Tren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tren

Beste BB'ers

Ik ben benieuwd naar jullie mening over het volgende:

Volgende week ga ik een Test+Tren kuur starten (500mg+200mg). Maar hoor veel om me heen dat tren nogal gedrags verandernd kan zijn, simpel gezegt je wordt er leip van in je kop. Nou werk ik in een bank, en werk veel met mensen en cijfers dus ben benieuwd of jullie denken dat dit problemen op kan gaan leveren.

Ben verder geen agressief persoon en heb ook geen last van andere psygische aandoeningen.

M.v.g.

Prazoc

wat zijn je stats?
    wat is je kuurverleden?
    wil je acethaat of enanthaat gaan nemen?

Tren is geen middel voor beginners en ik heb het donkerbruin vermoeden dat je nog niet aan tren toe bent.

200mg is te weinig voor een tren kuur...

ben benieuwd naar je reply
    uut grunn!

Comment

stats:
      21jaar
      1.70M
      75Kg 11%
      Train actief 3 jaar

Heb vorig jaar gekuurt met Stanozolol. Zowel test als tren word Enanthaat. Snap dat tren geen beginners spul is maar heb na overleg met enkele gevorderde toch besloten het te gaan gebruiken.

Ben dus van plan 500mg Test E & 200mg Tren E Per week te zetten voor 10 weken lang.

Heb dezelfde vraag al aan andere mensen die ervaring ermee hebben voorgelegd maar die hoefen allemaal hun hersens niet te gebruiken op het werk vandaar dat ik hier naar ervaringen/meningen vraag. M'n besluit staat sowieso al vast heb het al klaar staan namelijk

Comment

Waarom vraag je er dan naar?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zoals ik al zei, daar kunnen ze mij geen helder antwoord op geven. en ben benieuwd of hier mensen zitten die kuren met een soortgelijke baan.

Misschien dat er mensen zij met tips of dingen waar ik rekening mee moet gaan houden ofso.
          Last edited by Prazoc; 11-05-2010, 16:22.

Comment

Ok aangezien je besluit toch al vast staat zal ik je de preek besparen

(ik vind dat je met jouw stats en kuurervaring ZEKER nog niet aan tren toe bent)

En zal ik je gewoon advies geven...

Ik krijg van Tren idd een kort lontje, Ben snel moe, slechte conditie, veel zweten en s'nachts heel heel slecht slapen wat kan leiden tot problemen overdag (vul zelf maar in)

Verder heb ik geen psychische klachten ondervonden en werd er ook niet leip van

De slapeloosheid kan echter wel tot veranderingen in gedrag en denkvermogen leiden maar ik denk dat dat ieder voor zich is...

oh en ik heb een leidinggevende baan met redelijk veel administratie....
            uut grunn!

Comment

Dank u zeer

Zal een logje bij gaan houden. Ga me best doen en zie wel hoe het uitpakt.

Comment

Ik zou het niet doen. Er klopt zowiezo geen barst van. Te zwaar en niet erg logisch inelkaar gezet. Succes met het verpesten van jezelf.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Kan je dat ook onderbouwen?

Comment

Je stats zijn niet heel hoog, je bent veels te jong voor tren, je voeding klopt niet, tren is te zwaar, 200/500 is een rare verhouding, 200 tren zet geen zoden aan de dijk, van winstrol naar tren is een hele grote stap, need i say more?

Ik vind het altijd heel erg jammer om zo'n dingen te zien langskomen. Waarom gebruik je niet je verstand en ga je eerst eens zorgen dat je weet waar je mee bezig bent? Aan je manier van praten en aan de hand van wat je allemaal post op het forum laat het duidelijk zien dat je er nog niet klaar voor bent.

Maarjah, wie ben ik...
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                      Ik zou het niet doen. Er klopt zowiezo geen barst van. Te zwaar en niet erg logisch inelkaar gezet. Succes met het verpesten van jezelf.
                      Je stats zijn niet heel hoog, je bent veels te jong voor tren, je voeding klopt niet, tren is te zwaar, 200/500 is een rare verhouding, 200 tren zet geen zoden aan de dijk, van winstrol naar tren is een hele grote stap, need i say more?

Ik vind het altijd heel erg jammer om zo'n dingen te zien langskomen. Waarom gebruik je niet je verstand en ga je eerst eens zorgen dat je weet waar je mee bezig bent? Aan je manier van praten en aan de hand van wat je allemaal post op het forum laat het duidelijk zien dat je er nog niet klaar voor bent.

