Kuur voorstel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

iemand nog commentaar?

Comment

nog steeds geen reactie hmmmmmwat kan ik hieraan doen.

Comment

Meer geduld hebben.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ja sorry heb een pest humeur!

Comment

Originally posted by Doris1981 View Post
            oke op jullie aanraden wil ik het dan zo gaan doen:
            Niet op onze aanraden bro. Dit vul je helemaal zelf in.

week 1t/m 10 sustanon maandag en donderdag 250mg
            week 1t/m 10 primobolan 300mg pw Veels te weinig!!!
            week 6t/m 10 winstrol 30mg ed Net te lang!!!
            week 12 t/m 15 nolvadex 20mg ed Week 12??? En jij hebt vaker sustanon genomen??? 2 1/2 tot 3 weken na je laatste injectie start je de nakuur met sus!!!

Heb gelezen dat HCG erg slecht is voor je zaad dus houdt dat even af.
            Dan heb je er niet genoeg over gelezen, zou maar wat meer research doen voordat je zegt dat HCG slecht voor je is!!! Was jij niet degeen met het sperma-probleem?
            -----

Comment

Ik heb een heel onderzoek gelezen dat je van HCG slecht zaad krijgt en stonden zelfs fotoos bij van hoe het er uit zag en dat je zaad na een half jaar weer een beetje gaat herstellen.

ik heb het anabolen boek(nieuwste versie)en daar staat in dat je met 300mg primo per week goede resultaten kan halen.

je moet je nakuur bij sust. toch 2 weken na je laatste inject starten
              en bij test e. 3 weken dacht ik.
              Weetje ik lees me te pletter en nu zeg jij dit weer.
              Waar haal jij je info vandaan?
              Ik wil iig sust. met primo pakken dat voor 10 weken waarvan de laatste 4 weken stromba erbij.
              dus dan sust. elke maandag en donderdag op 250mg

Comment

Er wordt veelste veel overgedoseert heb ik het idee overigens.
                Onder het mom van:meer is beter.
                Ik wil hier niet in meegaan ik vind 300mg primo en 500mg sust. per week
                en dan de laatste 4 weken op winstrol genoeg.
                Dan ben je volgens de medici al zwaar aan het overdoseren en moet wil nog langer trainen.
                Des te meer je neemt des te langer duurd je herstel trouwens.
                Ik ben al blij met 5 kg echte gains en die ga ik zeker pakken.

Comment

Ik heb een heel onderzoek gelezen dat je van HCG slecht zaad krijgt en stonden zelfs fotoos bij van hoe het er uit zag en dat je zaad na een half jaar weer een beetje gaat herstellen.

ik heb het anabolen boek(nieuwste versie)en daar staat in dat je met 300mg primo per week goede resultaten kan halen.

Weetje ik lees me te pletter en nu zeg jij dit weer.
                  Waar haal jij je info vandaan?
                  Ik wil iig sust. met primo pakken dat voor 10 weken waarvan de laatste 4 weken stromba erbij.
                  dus dan sust. elke maandag en donderdag op 250mg
                  Je moet dat stuk over HCG beter lezen. Tevens moet je eens wat onderzoek doen naar wat de doseringen zijn die BB'ers gebruiken.
                  Dit heb je gelezen he.
                  http://forum.bodynet.nl/anabolen/29559-hcg-zit-nou.html

Hele hoge doseringen zijn inderdaad heel erg slecht. Maar die worden niet genomen, de doseringen liggen veel lager.

Hehehe, ik vind deze ook wel wat hebben.

Als je 500mg sust per week zet merk je geen drol van die 300mg primo, ik zeg daar overigens niet mee dat je primo moet gaan verhogen.

In je vorige post praat je naar mijn weten over 5 weken winny en niet over 4 zoals je nu weer beweert.

Ik heb mijn know how, wat nog helemaal niet zoveel is, uit eigen ervaring en van mensen die er verstand van hebben. Tevens lees ik er ook veel over.

Comment

Hij kan niet tellen.. week 6-10 zijn 5 weken.. week 6/7/8/9/10

Comment

haha draai dit maar om fout gedacht

sust 3 weken ( deca )
                      test-e 2 weken
                      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by gameface View Post
                        Hij kan niet tellen.. week 6-10 zijn 5 weken.. week 6/7/8/9/10
                        spuit elf.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Je moet dat stuk over HCG beter lezen. Tevens moet je eens wat onderzoek doen naar wat de doseringen zijn die BB'ers gebruiken.
                          Dit heb je gelezen he.
                          http://forum.bodynet.nl/anabolen/29559-hcg-zit-nou.html

Hele hoge doseringen zijn inderdaad heel erg slecht. Maar die worden niet genomen, de doseringen liggen veel lager.

Hehehe, ik vind deze ook wel wat hebben.

Als je 500mg sust per week zet merk je geen drol van die 300mg primo, ik zeg daar overigens niet mee dat je primo moet gaan verhogen.

In je vorige post praat je naar mijn weten over 5 weken winny en niet over 4 zoals je nu weer beweert.

Ik heb mijn know how, wat nog helemaal niet zoveel is, uit eigen ervaring en van mensen die er verstand van hebben. Tevens lees ik er ook veel over.
                          Ik beweer niks was een foutje met rekenen(relax man voel je je aangevallen nee toch?)

Waarom merk je dan niks van je primo dat is toch ook een eiwitspaarder alleen milder dan deca, dus minder vochtgains?
                          Ik denk dat jij totaal niet eens zou zijn met de cycles die in het anabolenboek staan.
                          En zie door het bomen het bos even niet meer zeg maar.
                          Primo wordt toch wel vaker gestacht met test??
                          Ik leer graag hoor overigens ik heb me kennis alleen uit andere bronnen denk ik.

Comment

Dus sustanon 500mg samen met primobolan 300mg per week is geen goede combi?

Comment

spuit elf.
                              En alweer kan je niet tellen.. voor dit kuurtje heb je meer dan 11 spuiten nodig.

Comment

Wat doe jij op dit forum gameface?
                                De boel verzieken??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X