Spectriol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spectriol

Aangezien er maar weinig mensen wisten wat drive nu precies was leek het me leuk om een discussie te starten over spectriol. Spectriol is, net als drive, en veterinair preparaat dat verschillende testosteron esters bevat. Spectriol wordt nog niet veel nagemaakt. Ik zal binnenkort ook een foto hiervan posten in het daarvoorbekende forum.

Spectriol is een sterke cocktail van diverse testosteron esters, de werking hiervan vind ik persoonlijk nog iets sterker dan sustanon. Het is verkrijgbaar in ampullen van 10 ml en je moet minimaal 3 a 4 milliliter per week injecteren. Ik vind zelf dat je met 4 milliliter per week (uiteraard in combinatie met een ander anabool) goede resultaten kunt behalen. Spectriol is echter nog niet algemeen beschikbaar, dat heeft als nadeel dat er moeilijk aan te komen is en als voordeel dat het niet tot nauwelijk vervalst wordt (is gewoonweg niet aantrekkelijk door de lage afzet en kleine vraag)
    Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

spectriol is afkomstig uit australie hier in europa is heel weinig van dat spul
    Methandrioldipropionaat 20 mg/ml
    Nandrolonfenylpropionaat 15 mg/ml
    Testosteronenantaat 10 mg/ml
    Testosteronhexahydrodenzoaat 10 mg/ml
    Testosteronpropionaat 5 mg/ml
    Testosteroncypionaat 5 mg/ml

woord het meeste bij paarden gebruikt voor beginers zeggen ze dat je maar 1a2 mg moet nemen en bij ervaren bb tot 5mg per week is niet geschikt voor vrouwen en als je daar niet tegen kunt moet je proviron nemen

Comment

klein foutje omnadren. Je zegt 1-2mg moet natuurlijk ml zijn
      I live to end the game

Comment

spectriol is ook in belgie gewoon bij de veearts verkrijgbaar.
        Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

Comment

vind dit zeker een grappige discussie.

jij wil met je volle verstand beweren dat 1ml spectriol sterker werkt dan 1 ml sustanon?

ik heb even het aantal mg opgeteld wat omnadren zo mooi beschreef en ik kom aan 65mg testo-esters per ml.

leg mij eens uit hoe dat sterker kan werken dan 250mg??

65mg spectriol tegenover 250mg sustanon?

ben erg benieuwd!

greetz

Comment

arie, ik geloof dat je me niet goed snapt en niet wil snappen, in verhouding vindt ik spectriol sterker, natuurlijk moet je in ml veel meer van spectriol pakken omdat de hoeveelheid werkzame stof per milliliter minder is dan bij sustanon. Ik dacht dat je dat wel zou snappen, maar dat is dus een probleem.

Comment

jongens rustig blijven he. Dit board staat vind ik bekend om weinig "ruzie" laten we het zo houden
              Kan JTB wel beetje begrijpen hier. Hij zei ook in eerste post dat 3-4ml moet nemen dat is dus op zich al in contrast met 1 ml sustanon
              I live to end the game

Comment

ariekanarie ben het met je eens dat 1 ml spec niet sterker is dan 1 ml sus.
                Ben het echter met jtb eens dat het een hele sterke combinatie is en denk dat 3 ml spec zeker net zo goed zoniet beter aanslaat dan een ml sus. Het schijnt te komen doordat de methandriol diproprionate een versterkende werking heeft op de andere esters.
                Maar ik zou zeggen als je eraan kan komen probeer het eens en ik denk dat je je sceptische houding ten opzichte van het produkt zal bijstellen. Het middel wordt in de paardenrensport gebruikt om de spieren te versterken en extra agressie te stimuleren. En dit met slechts 5ml per 2 weken op een paard van 600kg
                grtz

Comment

Discusieren is niet erg daarvoor is dit forum, maar laten we elkaar niet afbreken en heb respect voor elkaar, anders kom ik me effe moeien ,

grtz
                  stil growing

Comment

heb wat te snel gelezen en zag dus niet dat je 1ml sus met 4 ml spectriol vergeleek.

maar je hebt zelf dus goede resultaten behaald met 4 ml per week?

heb je het in combinatie met wat anders gedaan?
                    misschien dat je even kan vermelden hoe je kuur eruit zag en wat je ermee bereikt hebt?

greetz

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (ricieman @ Mrt. 01 2004,22:24)]ariekanarie ben het met je eens dat 1 ml spec niet sterker is dan 1 ml sus.
                      Ben het echter met jtb eens dat het een hele sterke combinatie is en denk dat 3 ml spec zeker net zo goed zoniet beter aanslaat dan een ml sus. Het schijnt te komen doordat de methandriol diproprionate een versterkende werking heeft op de andere esters.
                      Maar ik zou zeggen als je eraan kan komen probeer het eens en ik denk dat je je sceptische houding ten opzichte van het produkt zal bijstellen. Het middel wordt in de paardenrensport gebruikt om de spieren te versterken en extra agressie te stimuleren. En dit met slechts 5ml per 2 weken op een paard van 600kg
                      grtz
                      die extra agressie heb ik niet echt nodig geloof ik,LOL.

het lijkt me wel een interessant middel maar je moet er dus wel aardig wat van spuiten in vergelijking met sustanon.

ach.......een paar prikken meer of minder maakt dan ook niet meer uit als het dan maar top werkt.

greetz

Comment

adonis je hebt gelijk ik heb een foutje gemakt moet ML zijn

Comment

wij moeten paarden niet vergelijken met ons ,spieren van een koe of van een paard zijn anders dan die van ons ,die hebben ander stoofen dan die van ons, dieren hebben minder nodig dan mensen, en als ik goed begrijp moet je met spectriol 4 keer zo veel nemen als sus nou dat is nog wat , somige zijn bang om 10 spuitjes meer te paken dan zijn ze bang om te groeien, maar wel spectriol spuiten waar je 4 keer zo veel moet van paken ik snaap het niet

Comment

ben nu bezig met drive en ik moet zeggen ik ga erop als een pijl, kracht en massa komen er razendsnel bij dit neem ik tesamen met extraboline(= nandrolone) en sus.

Over spectriol kan ik niet getuigen maar ik had de kans om het te nemen maar heb dan voor drive gekozen maar als ik hierover iets heb gehoord kan het niet slecht zijn het is sterk spul dat is zeker

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X