Maarjah, wie ben ik...
                      Inderdaad, wie ben jij, want wat een hoop onzin is dit bij elkaar zeg.
                      Kijk, het had al wat anders geweest als je wat je beweert zelf hebt ondervonden, maarja, je zit nu momenteel aan het milde primo en hebt daarvoor een kuurtje anavar gedaan en voor de rest is het niks nada noppes.
                      En wat moet er geen barst van kloppen dan? Ik vind 500 tegen 200 helemaal geen slechte gedachte. 500 is gewoon standaard voor beginners en aangezien hij nog niet weet hoe hij op tren gaat reageren neemt hij 200, slim en doordacht. Zie niet in hoe hij zijn leven daarmee kan verpesten, wat, omdat hij AS gaat gebruiken???
                      Stats zijn niet echt hoog en hij is te jong, 21 jaar is een mooie leeftijd om te starten, ( ik ken er meer die 21 zijn...) en of je nu het perfecte gewicht met het perfekte BF hebt maakt geen fuk uit. Hij traint al 3 jaar en vind dat het nu tijd is om een kuurtje te gaan doen, dus waarom niet.
                      500/200 is zeer zeker geen rare verhouding en hij zal er wel degelijk resultaten mee boeken, mits zijn training, voeding en rust in orde zijn.
                      Waarom is de overgang van winstrol naar tren een te grote stap? Snap ff niet hoe je daar op komt. Dan lijkt mij anavar naar primo ook niet verstandig. Het is maar voor welke stof je kiest. TS is gewoon benieuwd naar de werking van tren, en ik geef hem geen ongelijk, tis de krachtigste van allen, zowel in bulk als in cut.
                      Dus het zeggen dat hij onverstandig is, dat het te zwaar voor hem is, dat hij z'n verstand moet gebruiken, dat hij er nog niet klaar voor is en dat hij niet weet waar hij mee bezig is gaat in mijn ogen wel heel erg ver.
                      TS heeft een kuurplannetje, hij zal dit gaan doen (dat weet ik uit ervaring) maar wil gewoon nog wat info en daarom vraagt hij het hier op BN, wijs, want wij kunnen hem daarmee helpen.
                      Das zoveel beter dan te zeggen waar ben je mee bezig.....

Comment

Originally posted by Prazoc View Post
                        Beste BB'ers

Ik ben benieuwd naar jullie mening over het volgende:

Volgende week ga ik een Test+Tren kuur starten (500mg+200mg). Maar hoor veel om me heen dat tren nogal gedrags verandernd kan zijn, simpel gezegt je wordt er leip van in je kop. Nou werk ik in een bank, en werk veel met mensen en cijfers dus ben benieuwd of jullie denken dat dit problemen op kan gaan leveren.

Ben verder geen agressief persoon en heb ook geen last van andere psygische aandoeningen.

M.v.g.

Prazoc
                        Naar aanleiding van jou vraag kan ik je geruststellen.
                        Je wordt niet leip in je kop, integendeel, je zult je juist veel beter voelen tijdens je kuur, sterk en vol zelfvertrouwen.
                        Lichamelijke bijwerkingen van Trenbolone zijn persoonsgebonden maar op 200mg/w zou ik me maar niet zo druk maken.
                        Succes.

Comment

Ok, dan ga jij maar lekker met 75kg aan de tren. Deze meneer niet.
                          The Sky Ain't The Limit

Comment

Als je al 3 jaar traint en dan denkt aan een kuurtje kan ik volkomen begrijpen.

Of je nu 75kg of 100kg weegt,21j of 40j bent als alles goed zit voeding, training, ..... en je komt niet meer vooruit dan kan je gaan kuren volgens mij.

En laat hem nu kiezen voor tren, zoals Snuff het al zei met 200mg beginnen om te zien hoe hij erop reageert is doordacht, verhogen kan altijd nog in de kuur, zo doe ik het ook.

Mijn volgende kuur gaat ook met tren zijn, mede dankzij Snuff zijn log , heb ik veel mee bijgeleerd ( thx Snuff )

Prazoc, veel succes met je kuur, ga je log zeker volgen

Comment

Maarjah, wie ben ik...
                              Kan ik me wel redelijk bij aansluiten.

Ga eerst is ff een paar jaar trainen.
                              Je traind 3 jaar naar zeggen serieus, vorg jaar al gekuurd dus na 2 jaar al.
                              Je stat's zijn niet denderend.
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X