Kuur idee najaar 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur idee najaar 2010

Hoi daar,

In het verleden wat kuurtjes gedaan met sust/deca/Provi/winny (meerdere keren) TestE/TrenE/Winny. Laatse kuur was afgelopen winter TestE/TrenE/provi/Var/T3

Huidige stats:
    47 jaar
    182 cm
    98 kilo
    BF + 14%

Nu wil ik het najaar eventueel beginnen met onderstaande kuur, heb nog niets besloten, wil eens horen hoe de meningen zijn van de kenners. Zal best iets instaan waar niet goed over na is gedacht e.d..

Week 1 - 4 Oxi’s maximaal opbouwen tot 100MG ED
    Week 1 – 13 500mg Sustanon om de 5 dagen (700mg p/week)
    Week 1 – 11 500mg Boldenone om de 5dagen (700mg p/week)
    Week 4 – 13 50MG Proviron ED
    Week 14 – 18 Test prop 150mg EOD
    Week 14 - 18 Tren A 100gm EOD
    Week 14 – 18 Winny 50Mg EOD (tablet)

Ik denk er over om bij bovenstaande kuur in
    Week 5-9 en week 14-18 IGF LR3 80MCG ED er bij te pakken. Iemand die hier ervaringen mee heeft??
    Wat ik terug haal uit de forums is dat je dan in ierder geval je behaalde gains beter behoud.

Ik heb bewust gekozen voor bold, ik wil liever geen deca gebruiken.
    Nakuur is van zelfsprekend geregeld!!
    Met de voeding is het ook ok. De op- en aanmerkingen puur om de kuur zelf a.u.b.

Allemaal alvast bedankt voor de adviezen/meningen/verbeteringen enz.,

Groet,
    Tepelstreeltje

sust niet beter 2x pw bijv. ma-do ivm de korte esther? ipv om de 5 dagen.

en ben benieuwd waarom nog 14-18 kanllen met korte eshers (dat gebied ben ik onbekend)

Comment

Boldenone doortrekken t/m week 16.
      Waarom pas in week 4 met proviron starten?
      25mg/d is voldoende, naar mijn weten geeft 50mg/d geen meerwaarde.
      Korte esters aan het eind van de kuur vind ik ook wat vaag, misschien dat je een ophelderend antwoord hebt.
      Dien je IGF-Lr3 niet in elk getrainde spiergroep te injecteren?
      Last edited by Snuff-Sann; 22-06-2010, 23:23.

Comment

ben niet zo kapot van winstrol aan het einde van de kuur, dit ivm het cortisol...
        uut grunn!

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Korte esters aan het eind van de kuur vind ik ook wat vaag, misschien dat je een ophelderend antwoord hebt.
          @Snuff-Sann,
          Week 4 met proviron beginnen heb ik gedaan omdat ik dan de oxi aan het afbouwen ben, Provi is wel een stuk milder voor je lever (zeker tegenover oxi) maar toch. Tis gewoon voorzorgsmaatregel. Ik heb me niet verdiept in de meerwaarde van 25mg of 50mg ed. Alsvast bedankt voor de tip. Ga ik alsnog doen....

IGF kun je idd verdelen over je getrainde spieren, word meestal ook wel gedaan. Echter er zijn ook personen die het gewoon subcutaan zetten. Hierover zijn de meningen nogal verdeeld. De één zegt dat het geen meerwaarde heeft om het in je getrainde spier te zetten, de ander zweert erbij! Hoop hier nog wat input over te krijgen van personen met ervaring hierin.

De laatste 4 weken heb ik in overleg met iemand die mij een stukje begeleid. Met de korte ester icm winny, fors cardio (mischien een clen/eca erbij) wil ik er een stuk droger en harder uitkomen. Misschien zijn er betere optie's?

Als ik de bold doortrek naar 16 weken, wat doe ik dan met de Sus, gewoon op 13 weken houden?

Comment

wat doet boldenon eigenlijk? waarom moet je daar zo grote hoeveelheden van inspuiten per week?

Comment

Originally posted by new muscle View Post
              wat doet boldenon eigenlijk? waarom moet je daar zo grote hoeveelheden van inspuiten per week?
              500mg/5d is toch helemaal geen hoge dosering voor ervaren steroid-gebruiker?
              onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

boldeonone is geld verspilling en zal je weinig tot niks mee behalen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Hoeft niet, tis weer persoonsgebonden. De een merkt er geen ruk van en bij de ander werkt het heel erg goed.
                  Echter praten we dan over doseringen van 400 tot 800mg per week en met een lengte van 14-16 weken.
                  Boldenone laat heel lang op zich wachten, vandaar dat velen die een kuurtje van 10 weken bold doen er geen resultaten mee boeken, en dat zijn er velen.
                  Daarom zoveel negatieve berichten over boldenone.

Comment

Originally posted by tepelstreeltje View Post
                    @Snuff-Sann,
                    Week 4 met proviron beginnen heb ik gedaan omdat ik dan de oxi aan het afbouwen ben, Provi is wel een stuk milder voor je lever (zeker tegenover oxi) maar toch. Tis gewoon voorzorgsmaatregel. Ik heb me niet verdiept in de meerwaarde van 25mg of 50mg ed. Alsvast bedankt voor de tip. Ga ik alsnog doen....

