Kuur voorstel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik blijf erbij, iemand die acht jaar al kuurt komt niet met zulke achterlijke vragen aan maar weet precies wat hij moet doen.
    Tevens ben je na 6 kuren echt wel groter geworden en heb je het een en ander aan spier vastgehouden en dan praten we niet over een paar kilo.
    Maw hebben we hier te maken met een fantast, een groentje, iemand die niet in staat is om met z'n volle verstand een gedegen kuur in elkaar te steken.

Comment

Ik denk dat je hier de plank ernstig misslaat Snuff. Ongetwijfeld zijn er wel degelijk mensen te vinden die niks meer over hebben gehouden, en met de informatie van vroeger zijn begonnen. Zelfs nu nog zijn er talloze misverstanden, laat staan acht jaar terug.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Geloof me als je al lang niet meer kuurt en zonder regelmaat traint wedde dat je bijna alles weer kwijt bent!
        en dan weet je niet meer of je nou zwaarder ben geworden van dat kuuren van toen of gewoon van het trainen en eten wat je doet!
        Ik wilde eerst deca gaan zetten, deed ik vroeger ook wel is en ging daar altijd erg goed op en nooit echt last gehad van een deca dick, ik moet er dan wel bijzeggen dat ik nooit hoger ging dan 200mg per week.
        Ik gebruikte dan ook als klein steuntje en niet van wat je tegenwoordig ziet je helemaal plat spuiten.
        Van mijn laatste kuur zo een 2 jaar terug was test. e 500mg ew en deca 400 ew werd ik dus echt wel vetter maar kan iid misschien wel aan mijn voeding hebben gelegen, ik at wel goed maar stapte er veel bij dus zuipen he, stom ik weet het.
        Ken je die kerel die op is gepakt wegens moord die er vroeger BIG uitzag en kijk nu is!
        Van die test e. kreeg ik slaap apneu en geloof man dat is zo scary dat je geen oog meer dicht durft te doen snachts dus vandaar dacht ik dan maar alleen deca.
        Bij vorige kuren met sustanon had ik daar echter geen last van.
        Ik wil toch weer even dat zetje in mijn rug en vraag jullie daarom om advies en dat is zeker welkom.
        Maar door de ervaringen heen van het gebruiken ga je toch zelf kijken wat je niet beviel en vandaar mijn keuze.
        Maar van een groentje is zeker geen spraake.
        Advies is altijd welkom!
        Last edited by Doris1981; 01-06-2010, 16:38.

Comment

Sustanon volstaat toch met elke 5e dag 500mg zetten?
          Als ik maandag en donderdag 500mg ga zetten kom ik toch veel hoger uit.

Comment

Originally posted by Doris1981 View Post
            Geloof me als je al lang niet meer kuurt en zonder regelmaat traint wedde dat je bijna alles weer kwijt bent!
            en dan weet je niet meer of je nou zwaarder ben geworden van dat kuuren van toen of gewoon van het trainen en eten wat je doet!
            Ik wilde eerst deca gaan zetten, deed ik vroeger ook wel is en ging daar altijd erg goed op en nooit echt last gehad van een deca dick, ik moet er dan wel bijzeggen dat ik nooit hoger ging dan 200mg per week.
            Ik gebruikte dan ook als klein steuntje en niet van wat je tegenwoordig ziet je helemaal plat spuiten.
            Van mijn laatste kuur zo een 2 jaar terug was test. e 500mg ew en deca 400 ew werd ik dus echt wel vetter maar kan iid misschien wel aan mijn voeding hebben gelegen, ik at wel goed maar stapte er veel bij dus zuipen he, stom ik weet het.
            Ken je die kerel die op is gepakt wegens moord die er vroeger BIG uitzag en kijk nu is!
            Van die test e. kreeg ik slaap apneu en geloof man dat is zo scary dat je geen oog meer dicht durft te doen snachts dus vandaar dacht ik dan maar alleen deca.
            Bij vorige kuren met sustanon had ik daar echter geen last van.
            Ik wil toch weer even dat zetje in mijn rug en vraag jullie daarom om advies en dat is zeker welkom.
            Maar door de ervaringen heen van het gebruiken ga je toch zelf kijken wat je niet beviel en vandaar mijn keuze.
            Maar van een groentje is zeker geen spraake.
            Advies is altijd welkom!
            Sorry hoor, maar ook aan dit verhaal kun je zien dat je er wel degelijk geen kaas van hebt gegeten.
            Je bent natuurlijk hardstikke stom als je besluit te gaan kuren om er vervolgens maar weer mee te stoppen. Kuren is niet zoiets van ff doen, dit is een langdurig proces, of ben je een beachboy figuur? Lijkt me niet als je beweert al 8 jaar aan het kuren te zijn.
            En alcohol, flink zuipen???
            Voel is ff aan je voorhoofd man, wilde je nu kuren of er gewoon een potje van maken?

"Van mijn laatste kuur zo een 2 jaar terug was test. e 500mg ew en deca 400 ew werd ik dus echt wel vetter maar kan iid misschien wel aan mijn voeding hebben gelegen, ik at wel goed".....

Vind je dit niet een beetje tegenstrijdig dan?

