Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Weet je wat gay is?
Als je niet eens weet hoe je fatsoenlijk moet kuren en er dan zo een zooitje van maakt dat je piemeltje ineens niet meer werkt, dat is gay!
Dus ga nou eerst ff bij jezelf kijken wat er allemaal aan schort want ik zie velen de fout in gaan met hun kuurplannetjes maar jij spant werkelijk de kroon.
Sorry Nex, moest er ff uit.
ik weet wel hoe je moet kuren alleen houd ik me er niet altijd aan, en wiens probleem zal dat nou zijn? mijne natuurlijk.
Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Ik zal je over 2 weken gaan vergezellen bro.
Voor mij dan ontbijtje van havermout en whey.
2 maaltijden rondom de training van rijst, kip, champignions en broccoli.
En 4 maal tonijn met koolvis, thats it, 3255 kcal.
Het zal zwaar zijn.
Voor jou ook buddy.
ik doe mee vanaf vandaag. me eten bestaat uit casseine shakes, 1 pot groenten en wat kip/koolvis. op sportdagen nog eens 50gr havermoutvlokken voor het sporten. Meer carbs dan groenten en die 50gr havervlokken eet ik niet voor me carbs. Gaat leuk worden na 3-4 dagen ofzo :P
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment