Originally posted by Falstyr
View Post
HGH injecteren
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View Postnee. je maakt 1x een slin spuit klaar en dan kun je er bijna een week mee doen eer het op is.
De HGH van BB zit in flesjes per 10iu. Als je dit mengt met 1ml bac.w dan hou je dus 1ml per 10iu over. Als je dan 5iu per dag zet kom je maar 2dagen toe, als je een slin hebt van 1ml natuurlijk.
Meningen zijn dus verdeeld, maar ik denk dat het beter is zoals Fal zegt onderhuids, daarentegen in het vet kan ook geen kwaad.
Je kunt dus eigenlijk niets verkeerd doen .
Dat wou ik dus maar weten, thx allemaal voor de info
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Post5IU is veel. Als je 2x 2IU zet heb je meer dan genoeg.
Ik deed iets van 3,3IU alleen op sportdagen en deed zo'n 3 trainingsdagen er mee. Aangezien ik 4x in de week train deed ik dus best lang met me smurf potjes.
Maar als jij met je ervaring zegd dat 4 iu pd ook goed is kom ik wat langer toe Ga nu toch voor zeker een jaartje aan de hgh.
Wou zoals in de sticky 5x week wel dan 2x niet.Dus niet in het weekend.
Alleen 2 x per dag is moeilijk ivm men werk, dus ik hou het op 1 keer per dag een uurtje of 2 voor het trainen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment