clen put je uit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ejfaar View Post
    kheb me btw ook laten wijsmake dat als je anabole slikt, je dat je hele leve moet blyve doen (anders gaat je vel hange)

dan heb je toch geen leve meer?
    Dan heb je dat je mooi laten wijsmaken idd... Over anabole steroiden gaan de wildste verhalen rond. Het zijn geen snoepjes, maar vrijwel alles wat beweerd wordt is of niet waar, of bij extreem misbruik enkel het geval.

As gaan je niet op een directe wijze loshangend vel geven. Indirect ms wel als je immens veel bijkomt, en dan erna veel afvalt, maar dat kan clean bodybuilding ook, of vetzucht.
    the one and only tabata overlord

Comment

maar je hoeft dus niet altijd as te blyven gebruike?

of verschilt dat per as (ik d8 altijd dat er maar 1 soort as was:P)

Comment

neen. Gelukkig niet. De reden dat er veel wel lang gebruiken is omdat eens je boven wat je lichaam zelf kan vasthouden zit(je eigen lichaam produceert ook anabole steroiden), je zowieso terugvalt naar je wat we noemen natuurlijke grens. Dat kan AS mentaal verslavend maken.

Comment

ahh okee..

zelf vind ik mensen die as gebruike best lelyk (sorry als iemand dat hier zelf is, maar het is mijn mening:P)

moet je btw wel gewoon goed blyven eten als je as gebruikt, of doet as al het werk?

(natuurlyk zal goed blyve ete beter zyn, maar of je dus ook gespierd zou worde zonder goed ete met as)

Comment

ahh okee..

zelf vind ik mensen die as gebruike best lelyk (sorry als iemand dat hier zelf is, maar het is mijn mening:P)

moet je btw wel gewoon goed blyven eten als je as gebruikt, of doet as al het werk?

(natuurlyk zal goed blyve ete beter zyn, maar of je dus ook gespierd zou worde zonder goed ete met as)
            Je zou schrikken hoeveel topacteurs, vrouwelijke en mannelijke fitnessmodellen ook gebruiken. Het is niet omdat je gebruikt dat je groot en breed bent. Topbbers zijn inderdaad misvormde monsters, maar dat is ook hun doel

Je moet goed blijven eten ja, de hoofdwerking van AS is dat ze eiwitopbouw verhogen, maar als er geen eiwitten zijn, gebeurt er niet echt veel.

Wat er wel met veel AS gebeurt is dat je meer vocht vasthoudt, zowel in als buiten de spieren. Dat verwarren er velen met "spier", en vloeit er gewoon weer uit na de kuur, waarna ze terug bij af zijn, of zelfs minder

Het zijn geen spieren in een potje zoals soms beweerd wordt.

Comment

oke..
              k wist wel dat je moest blyve traine , maar het word volges my wel veel makkelyker om gespiert te worde met as dan zonder as

ook zien mense die as gebruike er niet echt meer natuurlyk uit (degene die vry veel gebruike)

Comment

oke..
                k wist wel dat je moest blyve traine , maar het word volges my wel veel makkelyker om gespiert te worde met as dan zonder as
                Dat is ook zo. Zeker als je training, voeding en rust perfect zit, wat bij zeer, zeer weinig mensen zo is. En er zijn er velen die het als vervangmiddel voor dat slechte eten, trainen en rusten gebruiken. Wat niet hoort imo, en ook niet goed werkt, maar ieder zijn eigen ding.

Comment

ik snap je doris maar ik heb denk ik met deze sport iets meer wat ik wil bereiken dan jullie.
                  bijvoorbeeld met wedstrijden doen , en zolang je verstandig gebruikt maakt het denk ik niet veel uit.
                  jullie weten immers nog neit eens hoe ik eruit zie en wat ik allemaal doe
                  bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                    Niet om te zeiken hoor,
                    Je traint nog geen half jaar fatsoenlijk, je voeding is redelijk en je bent een kuur aan het doen waar je geen boe of ba van weet.
                    Heb nog een kilo coke liggen, zal ik dit ook gebruiken om droger te worden?
                    even reageren, ik ben wel nieuw op het forum ma zeker niet nieuw in de fitness ik train ondertussen al 18 jaar, ik weet wel teen en ander over voeding. maar over AS heb ik nog wat vragen open en ik dacht hier op een fatsoenlijke manier deze aantebrengen. AS kun je ook niet zo makkelijk met een hand leiding krijgen in de winkel of zo he

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
                      jullie weten immers nog neit eens hoe ik eruit zie en wat ik allemaal doe
                      Ik geloof toch echt dat de foto van dat mannetje op je avatar jouzelf voorstelt chief.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ja leuk he

Comment

Originally posted by new muscle View Post
                          Ik heb via google , veel antwoorden gevonden op mijn vragen over bodybuilding, en telkens kwam ik op dit forum uit. dus heb ik me aangemeld.
                          ik train ondertussen al een 18 jaar , maar het laatste half jaar eigenlijk pas intensief, en met de juiste suplementen (denk ik). ik heb nog veel te leren en nog heel veel vragen . groetjes aan iedereen
                          Is heel wat anders dan 18 jaar met een goed voedingsschema en optimale training. Je geeft al aan te "denken" dat je de juiste supps.
                          Je voeding is ook niet optimaal(lees: kan beter).

Mijn mening is dat je eerst een aantal factoren op orde moet hebben eer je aal AS en aanverwanten wil beginnen.

AS zijn geen handleidingen voor, correct, maar er zijn wel genoeg fora en websites beschikbaar die informatie geven. Zelf onderzoek doen loont in ieder geval.

Als jij al aankomt met een week lang 2 tabs clen per dag leid ik daaruit af dat je onderzoek niet optimaal is geweest.

en de reactie van GeneralIx over het plaatje is aan Koen gericht
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

ja maar die foto is al oud en ben nog best veranderd
                            even kijken of ik camera kan vinden maak ik vandaag nog foto's
                            bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Ben benieuwd.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

mooi interview tussen genjuro en efjaar
                                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X