kuur wedstrijdvoorbereiding.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuur wedstrijdvoorbereiding.

Halllllooo bn'ers

Ik had daarvoor iets in me hoofd. Wanneer de kuur start zal ik wellicht op 10-12% zitten

1-10: test e 500mg e/w
    1-10: tren e 400mg e/w
    4-9: winny 40mg e/d
    1-2: 30mg ephedrine HCL + caffeine e/d
    5-6: 30mg ephedrine HCL + caffeine e/d

In week 9 dan de wedstrijd, als er intressante input is mbt vocht/vetverlies/massabehoud kun je posten
    Last edited by gain is pain; 13-04-2012, 10:38.
    Make it happen, shock everyone!

Leuk kuurtje..
    Ga je loggen hiero, dan ga ik hem volgen. Welk merk ga je nemen
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Was nakuur vergeten,
      12-15: nolva 20mg

Kuur start over 6 maanden maar staat nog niet definitief vast daarom ook dit topic
      Alles van gs als de tren ook 200mg/ml is altans, anders is tren van gg
      Ephedrine hcl = pakistan
      Make it happen, shock everyone!

Comment

edit:
        Last edited by kabaffel; 13-04-2012, 11:10.
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Dan kan je dus nog bedenken om voor wat anders te gaan.. geen hcg erbij voor einde kuur.. doe je dan wedstrijden ben tijdje weg geweest van hier dus ben niet helemaal op de hoogte van iedereen
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

je heb de smaak te pakken...haha

ik ben toch benieuwd hoe ver je was gekomen zonder al het kuren voor de wedstrijd.. jammer dat we dat nooit zullen weten..

wel wens ik je veel succes toe hoor..

Comment

Ik heb nog nooit een wedstrijd gedraaid maar wel vaker lopen experimenteren met voorbereidingen voor special gelegenheden (lees: zomerfestivals).

Ik deed altijd een sodiumload om mijn aldosteron te manipuleren (10 dagen high-sodium en 2-3 dagen sodiumloos). En ik deed altijd een carbdepletion zo'n 10 dagen voor het evenement gevolgt door een zoutloze carbload voor maximale glycogeensupercompensatie om extra vol te zijn. Dit vergt wel een beetje oefening voor je optimale resultaten er van krijgt maar als je hem "nailed" dan sta je echt keihard en groot. Misschien eens interessant om je een beetje in te verdiepen.

Voor roidkeuze kan ik persoonlijk masteron aanraden. Je huid trekt gewoon vacuum om je lijf als je vetpercentage laag genoeg is. Zo is bijvoorbeeld in de laatste week wat Mast-p wel handig om nog harder te komen. Niet echt massa bouwend, maar voor het shredded komen echt prima.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                je heb de smaak te pakken...haha

ik ben toch benieuwd hoe ver je was gekomen zonder al het kuren voor de wedstrijd.. jammer dat we dat nooit zullen weten..

wel wens ik je veel succes toe hoor..
                Heb je hem weer.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

hey..
                  leuke kuur!heb je vaker wedstrijden gedraaid? gw interessen..
                  hoe bereid je je voor voor zo wedstrijd? valt er wat mee te verdienen in deze sport?

grzz

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                    Heb je hem weer.
                    wat is jouw probleem dan?

ik ben gewoon benieuwd hoe hij er uit zal hebben gezien zonder het kuren..

wat is hier raar aan dan?

Comment

ik ben gewoon benieuwd hoe hij er uit zal hebben gezien zonder het kuren..

wat is hier raar aan dan?
                      Jij bent mijn probleem, ik stoor me gruwelijk aan je what-if opmerkingen terwijl je zelf 0,0 bereikt hebt. Herinnerd me aan de opmerking die je in mijn log gaf toentertijd. Hoe denk je dat hij eruit had gezien? Waarschijnlijk niet zo goed als nu. So what? Jij bent de laatste die zo'n opmerking mag maken.
                      The Sky Ain't The Limit

Comment

Wat een gezelligheid hiero:d

Comment

De negativiteit en het denigrerende tegen een forumlid waar jij wel wat van mag leren stralen ervanaf, dat is het.

Owja, ot: haltestin schijnt ook goed te werken om aan het einde van je kuur wat harder te werken. Ik heb alleen begrepen dat het verder een link goedje is.
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Halotestin is zeker link. Goed giftig, te hoge dosis gaat je zeker ontstekingen geven aan van alles, en de agressieverhalen zijn er genoeg. Ook acné schijnt wel een grote downside te kunnen zijn.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Maat van me heeft een dip gehad van die halostin niet gewoon meer ,
                              moe buikpijn ect de na effecten zijn het echt niet waard gewoon.

OOOOOWWW EN JONGENS GEEN RUZIE MAKEN
                              IF THE BAR AINT BENDING YOU'RE JUST PRETENDING !!!

God can't judge me so im gone, either love me or leave me alone.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X