Sustanon250

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sustanon250

Wilde eigenlijk Andriol (het orale broertje van Sustanon250) toevoegen aan een kuurtje met Deca of Equipoise + Winstrol.
    Het is helaas op dit moment nergens te krijgen. Vraag me dus af of Sustanon past in een kuurtje richting zomer. Wil namelijk liever geen vocht vasthouden. ook wil ik geen 10 kilo aankomen, want dan ga ik over de 104 en dat valt in mijn soort werk meteen iedereen op, met waarschijnlijk nare gevolgen. Stel dat ik dit doe: 10 weken 250 mg Sus / 10 weken 400 mg. Eq. en vanaf week 6 of 7 Winstrol. Hoe zit het dan met: 1. mijn vochthuishouding 2. mijn lichaamseigen hormoonhuishouding 3. bijwerkingen zoals acne etc. Wie weet hier iets vanaf?
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

equipose en winstrol is een goede stack, wat betreft de sus en deca ga je toch vocht van vasthouden.

als ik fout ben wordt dat hier wel direct gecorrigeerd

grtz
    stil growing

Comment

snipke heeft gelijk.

van testo hou je zowiezo wel vocht vast maar als jij schoon eet zal dat minimaal zijn,mr symmetry.

en ik blijf zeggen dat je met maar 250mg alleen je eigen systeem platgooit en dat je er niet echt resultaat van gaat zien.

en wat betreft de andriol,al zou je die kunnen krijgen is het niet echt een goede optie aangezien je 6 tot 7 capsules per dag zou moeten nemen om er enig effect van te krijgen en dat wordt een dure grap!

wat betreft de acne;das natuurlijk bij iedereen verschillend,ik zit zelf op 1500mg sus per week en heb helemaal nergens last van.

uit ervaring weet ik dat je acne en puisten op je rug kan krijgen van goedkope eiwitten en gebruik daarom nu alleen nog maar whey en heb nergens last van en ik drink een hoop weg per dag!

greetz

Comment

En mijn hormoonhuishouding, Arie? Ligt dat helemaal plat tijdens Sustanon-gebruik? Is Nolva voldoende om het weer op gang te krijgen, of moet ik dan ook HCG gaan injecteren?
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

heren er woord altijd gesproken over vocht vast houden nou met alle anabolen hou je vocht vast maar echt met alle, als iemand zegt dat het niet zo is dan liegt ie ,alles boven de 500 mg of meer in je lichaam maak niks uit wat bouwt vocht in je lichaam ,dus met andere worden neem meer dan 500 mg dan hou je tenminste nog iets van over anders ben je 80 % van je gewicht kwijt als je met een klein kuurtje 5 kilo bij komt en je hebt niet meer dan 250 mg genomen of de 5a6 week 500 mg genomen dan ga maar van uit dat het niet veel over blijft een kuur waar je met 500 begint en hij loopt op tot 750a1000 mg dan hou je 80%van over dus omgekeerd, dus denk na hoeveel je gaat nemen, niet te veel en niet te weinig lichaam moet groeien en niet allen maar fuctioneren op die spulen wat je neemt mischien zijn somige jongens die zeggen dat het niet zo is maar ik ben goed begonen niet met 250 mg maar met 500 a 750 mg en ik ben 11 kilo bij gekomen ik ben nu 8 maanden verder en ik ben op de weegschaal gaan staan en ik ben maar 2.7 kilo kwijt dus niet veel denk ik

Comment

Eerlijk gezegd ben ik best wel blij dat jouw posts totaal niet te volgen zijn door het gebrek aan leestekens Omnadren.

Je roept namelijk vaak een hoop onzin, door je manier van posten wordt het gelukkig vast niet vaak goed gelezen en anders waarschijnlijk niet erg serieus genomen...  

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (omnadren @ Feb. 29 2004,17:44)]heren er woord altijd gesproken over vocht vast houden nou met alle anabolen hou je vocht vast maar echt met alle, als iemand zegt dat het niet zo is dan liegt ie ,alles boven de 500 mg of meer in je lichaam maak niks uit wat bouwt vocht in je lichaam ,dus met andere worden neem meer dan 500 mg dan hou je tenminste nog iets van over anders ben je 80 % van je gewicht kwijt als je met een klein kuurtje 5 kilo bij komt en je hebt niet meer dan 250 mg genomen of de 5a6 week 500 mg genomen dan ga maar van uit dat het niet veel over blijft een kuur waar je met 500  begint en hij loopt op tot 750a1000 mg dan hou je 80%van over dus omgekeerd, dus denk na hoeveel je gaat nemen, niet te veel en niet te weinig lichaam moet groeien en niet allen maar fuctioneren op die spulen wat je neemt mischien zijn somige jongens die zeggen dat het niet zo is maar ik ben goed begonen niet met 250 mg maar met 500 a 750 mg en ik ben 11 kilo bij gekomen ik ben nu 8 maanden verder en ik ben op de weegschaal gaan staan en ik ben maar 2.7 kilo kwijt dus niet veel denk ik
              Met mijn geringe kannis van as kan ik toch zeggen dat niet alle as vocht vasthouden, winstrol, oxy , equipose (misschien een beetje met equipose). En dat je moet beginnen met minstens 500mg wat is dat voor ......., ik ben begonnen met 250 en werd beresterk en groot.

