nolva en clomid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nolva en clomid

hoi iedereen,
    binnen een 5 weken loopt men kuur ten einde , en zal ik na 2 weken met mijn na kuur beginnen, ik heb nolvadex en clomid in voorraad,
    kan ik een combinatie van deze twee gebruiken of is dit af te raden?.

je eerste nakuur topic is nog niet zo oud hoor!

Comment

nee ik weet het , ma heb ook geen duidelijke meningen gekregen

Comment

--

ja kan samen....

Comment

Waarom zou je combineren? Kies een van de twee. Ze werken niet op precies dezelfde manier, maar lijken redelijk op elkaar. Meerwaarde valt te bezien.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Weet je wat nolva en clomid doen?

Als je dat even gaat uitzoeken zul je zien dat het samen kan.
            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Clomid en Nolva kunnen misschien samen maar het geeft geen meerwaarde.
              Maw ben je gewoon duurder uit.
              Gewoon Nolva, 20mg/d voor een aantal weken is voldoende.

Comment

ok dank je wel, dan ga ik voor de nolvadex,
                en kan ik beter de clomid houden voor een nakuur in de toekomst, dank u voor me te helpen

Comment

Originally posted by laurann View Post
                  Weet je wat nolva en clomid doen?

Als je dat even gaat uitzoeken zul je zien dat het samen kan.
                  Leg mij eens uit hoe jij zo zeker weet dat twee medicijnen voor borstkanker zonder problemen kunt combineren. Ben zeer benieuwd.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het zijn allebei anti oestrogeen medicijnen.

Je lichaam moet weer test aan beginnen te maken als je stopt met A.S.
                    De aanmaak is vrijwel gestopt na het gebruik van bepaalde soorten A.S.
                    Je lichaam probeerde de verhoogde testosteron levels tegen te houden door oestrogeen aan te maken.
                    Deze anti oestrogeen medicijnen helpen volgens mij niet de test aanmaak weer te starten.
                    Maar de oestrogeen "tegen" te houden. Die je hersens remmen om testosteron aan te maken.

Zoiets.
                    Kan dat er geen bull van klopt. maar zoiets stond in mijn gedachte.
                    Ben me nog aan het oriënteren.

Comment

he laurann dank je voor de duidelijke uitleg

Comment

Originally posted by new muscle View Post
                        he laurann dank je voor de duidelijke uitleg
                        Ga er maar niet van uit dat dit geweldig is .
                        Ik heb mijn kleine beetje "kennis" hier neergezet voor Gen.

Hij zal dadelijk vertellen dat dit grote bullshit is of dat het een beetje klopt.
                        Luister maar gewoon naar hem snuff leroyw en de rest van de AS guru's

Comment

misschien interessant?

Misschien heb je er wat aan:

Clomid® (clomifeen citraat)

Clomid® wordt voor medische doeleinden aangewend bij vrouwen waarvan de eierstokken niet goed werken. In de sport wordt Clomid® gebruikt om de testosteronproductie, na steroïden gebruik, te stimuleren. Wanneer de productie echter laag is door het gebruik van anabole steroïden zal het gebruik van Clomid® slechts tijdelijk voor een verhoogde aanmaak zorgen. Wanneer het gebruik gestaakt wordt, zal ook de testosteronproductie weer dalen.
                          Daarnaast heeft het gebruik van Clomid® zo z'n eigen bijwerkingen: wazig en/of dubbelzien , depressies, duizeligheid, slapeloosheid, een verminderde werking en een verhoogd risico op ernstige aandoeningen van de lever. Ook wordt de kans op serieuze bijwerkingen groter als het gebruik van Clomid® gecombineerd wordt met het gebruik van androgene anabole steroïden.

Nolvadex® (tamoxifen)

Nolvadex kan ten dele voorkomen dat oestrogenen (vrouwelijke hormonen) hun werk kunnen doen door het bezetten van receptoren. Het voorkomt echter niet de vorming van oestrogenen.
                          Theoretisch zou het dan ook mogelijk zijn dat wanneer je met Nolvadex® stopt, de receptoren weer vrijkomen en de oestrogenen als nog ‘aan de slag kunnen’ met alle bekende gevolgen van dien: vochtretentie, vetopslag en zelfs vrouwelijke borstvorming (gynaecomastie). Deze theorie wordt onderbouwd door menig gebruiker die hier melding van maakt. Het ontbreekt op dit moment echter aan onderzoeksgegevens om deze theoretische mogelijkheid te kunnen onderbouwen.

Comment

waauw das een hele boterham , je zou er haast aan beginnen twijfelen om nog een nakuur te doen,toch bedankt voor het artikel, welke prefireer jij leroy?

Comment

---

Het meest gebruikt word nolvadex als nakuur. clomid word nog weinig gebruikt de laatste tijd...

het ligt er vaak ook aan, wat ga je na deze kuur doen, ga je weer opnieuw kuren of stop je voor een hele lange tijd?

het vangt beide gewoon een beetje de klap op van je kuur.

Als het aan mij zou liggen zou ik nolvadex nemen, maar ik blijf bij wat ik altijd al gezegd heb of je nu nakuurt of niet de klap komt evengoed wel, het is echt niet zo dat als je bv nolvadex neemt alles weer meteen werkt zoals het hoort het is een opstapje voor je lichaam om weer aan het werk te gaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X