilo met 7%bf en die gebruiken nog even wat meer dan ikzelf,maar dat zal in jouw ogen ook wel nonsens zijn,niet?
voor de rest interesseert het me echt geen moer wat jij vindt want gasten zoals jou ken ik al genoeg en daar moet ik alleen maar om lachen.
greetz
Comment
-
zo, ut gaat allemaal weer lekker hiero. mooie discussies.
toch ben ik het meer met jtb eens dan met omna. maarrr... uiteraard zijn we hier niet allemaal 80kg bij 10%. dat zal jtb ook niet bedoeld hebben. ik vind omnadren erg pools om maar te zeggen. kijk in die oostbloklanden zie je ook altijd dat de sporters, olympics, etc. vaak extreme resultaten halen. en de sneekieste as hebben. maar die kakt het ook niks. die gebruiken veel.
ik vind: als je met minder net zoveel aan kan komen, dan doen. en niet omdat 1 iemand zegt dat je dan niks overhoudt en van een kuur met 1gram testo per week wel ineens allemaal aan de extreme hoeveelheden.
sjah arie, nou jij weer.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
nou bruce,als jij het niet erg vindt dat jtb jouw een magere wurm noemt(zie topic over stats) wil ik er wel een schepje bovenop doen;
als je lekker droog wilt blijven en niet als een bodybuilder gezien wil worden,zou ik vooral dat soort hoeveelheden blijven gebruiken zoals je nu al doet.
ik heb zat vrienden die niet eens aan bodybuilding doen en die zien er net zo uit als de meeste hier,fantastische abs en mooie symetrie maar absoluut geen massa!
en aangezien bodybuilding nu net over massa gaat ben je toch in mijn ogen een beetje dom bezig om wel 8 weken lang een spuit in je kont te duwen maar geen massa te bouwen.
het is leuk om 3 maanden in de zomer rond te lopen met een sixpack maar ik kies ervoor om ongelofelijk groot te worden aangezien de rest van het jaar(de overige 9 maanden) ik aangesproken word op het feit dat ik er beestachtig groot uitzie.
maar iedereen moet vooral doen waar ie zin in heeft maar ik denk dat er wel een moment gaat komen dat je toch bij jezelf denkt;waar ben ik al die jaren bezig mee geweest,ik ben wel droog maar niet groot?
dit is mijn bescheiden mening en val nix of niemand aan en dat deed jtb wel door te stellen dat hier alleen maar 'droge wurmen' posten.
ik wacht vol spanning af op zijn foto's want ben erg benieuwd of hij wel dat massamonster is.(kan me niet voorstellen want 97 kilo bij een lengte van 1.90 is niet echt veel.
we gaan het zien!
greetz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment