iemand nog commentaar?
Kuur voorstel
Collapse
X
-
Originally posted by Doris1981 View Postoke op jullie aanraden wil ik het dan zo gaan doen:
Niet op onze aanraden bro. Dit vul je helemaal zelf in.
week 1t/m 10 sustanon maandag en donderdag 250mg
week 1t/m 10 primobolan 300mg pw Veels te weinig!!!
week 6t/m 10 winstrol 30mg ed Net te lang!!!
week 12 t/m 15 nolvadex 20mg ed Week 12??? En jij hebt vaker sustanon genomen??? 2 1/2 tot 3 weken na je laatste injectie start je de nakuur met sus!!!
Heb gelezen dat HCG erg slecht is voor je zaad dus houdt dat even af.
Dan heb je er niet genoeg over gelezen, zou maar wat meer research doen voordat je zegt dat HCG slecht voor je is!!! Was jij niet degeen met het sperma-probleem?
Comment
-
Ik heb een heel onderzoek gelezen dat je van HCG slecht zaad krijgt en stonden zelfs fotoos bij van hoe het er uit zag en dat je zaad na een half jaar weer een beetje gaat herstellen.
ik heb het anabolen boek(nieuwste versie)en daar staat in dat je met 300mg primo per week goede resultaten kan halen.
je moet je nakuur bij sust. toch 2 weken na je laatste inject starten
en bij test e. 3 weken dacht ik.
Weetje ik lees me te pletter en nu zeg jij dit weer.
Waar haal jij je info vandaan?
Ik wil iig sust. met primo pakken dat voor 10 weken waarvan de laatste 4 weken stromba erbij.
dus dan sust. elke maandag en donderdag op 250mg
Comment
-
Er wordt veelste veel overgedoseert heb ik het idee overigens.
Onder het mom van:meer is beter.
Ik wil hier niet in meegaan ik vind 300mg primo en 500mg sust. per week
en dan de laatste 4 weken op winstrol genoeg.
Dan ben je volgens de medici al zwaar aan het overdoseren en moet wil nog langer trainen.
Des te meer je neemt des te langer duurd je herstel trouwens.
Ik ben al blij met 5 kg echte gains en die ga ik zeker pakken.
Comment
-
Originally posted by Doris1981 View PostIk heb een heel onderzoek gelezen dat je van HCG slecht zaad krijgt en stonden zelfs fotoos bij van hoe het er uit zag en dat je zaad na een half jaar weer een beetje gaat herstellen.
ik heb het anabolen boek(nieuwste versie)en daar staat in dat je met 300mg primo per week goede resultaten kan halen.
Weetje ik lees me te pletter en nu zeg jij dit weer.
Waar haal jij je info vandaan?
Ik wil iig sust. met primo pakken dat voor 10 weken waarvan de laatste 4 weken stromba erbij.
dus dan sust. elke maandag en donderdag op 250mg
Dit heb je gelezen he.
http://forum.bodynet.nl/anabolen/29559-hcg-zit-nou.html
Hele hoge doseringen zijn inderdaad heel erg slecht. Maar die worden niet genomen, de doseringen liggen veel lager.
Hehehe, ik vind deze ook wel wat hebben.
Als je 500mg sust per week zet merk je geen drol van die 300mg primo, ik zeg daar overigens niet mee dat je primo moet gaan verhogen.
In je vorige post praat je naar mijn weten over 5 weken winny en niet over 4 zoals je nu weer beweert.
Ik heb mijn know how, wat nog helemaal niet zoveel is, uit eigen ervaring en van mensen die er verstand van hebben. Tevens lees ik er ook veel over.
Comment
-
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostJe moet dat stuk over HCG beter lezen. Tevens moet je eens wat onderzoek doen naar wat de doseringen zijn die BB'ers gebruiken.
Dit heb je gelezen he.
http://forum.bodynet.nl/anabolen/29559-hcg-zit-nou.html
Hele hoge doseringen zijn inderdaad heel erg slecht. Maar die worden niet genomen, de doseringen liggen veel lager.
Hehehe, ik vind deze ook wel wat hebben.
Als je 500mg sust per week zet merk je geen drol van die 300mg primo, ik zeg daar overigens niet mee dat je primo moet gaan verhogen.
In je vorige post praat je naar mijn weten over 5 weken winny en niet over 4 zoals je nu weer beweert.
Ik heb mijn know how, wat nog helemaal niet zoveel is, uit eigen ervaring en van mensen die er verstand van hebben. Tevens lees ik er ook veel over.
Waarom merk je dan niks van je primo dat is toch ook een eiwitspaarder alleen milder dan deca, dus minder vochtgains?
Ik denk dat jij totaal niet eens zou zijn met de cycles die in het anabolenboek staan.
En zie door het bomen het bos even niet meer zeg maar.
Primo wordt toch wel vaker gestacht met test??
Ik leer graag hoor overigens ik heb me kennis alleen uit andere bronnen denk ik.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment