Kuur idee najaar 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    17 Alpha methyl ja. Gaat om de positie waar die methylring op geplaatst wordt.

Dan: provi en vrij testosteron is nooit bewezen. Slechts hearsay, en je kunt hormoonniveau maar bijzonder beperkt inschalen, zeker als het maar de vraag is of de extra geilheid (wat vaak wordt verward met een hoog/hoger testosteron (waarom denk je dat mensen geloven in tribulus)) komt door het verhoogde vrije testosteron, of door de proviron direct.

Daarnaast is het de vraag of provi zin heeft tijdens de oxy: is er toegevoegde waarde. Waarom kuren mensen niet met puur provi? Omdat het geen klote waarmaakt. Je onderdrukt met oxy je eigen productie, en dus drijft er bijzonder weinig testosteron rond. Dus: waarom provi ernaast zetten? Zeker als je rekening houdt met de extra leverbelasting, vind ik het een bijzonder twijfelachtig advies.
    Sorry professor Gen, alpha methyl groep dan, is het zo beter?

Kijk, jij en ik weten al dat provi geen 'zak' doet als het aankomt op vrije testosteron maar dat weet TS waarschijnlijk niet. Daarom zeg ik dat hij dat waarschijnlijk als een van de redenen heeft om provi te nemen.
    Tevens zeg ik dus niet dat het je libido verhoogt maar slechts in stand houd dus niet verlaagt, althans dat is wat wordt beweert.
    Ik denk dat jij teveel naar het vrije testosteron-verhaal kijkt, maar er zijn natuurlijk meer eigenschappen die provi met zich meebrengt.
    Het tegenhouden van vocht-retentie bijvoorbeeld.
    Kijk, als je oxy gaat nemen zul je je lever belasten, hoe je het ook went of keert. Provi is totaal niet zo toxisch dus zou dat gemakkelijk al in het begin van de kuur gebruikt kunnen worden., met als reden om dan de vocht-retentie al in te dammen.

(wel een beetje vreemd dat als je naar de synoniemen voor oxy kijkt dat je dan wordt doodgegooid met methyl en alpha zie ik er niet echt bijstaan, daarom zei ik de methyl groep)
    Last edited by Snuff-Sann; 24-06-2010, 12:13.

Comment

Het is maar de vraag of provi wat doet tegen de vochtretentie van oxy.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Sorry professor Gen, alpha methyl groep dan, is het zo beter?

Kijk, jij en ik weten al dat provi geen 'zak' doet als het aankomt op vrije testosteron maar dat weet TS waarschijnlijk niet. Daarom zeg ik dat hij dat waarschijnlijk als een van de redenen heeft om provi te nemen.
        Tevens zeg ik dus niet dat het je libido verhoogt maar slechts in stand houd dus niet verlaagt, althans dat is wat wordt beweert.
        Ik denk dat jij teveel naar het vrije testosteron-verhaal kijkt, maar er zijn natuurlijk meer eigenschappen die provi met zich meebrengt.
        Het tegenhouden van vocht-retentie bijvoorbeeld.
        Kijk, als je oxy gaat nemen zul je je lever belasten, hoe je het ook went of keert. Provi is totaal niet zo toxisch dus zou dat gemakkelijk al in het begin van de kuur gebruikt kunnen worden., met als reden om dan de vocht-retentie al in te dammen.

(wel een beetje vreemd dat als je naar de synoniemen voor oxy kijkt dat je dan wordt doodgegooid met methyl en alpha zie ik er niet echt bijstaan, daarom zei ik de methyl groep)
        Het was mij inderdaad te doen voor het tegengaan van vochtretentie, en voor het behouden van mijn libido.!! Ik zet hem terug van 50mg naar 25mg, en dan voor de hele kuur vanaf dag 1.

Alvast bedankt maar weer......

Comment

hey gabbers, nog altijd zo aan het vitten op elkaar

Ik persoonlijk denk ook dat de provi geen ruk gaat uitmaken,daarvoor is oxy te sterk anabool en gaat de provi onderdrukken.

Het verhaal boldenone, de meningen daarover gaan altijd verschillend zijn, maar je hebt er minder vocht van dan deca en het is ook gewoon een eiwitspaarder, en vocht wat zijn we daarmee , niets.

Om provi te kennen zou je het eens only moeten doen, ik heb het ook eens genomen in een test/tren kuur en werd toe keihard nog nooit zo hard gestaan, maar het kon evengoed van de tren zijn. Dus weten zullen we het nooit

Grtz
          stil growing

Comment

@ Snipke
            Mijn geld staat op de tren gabber.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik gebruik het beide, dus gaat het helemaal goed komen met mij.

Comment

Stel dat je dan de Gana gebruikt, kan ik deze ook e5d zetten (400MG), of te wel 8ml. of is het beter deze te verdelen 2X per week?

Comment

Originally posted by tepelstreeltje View Post
                  Stel dat je dan de Gana gebruikt, kan ik deze ook e5d zetten (400MG), of te wel 8ml. of is het beter deze te verdelen 2X per week?
                  Kun je best doen, of het verstandiger is dan het te verdelen is een tweede.

Comment

Kun je best doen, of het verstandiger is dan het te verdelen is een tweede.
                    @Snuff-Sann
                    Zou je dat " of het verstandiger is dan het te verdelen is een tweede" iets meer kunnen toelichten.

Alvast bedankt!

Comment

Hoe groter het depot, deste groter de kans op weefsel-irritatie, deste meer kans op ontstekingen, wat kan uitmonden in een abcess.
                      Zeg niet dat het gebeurt, enkel dat de kanspercentage groeit.
                      Daarom is het verstandiger om 2x per week te zetten.

Comment

Hoe groter het depot, deste groter de kans op weefsel-irritatie, deste meer kans op ontstekingen, wat kan uitmonden in een abcess.
                        Zeg niet dat het gebeurt, enkel dat de kanspercentage groeit.
                        Daarom is het verstandiger om 2x per week te zetten.

Ok, bedankt kerel, is me duidelijk!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X