grtz
              stil growing

Comment

shannasse schrijven kan ik niet maar groeien wel dit is geen LOI les hier of wel ,weet je waarom ik niet kan schrijven omdat mijn vingers heel sterk zijn te veel spieren in mijn vingers en onzin weet jij wat onzin is dat mensen zeggen dat ze met 250 mg en 50 pilletjes 20 kilo bij komen dat is onzin ,als jij beweert dat je met 250 mg en een paar piletjes hulk bent geworden dan moet je maar eens niet te veel naar hulk kijken dat is onzin dat KLOPT

Comment

snipke wat noem je groot 5 kilo bij gekomen of 10 en hoeveel hou je nog over dat is belangrijk

Comment

Omnadren begin je hier ook al? je moet niet alles opvatten als een persoonlijke belediging als er iets over je taalgebruik word gezegt... als je even uitlegt waarom je zo schrijft (je komt uit Polen geloof ik) dan begrijpen mensen dat... en geen onzin verhalen van er zitten te veel spieren in mn vingers.. dan kom je alleen over als iemand die onzin zit te verkopen.

It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (snipke @ Feb. 29 2004,17:59)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (omnadren @ Feb. 29 2004,17:44)]heren er woord altijd gesproken over vocht vast houden nou met alle anabolen hou je vocht vast maar echt met alle, als iemand zegt dat het niet zo is dan liegt ie ,alles boven de 500 mg of meer in je lichaam maak niks uit wat bouwt vocht in je lichaam ,dus met andere worden neem meer dan 500 mg dan hou je tenminste nog iets van over anders ben je 80 % van je gewicht kwijt als je met een klein kuurtje 5 kilo bij komt en je hebt niet meer dan 250 mg genomen of de 5a6 week 500 mg genomen dan ga maar van uit dat het niet veel over blijft een kuur waar je met 500  begint en hij loopt op tot 750a1000 mg dan hou je 80%van over dus omgekeerd, dus denk na hoeveel je gaat nemen, niet te veel en niet te weinig lichaam moet groeien en niet allen maar fuctioneren op die spulen wat je neemt mischien zijn somige jongens die zeggen dat het niet zo is maar ik ben goed begonen niet met 250 mg maar met 500 a 750 mg en ik ben 11 kilo bij gekomen ik ben nu 8 maanden verder en ik ben op de weegschaal gaan staan en ik ben maar 2.7 kilo kwijt dus niet veel denk ik
                      Met mijn geringe kannis van as kan ik toch zeggen dat niet alle as vocht vasthouden, winstrol, oxy , equipose (misschien een beetje met equipose). En dat je moet beginnen met minstens 500mg wat is dat voor ......., ik ben begonnen met 250 en werd beresterk en groot.

grtz
                      ik kan me alleen niet voorstellen dat dat van alleen 250mg sustanon gekomen is ,snipke.

lees op alle amerikaanse messageboards en vraag daar of 250mg sus genoeg is en je zal hetzelfde antwoord krijgen wat ik gezegd hebt.

minimale hoeveelheid testo is 375mg om goed resultaat te behalen.
                      heb je inmiddels al kuur achter de rug zal je dat iets moeten verhogen afhankelijk van je huidig lichaamsgewicht.

en er zit wel een puntje van waarheid wat omnadren schreef en dat is;hoeveel gewicht heb je toen na die kuur overgehouden?

en inderdaad omnadren;je schrijft een beetje onduidelijk maar ik zag nu al wat meer komma's in je tekst dus kon het al wat beter begrijpen.

neem even de tyd om de leestekens te gebruiken want zoals shannasse al zei;het is af en toe erg moeilijk te lezen wat je schrijft.

greetz

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 29 2004,19:35)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (snipke @ Feb. 29 2004,17:59)]
                        Originally posted by [b

grtz
                        ik kan me alleen niet voorstellen dat dat van alleen 250mg sustanon gekomen is ,snipke.

lees op alle amerikaanse messageboards en vraag daar of 250mg sus genoeg is en je zal hetzelfde antwoord krijgen wat ik gezegd hebt.

