Tren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bedankt voor jullie reacties zowel positief als negatief.

Zoals ik al eerder zei ik ga sowieso starten (morgen). Ik heb gekozen voor deze combinatie van a.s. omdat ik toch wel een stevige kuurt wil doen maar zo weinig mogelijk vocht vast wil houden (vandaar de combi met Tren). Daar komt nog bij dat een maat van mij dezelfde kuur heeft gedaan en was die was daar zéér over te spreken.

Morgen gaat de eerste naald erin. Ik zal mijn bevindingen posten in een Log op deze site.

Comment

Originally posted by Been View Post
      Kan ik me wel redelijk bij aansluiten.

Ga eerst is ff een paar jaar trainen.
      Je traind 3 jaar naar zeggen serieus, vorg jaar al gekuurd dus na 2 jaar al.
      Je stat's zijn niet denderend.
      Hey been, sorry hoor, maar ik ken zoveel meer gasten hier op BN die nog veel korter trainen dan TS, ga je die ook allemaal vertellen om eens een paar jaar te trainen???
      En waarom zijn zijn stats niet denderend? Leg eens uit.
      Moet hij dan 100 wegen met een BF van 10%?
      Denk dat hij er dan al is, denk je niet?
      Na 3 jaar trainen kun je gerust kiezen voor het starten van een kuur als je niet meer verder wil als naturel, waarom is dat zo verkeerd?
      En waarom zou het kiezen voor tren te zwaar zijn?
      Er doen zich gewoon teveel wilde verhalen de ronde over trenbolone.
      Natuurlijk is het persoonsgebonden en heeft de een wat meer last van bijwerkingen dan de ander, maar dat het zo heftig is is enorm opgeblazen, denk dat het allemaal enorm meevalt.
      Dus kan TS gemakkelijk voor 200mg/w kiezen.
      Hij gaat het toch doen, heeftie al gezegd, dus waarom hem dan niet gewoon bijstaan?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        .
        Hij gaat het toch doen, heeftie al gezegd, dus waarom hem dan niet gewoon bijstaan?
        Ik weet niet veel van AS af maar hier kan ik me wel in vinden.

Comment

Wat me trouwens ook opvalt en wat ik wel een beetje jammer vind is dat alleen ik en Sharki hem op een nomale succes hebben gewenst.
          Alle andere posters konden dat niet of liepen te zemelen.
          Denk ff na heren kuurders.
          Hoe zouden jullie het vinden als je heel erg opgewonden bent omdat je een kuur start, dit als log op een forum zet en iedereen loopt aan je kop te zeiken.
          Zou je dan niet liever willen dat ze zeggen, succes we gaan je volgen?
          En niet gaan zeggen, ja maar we proberen hem op andere gedachten te brengen, want iedereen weet net zo goed als ik dat dat toch niet gebeuren gaat.
          TS is 21 jaar, oud genoeg, traint al 3 jaar en wil een kuurtje gaan doen.
          Moet kunnen dacht ik zo!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
            Ik weet niet veel van AS af maar hier kan ik me wel in vinden.
            Thnx buddy, mooie avatar trouwens.

Comment

Thnx buddy, mooie avatar trouwens.
              Dank je! ben er nog lang niet maar komt wel goed!

Maar ik dacht ook altijd dat het verstandig was om mensen een kuur uit hun hoofd te praten maar heb me inmiddels daarin bekeerd. Puur om het feit dat als mensen toch iets gaan doen en het ook zeker gaan doen het geen zin heeft om mensen een slecht gevoel mee te geven door van alles te zeggen over stats enz.

Dus ontopic: @TS, succes met je kuur!

Comment

Ik vind het een leuk kuurtje....een winny only als eerste kuurtje is verstandig. Daarna een kuur met 500 test en iets ernaast is "normaal", de meeste kiezen voor deca en vaak dan ook gelijk voor 400 deca. 200 tren is leuk om te kijken wat het met je doet, en je zal er echt wel goed op reageren denk dat 400 tren niet eens veel meerwaarde zal hebben, omdat je nagenoeg geen kuurverleden hebt.

Bijwerkingen zijn persoonsgebonden, maar hoe hoger je gaat des te groter je bijwerkingen.

Succes

Comment

Thnx snuff!

Maar don't worry jij bevestig mijn gedachtes en jou post was voldoende. Zie ook veel andere Logs die over Test/Tren gaan en die zijn allemaal Positief. Zoals ik al zei morgen gaat ik beginnen, zal een duidelijke log maken en we zullen zien wie er gelijk heeft.

Prazoc

Comment

@ Zwaan

Ik weet dat jij dit een juist kuurtje vind want ik heb dit al uitvoerig met jou besproken in Pro

Comment

Originally posted by Prazoc View Post
                      Thnx snuff!

Maar don't worry jij bevestig mijn gedachtes en jou post was voldoende. Zie ook veel andere Logs die over Test/Tren gaan en die zijn allemaal Positief. Zoals ik al zei morgen gaat ik beginnen, zal een duidelijke log maken en we zullen zien wie er gelijk heeft.

Prazoc

succes kerel en dat je moge behalen waar je naar streeft!

