vraag over tren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tijdens de kuur nergens last van, elk weekend tekeer gaan als een beest.
    Na de kuur een kleine daling van interesse in sex, maarja gebruikte dan ook geen HCG meer.

Frequently hCG administration is accompanied by an increase in libido and improved sexual performance.11 This also correlates with our study where 90 to 95% of patients had given positive response for their improved sexual activity. The primary end point was the increase sperm count and secondary end point is increased sexual performance were significant in our study.

Human Chorionic Gonadotropin (hCG): A treatment of oligospermia

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Tijdens de kuur nergens last van, elk weekend tekeer gaan als een beest.
      Na de kuur een kleine daling van interesse in sex, maarja gebruikte dan ook geen HCG meer.

Frequently hCG administration is accompanied by an increase in libido and improved sexual performance.11 This also correlates with our study where 90 to 95% of patients had given positive response for their improved sexual activity. The primary end point was the increase sperm count and secondary end point is increased sexual performance were significant in our study.

Human Chorionic Gonadotropin (hCG): A treatment of oligospermia
      Door de week toch ook nog een keer, hoop ik voor jou

THX voor de info

Comment

Originally posted by sharki View Post
        Door de week toch ook nog een keer, hoop ik voor jou

THX voor de info
        Hm ja, je hebt gelijk, dat kan nu weer daar ik nu elke dag bij m'n vriendin ben hehehe.
        Oke dan, eergisteren nog ff een quickie gedaan.

Comment

---

ok snuf dat is eigenlijk wat ik wou weten, tijdens het kuren zelf heb je dus nergens last van? houd dus in dat ik gewoon kan overschakelen van deca op tren e ?

wat er na de kuur gebeurd dat weet ik wel heb dat vaak zat ondervonden maar voorlopig ga ik niet meer stoppen met kuren, misschien ga ik voor een half jaar tot jaar door ik moet het nog bekijken....zolang ik nog blijf doorgroeien en kracht blijf bijkomen stop ik niet met kuren.

ga vanaf deze week de deca vervangen voor tren...

Comment

Originally posted by leroyw View Post
            ok snuf dat is eigenlijk wat ik wou weten, tijdens het kuren zelf heb je dus nergens last van? houd dus in dat ik gewoon kan overschakelen van deca op tren e ?

wat er na de kuur gebeurd dat weet ik wel heb dat vaak zat ondervonden maar voorlopig ga ik niet meer stoppen met kuren, misschien ga ik voor een half jaar tot jaar door ik moet het nog bekijken....zolang ik nog blijf doorgroeien en kracht blijf bijkomen stop ik niet met kuren.

Zet je er HGH bij of doe je het zonder?

Comment

Dus je gaat een jaartje test spuiten en om de +- 10 weken van bijstof veranderen ? Hou je dan tijdens de overgang geen rekening met de halfwaardetijd van de bijstof ?

Comment

---

snuf nee gebruik nog geen hgh, twijfel hier nog over.... misschien iets later maar ben er nog niet uit...

shark, ik probeer er wel zoveel mogelijk op te letten uiteraard maar soms is het moeilijk als je iets hebt liggen en wilt daaraan beginnen om het ook die tijd rust te geven, ik doe er zoveel mogelijk me best mee om op tijden te letten.

Of ik een jaar ga spuiten is nog niet helemaal zeker, voorlopig zit ik op week 10 en ga ik nog niet stoppen, ik moet even bekijken hoe alles gaat lopen maar stoppen zit nu nog niet in me gedachte...

ik wacht nog heel even met de tren want wil eerst de 105 halen, dat is nog 5 kilo met een bf van 11%....

Comment

snuf nee gebruik nog geen hgh, twijfel hier nog over.... misschien iets later maar ben er nog niet uit...

shark, ik probeer er wel zoveel mogelijk op te letten uiteraard maar soms is het moeilijk als je iets hebt liggen en wilt daaraan beginnen om het ook die tijd rust te geven, ik doe er zoveel mogelijk me best mee om op tijden te letten.

Of ik een jaar ga spuiten is nog niet helemaal zeker, voorlopig zit ik op week 10 en ga ik nog niet stoppen, ik moet even bekijken hoe alles gaat lopen maar stoppen zit nu nog niet in me gedachte...

ik wacht nog heel even met de tren want wil eerst de 105 halen, dat is nog 5 kilo met een bf van 11%....
                  Ha ha ha niet kunnen wachten met de volgende kuur .....komt me helemaal bekend voor. Ik kom net uit een kuurtje test + primo , ik heb de laatste druppel uit de vial geperst, nog eens uitgelepeld en dan geinjecteerd. En verdomme ik voelde me slecht omdat dat de laatste inject was.