minimale hoeveelheid testo is 375mg om goed resultaat te behalen.
                        heb je inmiddels al kuur achter de rug zal je dat iets moeten verhogen afhankelijk van je huidig lichaamsgewicht.

en er zit wel een puntje van waarheid wat omnadren schreef en dat is;hoeveel gewicht heb je toen na die kuur overgehouden?
                        Ik heb de eerste twee weken een frontload gedaan met 500mg test en dan om de 5 dagen 250mg, en geloof me hier werd ik beresterk ( kracht kwam het dubbel bij)van en kwam ik bij de 10 kilo bij met uiteraard vocht. Veel zal natuurlijk ook wel afgehangen hebben van mijn voeding, zoals ik al zei heb ik altijd naturel getraind en heb ik een zeer uitgebalanceerd voedingsschema en misschien ook mijn trainingsschema en rust. Wil hierover zeker niet opscheppen maar iemand die naturel traind kan zich geen misstappen permiteren wat betreft voeding. En wat je op amerikaanse boards leest arie zou ik toch niet echt veel waarde aan hechten die amerikanen overdrijven steeds in hun kuurschema's vindt ik persoonlijk,ik lees ook dikwijls die forums en de meeste doen mee aan een plaatselijke wedstrijd en hebben hier alles voor over . In het topic kuren staat mijn post waar ik mijn kuur heb beschreven en alle veranderingen heb geschreven, na mijn kuur ben ik serieus ziek geworden (klierkoorts) en ben één maand buiten strijd geweest , niet eten niet trainen en ben alles verloren, maar begin nu toch een paar kilo's terug te pakken.

grtz
                        stil growing

Comment

ik haal die amerikaanse messageboards aan omdat je dan iets tastbaars hebt om zelf te lezen maar ik heb mijn info over het algemeen van jongens om mij heen die me heel erg veel geleerd hebben over anabolen en dat zijn jongens die al veel verder zijn dan ikzelf.

ten 2e,je zegt zelf al dat je eerste 2 weken gefrontload hebt met 500mg en dat is natuurlijk heel wat anders dan alleen maar 250mg per week.

feit is dat je daarna om 5 dagen 250mg hebt gedaan en als je dat berekent is dat 50mg per dag en dus 350mg per week en als je niet zwaar weegt kan dat inderdaad heel erg goed werken zoals je zelf al zegt.

en even over die oxy's;dat is de meest vochtvasthoudende orale a.s die er is dus misschien bedoelde je oxandrolone??

greetz

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Feb. 29 2004,17:13)]En mijn hormoonhuishouding, Arie? Ligt dat helemaal plat tijdens Sustanon-gebruik? Is Nolva voldoende om het weer op gang te krijgen, of moet ik dan ook HCG gaan injecteren?
                            je hormoonhuishouding zou je ook helemaal platleggen als je maar 250mg zou spuiten,mr symmetry.

op het moment dat je exogeen testo toe dient krijgt je lichaam het signaal dat er voldoende voor handen is dus maakt dan zelf weinig meer aan.

je zal dus inderdaad hcg toe moeten dienen op het moment dat je testikels kleiner worden maar ook dat verschilt heel erg per persoon.

ik ben zelf nu al 7 weken bezig met testo en heb er zelf nog geen last van dat ze krimpen.

greetz

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 29 2004,21:58)]ik haal die amerikaanse messageboards aan omdat je dan iets tastbaars hebt om zelf te lezen maar ik heb mijn info over het algemeen van jongens om mij heen die me heel erg veel geleerd hebben over anabolen en dat zijn jongens die al veel verder zijn dan ikzelf.

ten 2e,je zegt zelf al dat je eerste 2 weken gefrontload hebt met 500mg en dat is natuurlijk heel wat anders dan alleen maar 250mg per week.

feit is dat je daarna om 5 dagen 250mg hebt gedaan en als je dat berekent is dat 50mg per dag en dus 350mg per week en als je niet zwaar weegt kan dat inderdaad heel erg goed werken zoals je zelf al zegt.

en even over die oxy's;dat is de meest vochtvasthoudende orale a.s die er is dus misschien bedoelde je oxandrolone??

greetz
                              Van die amerikaanse boards leer ik nog elke dag bij arie maar ik vindt gewoon dat die kerels overdrijven in hun kuren, maar dat is dan ook maar mijn mening waarschijnlijk ook omdat ik nog maar 1 kuur heb gedaan en tegenover u is dat peanuts.
                              Een frontload doe je altijd met een as zoals test, of geen frontload maar dan pakken de meeste dbol de eerste 4 weken.
                              Van de oxy dat wist ik niet voila weer bijgeleerd

grtz
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X