Kuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuren

Zit met een vraagje,
    train al 8 jaar ik ben 38 1m 80 en weeg 92 kg.
    Nu zou ik volgend maand een kuur starten het is me eerste maal, ik zat te denken aan 1/10 test 250mg en dan 1/8 deca 200mg en 1/4 30mg dianabols. na kuur van 12 tot 15 20mg nolva.

Wat denken jullie ervan? is dat goed op mijn leeftijd? graag jullie mening.

ligt aan je vet % maar als jij er klaar voor bent =)

Comment

Vet % is oke, denk ik en ben er 100% klaar voor.

Comment

Misschien wel wijs om er HCG bij te gooien op jou leeftijd.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Voor eerste kuur niet verkeerd. Je zou wat teleurgesteld kunnen worden, want ik vind hem vrij mild. Mijn eerste kuur was 500test, 400dec en 50dbol per week en was daar erg tevreden over!

succes!
          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by Venum View Post
            Voor eerste kuur niet verkeerd. Je zou wat teleurgesteld kunnen worden, want ik vind hem vrij mild. Mijn eerste kuur was 500test, 400dec en 50dbol per week en was daar erg tevreden over!

succes!
            Oke ik begin mild mijn tweede kuur zal iets hoger zijn en dan hoger en hoger. toch bedankt.

Comment

ik zou even wachten als ik jou was, eerst training en voeding op orde.. want dat trainingschema wat je hebt gepost lijkt nergens op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X