Ik heb mezelf voorgenomen dat ik vanaf nu gewoon door ga kuren, dus de test op +- 650 mg/w houden en dit ga combineren met bijstoffen, de volgende is tren voor een week of 14 ,daarna misschien deca of iets milder terug primo ( om wat te cutten misschien ) . Ik ga wel hcg gebruiken, 500 iu /w. Ook ga ik hgh erbij nemen. Wat je hierbij wint blijft normaal zitten.

Zolang ik me lekker voel en zoals je zegt blijf groeien en kracht bijkomt blijf ik kuren. Ik weet niet of het dan zin heeft om op en af te kuren ? Lijkt mij van niet. Zit nu op een 108 kg, dat mag een 125 worden en een bf van +- 6-8 %

Comment

Originally posted by sharki View Post
                    Ha ha ha niet kunnen wachten met de volgende kuur .....komt me helemaal bekend voor. Ik kom net uit een kuurtje test + primo , ik heb de laatste druppel uit de vial geperst, nog eens uitgelepeld en dan geinjecteerd. En verdomme ik voelde me slecht omdat dat de laatste inject was.

Ik heb mezelf voorgenomen dat ik vanaf nu gewoon door ga kuren, dus de test op +- 650 mg/w houden en dit ga combineren met bijstoffen, de volgende is tren voor een week of 14 ,daarna misschien deca of iets milder terug primo ( om wat te cutten misschien ) . Ik ga wel hcg gebruiken, 500 iu /w. Ook ga ik hgh erbij nemen. Wat je hierbij wint blijft normaal zitten.

Zolang ik me lekker voel en zoals je zegt blijf groeien en kracht bijkomt blijf ik kuren. Ik weet niet of het dan zin heeft om op en af te kuren ? Lijkt mij van niet. Zit nu op een 108 kg, dat mag een 125 worden en een bf van +- 6-8 %
                    Dus het was niet je laatste inject, begrijp ik dat goed?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Dus het was niet je laatste inject, begrijp ik dat goed?
                      Ik heb het misschien verkeerd verwoord.

Ik voelde me slecht omdat het de laatste inject van de kuur was.

Het is zeker niet mijn laatste inject geweest, weet anders niet wat ik nog met mijn 200 spuiten 400 naalden en 400 slin spuiten moet doen

Comment

Same story over here.

Echt een kut gevoel dat mij kuur is afgelopen (niet depressief) en ben nu ook al bezig met mijn volgende kuur te bedenken.

Weet nog niet zeker of ik een bijstof ga nemen.
                        Zit me nu in te lezen over tren, want als ik een bijstof neem, zal het waarschijnlijk tren worden.

Van de andere kant wordt het misschien alleen 12 tot 14 weken Test E met een kickstart.

Wat moet ik anders met die resterende spuiten en naalden die ik heb liggen.
                        I'm in transformation mode!!!!

Comment

---

ik ga inderdaad niet stoppen want vind het onzin 10 weken te pakken dan 10 te stoppen en weer 10 te gaan, heb weinig zin voor me huishouding beter doorgaan...

Comment

ik ga inderdaad niet stoppen want vind het onzin 10 weken te pakken dan 10 te stoppen en weer 10 te gaan, heb weinig zin voor me huishouding beter doorgaan...

Ik zou ook het liefst morgen weer beginnen, maar ik wil mijn lichaam toch wel ff wat rust gunnen.
                            I'm in transformation mode!!!!

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
                              Ik zou ook het liefst morgen weer beginnen, maar ik wil mijn lichaam toch wel ff wat rust gunnen.
                              Kijk, daar gaat het mij om.
                              Kan een langere periode van het platleggen van je eigen produktie nadelige gevolgen met zich meebrengen?
                              Want mocht dat niet zo uitmaken dan overweeg ik om met Test te bridgen naar mijn volgende kuur. Nou ja, je kunt dan niet echt praten over meerdere kuren, tis er gewoon een maar ik heb dan een 10 weken tussenstop waar ik dus enkel maar 250mg Test per week zet voor gainbehoud en om mijn lichaam weer een beetje te laten bijkomen want met Tren praten we natuurlijk niet over iets milds.

Comment

KOMT BIJ MIJ OOK BEKEND VOOR

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X