ghrp-6 en cjc- 1295

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dus om een lang verhaal kort te maken kan wat gemaakt is en in de vriezer is geweest de vuilnisbak in?
    Control the weight, Don't let the weight control you..

Comment

Reconstituted peptide should be stored in the refrigerator to prevent degradation. Left at room temperature, peptide will degrade within days but kept in the fridge will last months. You can pre-load syringes and store in freezer if you want but it is more of a hassle than being worth the effort.

Je kan ze volgens steroids.com invriezen

Comment

Weet je wat wel het probleem is... als je begint met iets en je staat op vet van 20 a 30% doe je al heel lang iets niet goed.... Dus je moet je levenstyle gaan veranderen anders is dit een moment opname en mega veel vet gaat er niet af... Dus pas alles goed aan en ga er voor en niet alleen nu tijden cycle
        Een dag niet getraind...

Comment

De peps op zichzelf gaan je niet van je vet % afhelpen, ze kunnen je wel heeeel goed daarin ondersteunen en maken dat t sneller gaat.
          zoals Frankey al zegt, trek een lijn en maak een plan. pas daarin op de juiste manier je peps toe en pas dan zul je optimaal rendement kunnen trekken. Ik gebruik de peps voor herstel en gain in het juiste protocol en mijn fatloss is echt minimaal tot niets. Mijn herstel echter is super te noemen (in vergelijk met mijn training en herstel zonder de peps) en mijn gains redelijk (als natty ecto blijft dat een zorgenkindje ;

Heb op het uk forum de vraag uitgezet of je geprepareerde spuiten kan invriezen maar zie nu dat Quibus al antwoord via andere route heeft geroggeld. Ben nieuwsgierig wat dat erover roept.
          "Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"

Comment

Op datbtrue hebbem ze het ook over invriezen.
            naja ik vind koelkast net zo easy neem nu ook weer 1 injecte voor het slapen.

Comment

Antwoord gekregen van de man himself (Dat) en hieronder wat hij als antwoord gaf op mijn vraagstelling.

Now the discussion over here in holland is that you could make a lot of seringes with ghrp2 and mod grf 1-29 ready and store them in the freezer i mean the device where stuff is deepfrozen (not refrigarator). I am not convinced that this is ok for the peps. I believe that i have read somewhere on this fantastic forum that this is not good for the peps and may "destroy" them.
              So please help me out en tell me what is the correct way to store reconstituted ghrp 2 and mod grf 1-29.

Yes that procedure can be used for something that degrades quickly. The last time I used that procedure and posted on it was when I was using a compound called GC-macro-activation factor for medical reasons. That compound would have degraded within a week after reconstituting.

That doesn't apply to the GHRPs nor to Mod GRF (1-29). Freezing and thawing reconstituted peptide runs the risk of damaging the peptide structure but if you are not going to use the entire vial of these peptides straight away it is okay to use the freeze syringe protocol. Just do not refreeze once you thaw one out.

Zoals je kunt lezen kun je de voorgevulde spuiten inderdaad invriezen doch aanraden doet hij het niet ivm het risico.

Deze jongen houd het dus bij bewaren in de koelkast na aanmaken met bac water.
              "Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"

Comment

Ok bedankt voor de reactie.
                Om het zekere voor het onzekere te nemen beter de ingevroren dan niet meer gebruiken..

Ik weet wel dat het vet niet gaat wegsmelten als eerder vermeld.
                Als zoiets bestond dan waren er geen dikke mensen meer.
                Ik zelf ben aan het cutten en merk dat ik nog lager moet gaan (zit op -600 nu)
                Mij lijkt het interresant om deze peps te gebruiken zodat ik niet lager hoef te gaan..

Comment

Hij heeft er vaker over geschreven.
                  Ja je mag het evt invriezen, maar is het nodig? Je gebruik ervan is dusdanig dat het niet nodig is!
                  Het voormengen mag helemaal niet, als je ze in wilt vriezen. Je vriest ze apart in.
                  Je mag ze wel in 1 spuit zetten net voor het injecteren. Niet gemengd bewaren.

Over het invriezen en beschadigen gaat voornamelijk over het zojuist ontdooide materiaal.
                  Je mag het niet voor een 2e keer invriezen.

Ja je kunt er ook mee afvallen, maar dan moet je het weer anders gebruiken. (tijdstippen en hoeveelheden in mcg)
                  Het werkt echt wel, mits goed gebruikt, maar zoals al is aangegeven: verwcht niet dat je vet verliest als je nog ver boven onderhoud eet. Afvallen doe je in combi met een goed dieet.
                  Anders heb je het vet zo weer terug.

Comment

Ik heb je even een pb gestuurd knulletje01

Gr

Comment

Originally posted by Dennis328 View Post
                      Ik heb je even een pb gestuurd knulletje01

Gr
                      Heb niets ontvangen hoor Dennis

Comment

Kan dat te maken hebben met je account s ?

Knulletje en Knulletje01?

Comment

Heb het nog eens geprobeerd.
                          De vraag is eigelijk hoe je het zou moeten gebruiken voor vet verlies.

Comment

Originally posted by Dennis328 View Post
                            Heb het nog eens geprobeerd.
                            De vraag is eigelijk hoe je het zou moeten gebruiken voor vet verlies.
                            Je hebt je antwoord zojuist ontvangen.
                            Ook jij zal schrikken wat voor effect het heeft op je spieropbouw/kracht en vetverlies als je het op de juiste manier gebruikt.
                            Ook de snelheid waarmee het werkt.
                            1 ding: zorg wel dat je goede peps krijgt! Dat scheelt enorm. Er is ook n hoop troep op de markt.
                            Voor het beste effect zet je er wat testosteron bij, het is niet noodzakelijk maar het werkt dan nog beter.
                            Maar voor alleen vetverlies is het geen noodzaak, wel als je er ook wat spiermassa bij wilt hebben dan werkt het vele malen sneller.

Comment

@ Knulletje, wellicht kun jij mij dat berichtje ook sturen? Leer graag van je hoe peps optimaal te gebruiken (naast mn herstel waar t top voor werkt) voor extra spiermassa want dat gaat bij mij niet echt

Dacht t protocol toch goed te doen maar extra info welkom

Comment

Spiermassa met peptides? Lukt je met hgh ook minimaal icm aas wel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X