IGF kun je idd verdelen over je getrainde spieren, word meestal ook wel gedaan. Echter er zijn ook personen die het gewoon subcutaan zetten. Hierover zijn de meningen nogal verdeeld. De één zegt dat het geen meerwaarde heeft om het in je getrainde spier te zetten, de ander zweert erbij! Hoop hier nog wat input over te krijgen van personen met ervaring hierin.

De laatste 4 weken heb ik in overleg met iemand die mij een stukje begeleid. Met de korte ester icm winny, fors cardio (mischien een clen/eca erbij) wil ik er een stuk droger en harder uitkomen. Misschien zijn er betere optie's?

Als ik de bold doortrek naar 16 weken, wat doe ik dan met de Sus, gewoon op 13 weken houden?
                    Oxy met provi is goed te doen.

proviron is 1-methyl dht, the 1-methyl group is not nearly as toxic as the 17-methyl

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Wat een belachelijke opmerking. Oh.. fal heeft natuurlijk weer ervaring met bold.. na x gebruik komt hij meteen tot de conclusie dat het troep is. Of is het weer eens bewezen?

Bold is verre weg van geldverspilling.

Oh sorry .. was ik even vergeten. Falstyr weet ALLES. Ug bold 600mg +..
                      Neem eens een keer gana en dan wil ik weer van je horen hoe slecht bold wel niet is..

Comment

deca nemen

Comment

Oxy met provi is goed te doen.

proviron is 1-methyl dht, the 1-methyl group is not nearly as toxic as the 17-methyl
                          17-Methyl is nieuw voor me. Denk dat je 17 Alpha bedoelt. En waarom zou je ze samen nemen?
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            17-Methyl is nieuw voor me. Denk dat je 17 Alpha bedoelt. En waarom zou je ze samen nemen?
                            Ten eerste ging het er om waarom TS provi niet de eerste weken gaat nemen, want als je naar lever-toxiteit gaat kijken valt het reuze mee.
                            Daarom zeg ik waarom niet de eerste weken ook provi.
                            Er zijn 3 redenen waarom TS provi in zijn kuur toevoegt.
                            Voor meer vrije testosteron, voor het tegengaan van vochtretentie en/of voor het behouden van z'n libido.
                            Deze 3 eigenschappen kunnen gerust al vanaf het begin van de kuur ingebracht worden, TS hoeft niet te wachten tot hij geen oxy meer neemt.
                            Je kunt niet zeggen, ik neem geen oxy meer dus nu kan ik provi gaan nemen, zo werkt het volgens mij niet echt.
                            Z'n lever is gewoon de eerste weken wat meer belast, that's all.

Ow ja, vergeet ik haast te vermelden:

Oxymetholone
                            17 beta-hydroxy-2-hydroxymethylene-17 alpha-methyl-5 alpha-androstan-3-one

Synonyms: Adroidin; anadroyd; anasteron; anasteronal; anasterone; androstan-3-one, androstano[2,3-c]1,2,5-oxadiazol-17-ol, 17-methyl-, (5-a,17-b)-; becorel; 4,5-dihydro-2-hydroxymethylene-17-a-methyltestosterone; dynasten; HMD; 17b-hydroxy-2- (hydroxymethyl)-17-methyl-5-a-androstan-3-one; 17-hydroxy-2-(hydroxymethylene)-17-methyl-(5-a,17-b)-; 17-hydroxy- 2-(hydroxymethylene)-17-methyl-5-a-17-b-androst-3-one; 17b-hydroxy-2-(hydroxymethylene)-17-a-methyl-5-a-androstan-3-one; 17b-hydroxy-2-(hydroxymethylene)-17-methyl-5a-androstan-3-one; 17-hydroxy-2-(hydroxymethylene)-17-methyl-5-a-17- b-androstan-3-one; 17b-hydroxy-2-hydroxymethylene-17a-methyl-3-androstanone; 2-hydroxymethylene-17-a-methyl-5- a-androstan-17-b-ol-3-one; 2-hydroxymethylene-17a-methyl dihydrotestosterone; 2-hydroxymethylene-17-a-methyl-17-b- hydroxy-3-androstanone; methabol; 17a-methyl-2-hydroxymethylene-17-hydroxy-5-a-androstan-3-one; oximetholonum; oximetolona; oxitosona-50; oxymethenolone; roboral; zenalosyn

Ik vraag me af waarom die 17-methyl nou zo vaak terugkomt....

Comment

17 Alpha methyl ja. Gaat om de positie waar die methylring op geplaatst wordt.

Dan: provi en vrij testosteron is nooit bewezen. Slechts hearsay, en je kunt hormoonniveau maar bijzonder beperkt inschalen, zeker als het maar de vraag is of de extra geilheid (wat vaak wordt verward met een hoog/hoger testosteron (waarom denk je dat mensen geloven in tribulus)) komt door het verhoogde vrije testosteron, of door de proviron direct.

Daarnaast is het de vraag of provi zin heeft tijdens de oxy: is er toegevoegde waarde. Waarom kuren mensen niet met puur provi? Omdat het geen klote waarmaakt. Je onderdrukt met oxy je eigen productie, en dus drijft er bijzonder weinig testosteron rond. Dus: waarom provi ernaast zetten? Zeker als je rekening houdt met de extra leverbelasting, vind ik het een bijzonder twijfelachtig advies.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X