vraag over tren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraag over tren

Voor de kenners..

stel je zit dus aan een kuur met deca erin maar je wilt graag overschakelen naar trenbelone, hoe lang moet je dan wachten voordat die deca een beetje weg is en je met tren kunt beginnen?

het hoe en wat en waarom hoef ik niet te weten alleen het antwoord zou top zijn.

en wat is de grootste reden dat deca niet met tren gecombineerd word?

Hey, niet dat ik een kenner ben maar ik denk dat je het moet gaan zoeken in de halfwaardetijden.

Halfwaardetijd deca = 15 dagen. Dus 15 dagen wachten voor je met de tren begint denk ik. Halfwaarde tren = 3 dagen

Zou het zo eenvoudig zijn ?

Over de combinatie weet ik het ook niet, ben geen kenner hé

Comment

de formule is N(t) = N(0) x 1/2^(t/t1/2)

wat je dus moet weten hoeveel deca je hebt ingepoten (N0), daarnaast moet je voor jezelf bepalen wat je onder het begrip beetje weg verstaat, nog 30 % over ?

kan het wel even voor je uit rekenen, maar moet ik wel de hoeveelheid weten wat je hebt gezet.

gr Janjaap

Comment

Leroyw, lees dit even door.
        Deca + Tren - Page 2 - Bodybuilding Forums

DECA with TREN - MESO-Rx

Need some advice on Test/Tren/Deca cycle (from Anabolics 2006 book) - MESO-Rx

test deca tren cycle

Would deca winstrol trenbolone make a good cycle?

Er wordt dus gezegd dat je axis na een tren/deca kuur pas echt goed op z'n gat ligt en dat je ook libido-problemen kan krijgen. Tevens is de kans op prolactine-gyno vrij hoog.
        Er zijn ook sites waar je een mix van tren en deca kunt kopen, dus 1 steroide met beide bijstoffen.(MX 197)

Comment

snuf, jan, shark bedankt alvast voor de antwoorden...

er is rond de 8 weken deca op 400mg genomen...

het is een beetje te riskant om nu gelijk op tren over te stappen vanwege wat snuf al uitlegde, dus daarom was de vraag hoe lang heb je nodig tot je eigenlijk de deca ver weg kunt noemen en dan tren kunt gaan nemen, alhoewel ik me afvraag of het wat uitmaakt als er op dit moment 8 weken gespoten is met deca en test e en sust...

zekerheid voor alles .....

Comment

Zo eenvoudig was het dus niet

Comment

ik zou 3 weken wachten , netzoals met de nakuur als je dat meot doen
              bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

---

er word gezegd dat je hele axis naar de klote gaat, maar wat nou als je gewoon door blijft prikken misschien wel voor een half jaar heeft het dan ook effect tijdens het kuren?

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                  er word gezegd dat je hele axis naar de klote gaat, maar wat nou als je gewoon door blijft prikken misschien wel voor een half jaar heeft het dan ook effect tijdens het kuren?
                  Misschien dat het mee valt als je er hcg naast zet? 500iu per week?
                  1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

---

nou wat ik me afvraag is eigenlijk:

zolang je doorprikt zul je volgens mij niet veel last krijgen omdat je kuur alles overneemt, wat na het kuren gebeurd zal niet leuk zijn... maar er is voor mij dus de vraag als je gewoon door blijft kuren alleen de deca eruit haalt wat zou je daar dan van merken?

en hoe zal de verhouding lopen, deca is toch vochtvasthoudend en tren is weer meer lean gainer.

ik ben benieuwd of mensen hier er ervaring mee hebben en hoe dat voor hun verlopen is.

En hoe lang duurt het voor de tren gaat werken als je ook al aan de test e zit?
                    heeft de tren dan alsnog een opstart nodig?

over de hcg jaap, ik weet dus niet of het nodig is tijdens het kuren omdat ik niet weet of je tijdens het kuren er dus last van kan krijgen. toch bedankt voor je idee.

Comment

Zonder de ester te vermelden valt er niks zinnigs over te zeggen bro. Para gaat trager dan tren ace, maar sneller dan tren ent.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                        over de hcg jaap, ik weet dus niet of het nodig is tijdens het kuren omdat ik niet weet of je tijdens het kuren er dus last van kan krijgen. toch bedankt voor je idee.
                        Ik dacht dat je je ook zorgen maakte over de werking van je "zaakje". Nou weten we allemaal dat hcg "shrinking of the nuts" tegen gaat, dus waarom zou je het niet in kleine dosis tijdens de kuur pakken (=voorkomen), want dat voorkomt dat je het leven er weer in moet opwekken na de kuur (=genezen).

Oa Snuff is hier een groot voorstander van, die pakt zelfs 100iu elke dag. Het klinkt mij allemaal heel logisch in de oren, maar hou het zelf op 500iu hcg tijdens een kuur.
                        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

HCG zorgdraagt ook voor je libido.
                          Heb daar meerdere research-stukken over gelezen.

Comment

---

het ging om tren enanthaat gen...

Hmm 2 mensen die dus voor kiezen voor hcg tijdens het kuren, kan het eens gaan proberen...

maar nu blijft mijn vraag dus eigenlijk: het is dus wel degelijk mogelijk als je doorkuurt er tren e bij in te gooien en er is dus eventueel weinig gevaar als er nog deca bijzit behalve op je axis na dus?

Misschien inderdaad goed idee hcg erbij te zetten dan...

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              HCG zorgdraagt ook voor je libido.
                              Heb daar meerdere research-stukken over gelezen.
                              De test in je kuur zorgd anders voor genoeg libido, bij mij toch.

Zorgt de bijstof dan voor het verminderde libido ? Bij primo geen last van.
                              Van deca is bekend van wel.

Hoe zit dat bij tren Snuff ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X