Ik kan gewoon niet begrijpen dat wanneer iemand besluit om met zijn gezondheid te gaan spelen om groter te worden om het maar vervolgens allemaal teniet te doen door ongedisciplineerd er een rotzooitje van te maken.

@ Gen.
            Ernstig is een beetje een groot woord denk je niet?
            Normaal gesproken help ik iedereen zo goed ik kan, heb TS ook een kuurvoorstel gegeven, maar als ik merk dat ze de boel aan het besodemieteren zijn wat ik dus van TS vermoed hoeven ze van mij niet veel te verwachten.
            Mensen die 6x hebben gekuurd en daarvan niets hebben overgehouden zijn in mijn ogen gewoon verkeerd bezig geweest, en dat is wat ik duidelijk probeer te maken.
            TS geeft zelf al aan hoe stom hij bezig is geweest.
            En met zijn vragen en uitspraken komt hij over als iemand die er niet echt veel verstand van heeft.

Comment

Originally posted by Doris1981 View Post
              Sustanon volstaat toch met elke 5e dag 500mg zetten?
              Als ik maandag en donderdag 500mg ga zetten kom ik toch veel hoger uit.
              LOL maandag 250 en donderdag 250 + eventuele bijstof erbij ( hangt er vanaf wat je kiest en erbij trekken en spuiten maar )

Comment

Ik heb er idd een zooitje van gemaakt daar heb je helemaal gelijk in.
                Moet eerlijk zeggen dat ik soms ook niet weet wat ik het beste kan nemen.
                Ik ben nu ook op dit forum gekomen om dit soort adviezen te krijgen want hier heb ik wat aan.
                gasten om me heen die groeien als kool, slikken xtc en snuiven en zuipen er ook nog bij.
                Ik ben niet zo maar van die gasten moet je het dus ook niet hebben, en de meeste suppleiers willen alleen maar verkopen en je helemaal volstoppen.

Comment

zomersticky voor jou!
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

waar kan ik dat vinden dan?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      @ Gen.
                      Ernstig is een beetje een groot woord denk je niet?
                      Normaal gesproken help ik iedereen zo goed ik kan, heb TS ook een kuurvoorstel gegeven, maar als ik merk dat ze de boel aan het besodemieteren zijn wat ik dus van TS vermoed hoeven ze van mij niet veel te verwachten.
                      Mensen die 6x hebben gekuurd en daarvan niets hebben overgehouden zijn in mijn ogen gewoon verkeerd bezig geweest, en dat is wat ik duidelijk probeer te maken.
                      TS geeft zelf al aan hoe stom hij bezig is geweest.
                      En met zijn vragen en uitspraken komt hij over als iemand die er niet echt veel verstand van heeft.
                      Nee, ik denk niet dat het een groot woord is. Je profileert je als iemand die niet iets denkt of vermoedt, maar het weet. Dat doe je hier ook, en je hebt waarschijnlijk gewoon geen gelijk, en je bent niet bereid daarvan af te stappen.
                      Het gaat er niet om of de TS er verstand van heeft of niet (ik denk ook niet dat de TS er wat van af weet), maar of hij zoals jij zegt: "een fantast is". Ik vind het tamelijk ver gaan om iemand een fantast te noemen terwijl je geen flauw idee hebt van wie je voor je hebt. Je hebt nul referentie.

Als hij gaat vertellen dat hij pro's begeleidt, akkoord. Ik had hem dan ook een fantast genoemd. Hij zegt echter niets dat onmogelijk is, of zo bijzonder dat de term "fantast" hier gerechtvaardigd is. Er zijn bakken mensen die vroeger hebben gekuurd, en aan wie je het niet af ziet. Geloof niet dat je ome Testo kent, maar die heeft echt wel een paar kuurtjes gehad, en aan hem zie je het ook niet meer af. Als je kuurt en vervolgens stopt met trainen, verlies je alles weer. Zo werkt je lichaam nu eenmaal.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Idd je lichaam wil altijd weer naar hoe hij eerst was dat is het verrotte van deze sport.
                        Als je ieder jaar kuurt alles op order houdt enz. dat is een ander verhaal maar daar heb ik de tijd
                        niet meer voor gehad toen.
                        Nu wil even dat zetje in me rug om over dat dooie punt heen te komen en proberen toch 5kg te pakken want geloof me als je een slowgainer bent dan gaat dat verekte moeilijk.

Comment

oke op jullie aanraden wil ik het dan zo gaan doen:

week 1t/m 10 sustanon maandag en donderdag 250mg
                          week 1t/m 10 primobolan 300mg pw
                          week 6t/m 10 winstrol 30mg ed
                          week 12 t/m 15 nolvadex 20mg ed

Heb gelezen dat HCG erg slecht is voor je zaad dus houdt dat even af.

Comment

graag reacties ajb.

Comment

Post je voedingsschema eens.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

07:30

Shake van:

300ml melk
                                40 gr. sytha-6
                                30gr pindakaas

10:00

Salade van:

200 gram groente
                                blikje tonijn in olie

12:30

salade van:

150 gr rood vlees
                                200 gr rauwkost en groente

15:30

200 gr rijst
                                150 gr kip

18:00

200 gr. groente
                                150 gr.rood vlees of kip
                                150 gr. aardappels

21:00

whey shake met 30 gr druivesuiker

23:00

300mg magere kwark of 4 gebakken eieren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X