Comment

+veel voor Snuff-San ben het er helemaal mee eens. Vooral de zin die Phoenix quote is doorslaggevend. Dat gezeur ook altijd, die jongen gaat beginnen en vraagt om een mening over gedrag en heeft een zuinige dosis tren. Geef dan advies en ga niet Roomser zijn dan de paus. Dit is de AS sectie toch? Laten we elkaar dan helpen ipv zo belerend te gaan doen.

Zo en nu inhoudelijk @TS
                        Ik ga binnenkort ook tren-test doen met alleen wat minder test (400mg) Ik kies er voor om aromasin mee te pakken on cycle om de gyno te voorkomen en om droger te blijven. Ik eindig met 4 weken winny, doorgetrokken tot aan PCT. Ik kies trouwens voor iets van een kickstart maar dat is persoonlijk. Belangrijkste tip die ik je geven wil is test twee weken langer dan tren nemen. Met allebei tegelijkertijd stoppen schijnt niet fijn te zijn. Dus 10 weken tern 12 weken test.

Qua gedrag; je bent er zelf bij en ik kan me voor mezelf niet voorstellen dat ik plots een ander mens wordt en ik zou dat op mijn werk ook niet kunnen maken. Laat anders iemand die je goed kent en op de hoogte is van je kuur je feedback geven. Soms zie je je eigen gedrag niet veranderen maar een ander wel. Als je naar die feedback luistert en weet waar je op moet letten en een keer extra tot 10 telt, gaat het allemaal goed komen!

En je weet. Gainen is 90% eten en trainen en 10% AS. Eet als een paard en train als een beest. Wat sides betreft, ik ben het meest bezorgt voor slapen en zweten. Rust is namelijk ook erg belangrijk. Een tren zombie groeit niet zo hard.

En een log die ga je hier bij de logs bijhouden. Ik zoek em op en ga volgen
                        Last edited by Erik77; 12-05-2010, 13:39.

Comment

Dank Erik, Hoorde inderdaad al om mij heen dat ik beter die Test nog wat langer door kon zetten dan tren. Ga dus Vd week nog maar een vail bestellen. Verder is misschien die aromasin voor mij ook wel wat aangezien ik absoluut niet te veel vocht moet vasthouden, zal hierover nog gaan lezen.

Qua gedrag zal het dan wel goed komen mede door de lage dosering. Was hier alleen benieuwd naar door verhalen om mij heen van gasten die nogal raar gedrag vertoonde. En dit kan ik absoluut niet maken op m'n werk. En word uiteraard in de gaten gehouden begin deze kuur samen met 2 maten en m'n vriendin is ook op de hoogte.

Met het eten komt het wel goed. Ben de afgelopen 2 maanden serieus aan het cutten geweest dus weet precies wat wel en wat niet te eten (tel automatisch met alles wat ik eet Kcal). En snap ook wel dat ik ver boven de 3000kcal moet gaan zitten in de juiste k/v/e verhouding.

Tnx voor de support.

Comment

@Prazoc
                            Wat een aromatase remmers betreft moet je dit eens lezen: Aromasin (Exemestane) Profile en de andere profiles bij anti oestrogenen en ook dit topic bij DBB aromasin Dosis is trouwens een cap om de dag van aromasin. Er zitten 50 caps in een pot dus dat is genoeg voor on cycle.

Dat agressieve gedrag is denk ik een kwestie van eerlijk kijken naar jezelf en met beide benen op de grond blijven staan. Ik werk in de zorg en daar kan ik ook echt niet agressief gedrag vertonen. Als je niet agressief bent van jezelf kan ik het me niet goed voorstellen dat je dat plots wordt maar ervaring heb ik niet. Mijn cycle begint in juni. Daarom vind ik het zo leuk jou te volgen, kan dan kijken wat ik kan verwachten.

Comment

Wat me trouwens ook opvalt en wat ik wel een beetje jammer vind is dat alleen ik en Sharki hem op een nomale succes hebben gewenst.
                              Alle andere posters konden dat niet of liepen te zemelen.
                              Denk ff na heren kuurders.
                              Hoe zouden jullie het vinden als je heel erg opgewonden bent omdat je een kuur start, dit als log op een forum zet en iedereen loopt aan je kop te zeiken.
                              Zou je dan niet liever willen dat ze zeggen, succes we gaan je volgen?
                              En niet gaan zeggen, ja maar we proberen hem op andere gedachten te brengen, want iedereen weet net zo goed als ik dat dat toch niet gebeuren gaat.
                              TS is 21 jaar, oud genoeg, traint al 3 jaar en wil een kuurtje gaan doen.
                              Moet kunnen dacht ik zo!
                              Ha Ha, dacht ik ook

Comment

Weet niet veel van AS af maar ben zeer benieuwd wat je gains zijn, succes in ieder geval, laat je niet kisten door de mensen hier die duidelijk niet eens zijn met wat je gaat doen. Je kan pas ACHTERAF zeggen of deze kuur wel of niet het geld waard is geweest, van te voren is het altijd moeilijk.

Ik hoop dat je een logje bijhoud, vind het altijd erg interessant hoe mensen groeien op AS.
                                You can do anything if you set your mind to it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X