5ml kan prima in een keer. Overigens is er nog ruimte om te aspireren met een 5ml spuit.
Kuur..
Collapse
X
-
Originally posted by Nex- View Post@ Ramon
Dat klopt. Maar vooruit. Ik durf een discussie best aan te gaan. Vertel mij wat ik precies fout doe hier.
Ik wacht geduldig af.
Ik wil hier niet mee aangeven dat je iets verkeerds doet, het was gewoon een algemen opmerking.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Originally posted by Nex- View Post5ml kan prima in een keer. Overigens is er nog ruimte om te aspireren met een 5ml spuit.
Ik spuit ook nooit meer dan 3ml in 1 keer.
Alleen heb ik al gelezen dat het irriterend kan werken als je grotere hoeveelheden ineens injecteerd. Maar heb geen goesting om het op te zoeken.
Ik denk dat je toch wat eigenwijs bent .............
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHm allright, jij bent de kenner, heb namelijk zelf nooit 5ml in 1x gezet, 3ml was het hoogst.
Comment
-
Originally posted by sharki View PostIk spuit ook nooit meer dan 3ml in 1 keer.
Alleen heb ik al gelezen dat het irriterend kan werken als je grotere hoeveelheden ineens injecteerd. Maar heb geen goesting om het op te zoeken.
Ik denk dat je toch wat eigenwijs bent .............
Op internet kan ook staan dat sinterklaas echt bestaat.
Maar je hebt gelijk, het is levensgevaarlijk. Laten we erover ophouden.
Comment
-
Laat ik het op een stapeltje zetten.
Heb nooit last van gehad om 4ml te injecteren. Heb hele kuur lang 4ml geinjecteerd.
Tijdens deze kuur doe ik de eerste drie weken 5ml in een keer. Is geen enkel probleem. Na week drie ga ik weer op 500mg test, 4ml i.c.m tren.
Ik kan verder prima aspireren met de 5ml spuitjes die ik heb, er is nog ruimte over.
Nu we dit allemaal weten kunnen we erover ophouden. Dan zal ik blijven updaten in dit topic omtrent mijn kuur.
Greetz..
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostLaat ik het op een stapeltje zetten.
Heb nooit last van gehad om 4ml te injecteren. Heb hele kuur lang 4ml geinjecteerd.
Tijdens deze kuur doe ik de eerste drie weken 5ml in een keer. Is geen enkel probleem. Na week drie ga ik weer op 500mg test, 4ml i.c.m tren.
Ik kan verder prima aspireren met de 5ml spuitjes die ik heb, er is nog ruimte over.
Nu we dit allemaal weten kunnen we erover ophouden. Dan zal ik blijven updaten in dit topic omtrent mijn kuur.
Greetz..
Is ook niet iets om echt over te discussieren, je injecteerd wat je wilt en wat voor jou het beste lijkt/gaat.
En eigenwijs kan ik ook wel ooit zijn
Comment
-
Ik heb ooit eens gelezen hoe groter het depot, deste groter de kans op ontsteking.
Ook lees ik dat hoe groter het depot, deste meer irritant wordt het prikken.
Verder verneem ik iets in de trent van dat wanneer je een groot depot aanlegt het slechts 72 uur anabool blijft en dat het dan in kracht afneemt.
Heb dit overigens niet uit de fabeltjeskrant Nexie maar van BB-forums waar men ervaringen deelt.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostVerder verneem ik iets in de trent van dat wanneer je een groot depot aanlegt het slechts 72 uur anabool blijft en dat het dan in kracht afneemt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment