Test E + Tren E kuurplan (schiet er maar op)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Test E + Tren E kuurplan (schiet er maar op)

Stats
    195 cm
    107kg
    bf 13%

Wil 10 weken lang het volgende doen
    week 1 - 10 500mg test e (per week)
    week 1 - 10 250mg tren e (per week)
    week 1 - 2 100mg oxy / 4 tabs (per dag) (als kickstart)
    week 7/8 - 10 40mg winstrol / 4 tabs (per dag)
    week 9 - 13 2 tabletten clenbuterol van gs (per dag) (heb verrpakking even niet bij de hand, dus mg weet ik niet uit mijn hoofd, gaat ik mcg)

Ook heb ik een mooie verpakking tamoxifen (nolvadex) voor het geval ik last krijg van mijn tepels.

De kuur heb ik samengesteld op wat ik gelezen heb en zelf beredeneerd. Vandaag hoorde ik ook iemand zeggen dat je tren beter niet langer dan 6 weken kan gebruiken, omdat tren nogal veel van je lichaam/lever vraagt.

Toch wil ik graag (ook) jullie commentaar.

als je een topic verder leest zie je een vraag: tren e of tren a.
    lees dat eerst maar es. en dan zal je je mg van de tren wel herzien
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik lees berichten dat sommigen bij 400 of 500 niks "merken".
      Als dat is wat je bedoelt?

Het is natuurlijk geen xtc...

Comment

Ik begrijp de keuze voor winny niet helemaal( de clen al helemaal niet, dat is gewoon troep) Maar ik denk niet dat de winny iets zal toevoegen in een echte kuur.

doseringen van tren 300-700 pw. dus begin maar met kijken wat tren doet bij je bij 250mg E5D

De oxy kickstart begrijp ik wel, is een leuke keuze, waarom gooi je er geen paar ampullen prop/100 tegenaan in de 1e week? Ik zou lekker EOD prop100 zetten de 1e week als test kickstart.
        Denk dat je dan een optimale start hebt.
        trouwens 100mg oxy 4 tabs? Meesten zijn toch 50mg per tab?

Let verder goed op wat je eet, je hoeft niet persee vol te gaan zitten met vet en vocht van tren.
        De Clen is daarom helemaal niet nodig, de winny als die al zou werken ook niet.

Kan je beter later een kleine cutkuur doen als dat nodig is. Denk ik.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Voordat iedereen trouwens weer denkt dat ik "full of shit" ben, de keuze voor 250 tren in de week is omdat ik meer testosteron in mijn lichaam wil hebben dan trenbolone. Als ik dus op 600 tren ga zitten, moet ik er (bijvoorbeeld) 1000 test in stoppen (wekelijks). Dat vind ik wat veel.

Die winny heb ik inderdaad niet echt een onderbouwing voor. meer omdat ik nog een potje had liggen.

Die clenbuterol is bedoeld om de katabole effecten te minimaliseren. Als een soort nakuur dus. Clenbuterol is vooral bekend als vetverbrander, maar ik roem het middel vooral om de anti katabole eigenschappen.

Mijn tabs zijn echt 25 (kan er niks aan doen...)

Comment

Originally posted by Nikos View Post
            Voordat iedereen trouwens weer denkt dat ik "full of shit" ben, de keuze voor 250 tren in de week is omdat ik meer testosteron in mijn lichaam wil hebben dan trenbolone.

Mijn tabs zijn echt 25 (kan er niks aan doen...)
            Ik denk niet dat je full of shit bent hoor, je zet een duidelijk plan neer en vraagt om reply en advies, dus....niks mis mee.

Maar toch, die ten zou ik overwegen om 250 E5D (eke 5 dagen dus) te nemen. Dan zit je evengoed nog lager dan de test.
            Overweeg je de 1e week test prop nog om de dag zetten?

De winny, lekker laten staan voor volgende cutkuurtje.

en de tabs van 25, het kan idd wel, ze zijn er, maar minder gangbaar dan de 50mg.

succes man.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

zijn geen smarties heá die opmoeten.

zou de nolva zowiso op het eind pakken als nakuurtje 2 weken na je laatstje inject test -e aan beginne

Comment

doe maar 3 weken
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

De tren om de 5 dagen ga ik doen. Dan ben ik op week 8 ook klaar met tren en op week 10 pas met test. En het is goed om je test iets langer door te trekken. Bedankt voor de tip.

Die 10 weken 500mg steady heb ik gedaan om al te veel schommelingen in mijn hormoonspiegel te voorkomen. Test P erbij snap ik op zich wel, kickt er wel lekker in, maar je gooit de boel wel in de war )zo beredeneer ik, het is haast alsof je een sustanon neemt... o.i.d.) Daarnaast heb ik ook een beetje de mening dat "meer niet altijd beter is".

Al had ik dat in eerste instantie met die winnies dus wel... (dat meer beter is)

Comment

Tren sowieso wat hoger dude
                    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Ja, dat lees ik dus ook in dat andere topic. Maar ik voel er niet zoveel voor.
                      Ik zal jullie trouwens sowieso mijn vorderingen vertellen.
                      Dinsdag begin ik.

Comment

waarom eigenlijk geen dboll ipv oxy??
                        LET'S GET NASTY YATES!!!
                        COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

tren zou ik hoger doen, test zou ik langer doen, oxy eruit, clen eruit, winny eruit, kickstart test prop ipv oxy omwille belastende eigenschap op leven van oxy, daarna nog eens aan de tren....

nolvadex moet je niet gebruiken als je last krijgt aan tepels, moet je gebruiken als nakuur, 4weken op 20mg/dag 11 dagen na laatste test shot

en verder succes!
                          onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Originally posted by freshhh View Post
                            waarom eigenlijk geen dboll ipv oxy??
                            Weet ik eigenlijk ook niet.
                            Kan jij het mij vertellen?

Comment

Originally posted by Nikos View Post
                              Weet ik eigenlijk ook niet.
                              Kan jij het mij vertellen?
                              40mg (dbol) tegenover 100mg (ofmeer oxy)
                              reken zelf maar uit hoeveel mg's je meer slikt voor hetzelfde resultaat en mischien wel wat meer resultaat (krachttoename)
                              LET'S GET NASTY YATES!!!
                              COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X