Kuur..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

5ml kan prima in een keer. Overigens is er nog ruimte om te aspireren met een 5ml spuit.
    Last edited by Nex-; 10-06-2010, 11:24.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      5ml kan prima in een keer. Overigens is er nog ruimte om te aspireren met een 5ml spuit.
      Hm allright, jij bent de kenner, heb namelijk zelf nooit 5ml in 1x gezet, 3ml was het hoogst.

Comment

@ Ramon

Dat klopt. Maar vooruit. Ik durf een discussie best aan te gaan. Vertel mij wat ik precies fout doe hier.

Ik wacht geduldig af.

Comment

@ Ramon

Dat klopt. Maar vooruit. Ik durf een discussie best aan te gaan. Vertel mij wat ik precies fout doe hier.

Ik wacht geduldig af.

Ik wil hier niet mee aangeven dat je iets verkeerds doet, het was gewoon een algemen opmerking.
          I'm in transformation mode!!!!

Comment

Ik spuit ook nooit meer dan 3ml in 1 keer.

Alleen heb ik al gelezen dat het irriterend kan werken als je grotere hoeveelheden ineens injecteerd. Maar heb geen goesting om het op te zoeken.

Ik denk dat je toch wat eigenwijs bent .............

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Hm allright, jij bent de kenner, heb namelijk zelf nooit 5ml in 1x gezet, 3ml was het hoogst.
              Niet? Ik wel en zat te kloten omdat me spuit maar tot 4 ging eigenlijk. nadeel van Primo...moet daar meer van zetten qua ML. Is wel een milde stof dus irritaties e.d. geen last van gehad.

Comment

Originally posted by sharki View Post
                Ik spuit ook nooit meer dan 3ml in 1 keer.

Alleen heb ik al gelezen dat het irriterend kan werken als je grotere hoeveelheden ineens injecteerd. Maar heb geen goesting om het op te zoeken.

Dat het irriterend KAN werken. Ik ben eigenwijs. Maar wat dit betreft niet. Je hebt gewoon "geen gelijk". Bewijs dat je gelijk hebt. Ik heb tot nu toe nergens last van gehad. Dit is niet de eerste keer dat er meer dan 4ml in gaat.

Op internet kan ook staan dat sinterklaas echt bestaat.

Maar je hebt gelijk, het is levensgevaarlijk. Laten we erover ophouden.

Comment

Laat ik het op een stapeltje zetten.

Heb nooit last van gehad om 4ml te injecteren. Heb hele kuur lang 4ml geinjecteerd.

Tijdens deze kuur doe ik de eerste drie weken 5ml in een keer. Is geen enkel probleem. Na week drie ga ik weer op 500mg test, 4ml i.c.m tren.

Ik kan verder prima aspireren met de 5ml spuitjes die ik heb, er is nog ruimte over.

Nu we dit allemaal weten kunnen we erover ophouden. Dan zal ik blijven updaten in dit topic omtrent mijn kuur.

Greetz..

Comment

Originally posted by sharki View Post
                    Denk het niet

5 ml gaat makkelijk 7 kan ook in 1x
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Laat ik het op een stapeltje zetten.

Heb nooit last van gehad om 4ml te injecteren. Heb hele kuur lang 4ml geinjecteerd.

Tijdens deze kuur doe ik de eerste drie weken 5ml in een keer. Is geen enkel probleem. Na week drie ga ik weer op 500mg test, 4ml i.c.m tren.

Ik kan verder prima aspireren met de 5ml spuitjes die ik heb, er is nog ruimte over.

Nu we dit allemaal weten kunnen we erover ophouden. Dan zal ik blijven updaten in dit topic omtrent mijn kuur.

Greetz..
                      Oke, heb niets gezegd, geloof je wel .....

Is ook niet iets om echt over te discussieren, je injecteerd wat je wilt en wat voor jou het beste lijkt/gaat.

En eigenwijs kan ik ook wel ooit zijn

Comment

Ik heb ooit eens gelezen hoe groter het depot, deste groter de kans op ontsteking.
                        Ook lees ik dat hoe groter het depot, deste meer irritant wordt het prikken.
                        Verder verneem ik iets in de trent van dat wanneer je een groot depot aanlegt het slechts 72 uur anabool blijft en dat het dan in kracht afneemt.

Heb dit overigens niet uit de fabeltjeskrant Nexie maar van BB-forums waar men ervaringen deelt.

Comment

Ben het met Nex eens, dat 4 ml in 1 keer geen probleem moet zijn.

Heb het zelf in mijn kuur ook gehad en nergens last van gehad.
                          Aspireren ging perfect en rustig injecteren.
                          I'm in transformation mode!!!!

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Verder verneem ik iets in de trent van dat wanneer je een groot depot aanlegt het slechts 72 uur anabool blijft en dat het dan in kracht afneemt.
                            Dit lijkt me onwijze bullshit. Dit is namelijk niet op gevoelsbasis te meten.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Dit lijkt me onwijze bullshit. Dit is namelijk niet op gevoelsbasis te meten.
                              Heb dus niet beweert dat het juist is he, haalde het uit een topic van Elite Fitness.

Comment

Vraag me alleen af waarom je ermee komt aangezien je niet weet of het juist is. Verder lijkt mij dat vrij onlogisch ..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X