Furazabol (Miotolan)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Goed!

Na de pro's en contra's objectief tegenover elkaar gezet te hebben ben ik tot een besluit gekomen.

Eerst en vooral heb ik rekening gehouden met de lichamelijke kant, die boeide mij niet veel, enkel het cutten en spiermassa behouden, dat wel natuurlijk. Maar de bijwerkingen zijn goed overleefbaar.

Dan heb ik rekening gehouden met de psychologische aspecten van de zaak, dat ligt al heel wat anders! Ongeacht wat ik WIL, ben ik tot het besluit gekomen om kuurplannen in de vriezer te stoppen!

Dit omwille van de onberekenbaarheid van de psychische bijwerkingen. Ik ben neit (direct) bereid om zulk een risico te lopen. Er is een stemmetje in mij (jaja, een stemmetje!!) dat waarschuwd voor eventuele, agressie, depressie, en wat dies meer zij.

Ben en blijf nu eenmaal gevoelig voor zulke zaken.

Dus het kuurplannetje in mijn hoofd gaat in werkelijkheid NIET door.

Zo, topic mag dan eigenlijk gesloten.

Comment

Voordat je topic word gesloten.
      Dat stemmetje had ik ook. Je hebt mijn ervaringen gelezen bij mij is het niet volgens plan gegaan.
      Wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij jou ook het geval zal zijn.
      Ik denk dat je een wijs besluit hebt genomen. Waarom probeer je niet iets als UD2?
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        Voordat je topic word gesloten.
        Dat stemmetje had ik ook. Je hebt mijn ervaringen gelezen bij mij is het niet volgens plan gegaan.
        Wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij jou ook het geval zal zijn.
        Ik denk dat je een wijs besluit hebt genomen. Waarom probeer je niet iets als UD2?
        UD 2, is misschien een optie, moet ik nog eens bestuderen dan want weet er weinig over. Zal daar zeker meer over lezen. Thanks voor de tip!

Comment

Wijs besluit ouwe.

Gesloten.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X