Het is natuurlijk wel link. Voor hetzelfde geld is de persoon waaraan jij je ergert tijdens je kuur een 18 jarige crimineel met een pistool op zak.
Ben ik wel klaar om te gaan kuren?
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Iguana View PostOversteken is ook link.
Ik schaar me achter aktito en pescatore.
Ook ik heb nog nooit AAS gebruiken, noch zal ik dat ooit doen. Afgezien van de gezondheidsrisico's heeft Lummeltje ook weer een goed argument gegeven. Hoe haal je het in je hoofd om een vader in bijzijn van zijn kinderen ff in elkaar te trappen???!!! Geweld is dan echt voor mensen die het verbaal niet af kunnen. En idd, je had gelukkig de goede tegenover je. Ik hoop wel dat die man aangifte gedaan heeft."Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger
Comment
-
Originally posted by Deeveehaa View PostDenk toch dat dat in een iets andere categorie valt.
Ik schaar me achter aktito en pescatore.
Ook ik heb nog nooit AAS gebruiken, noch zal ik dat ooit doen. Afgezien van de gezondheidsrisico's heeft Lummeltje ook weer een goed argument gegeven. Hoe haal je het in je hoofd om een vader in bijzijn van zijn kinderen ff in elkaar te trappen???!!! Geweld is dan echt voor mensen die het verbaal niet af kunnen. En idd, je had gelukkig de goede tegenover je. Ik hoop wel dat die man aangifte gedaan heeft.
Ik praat btw zijn daad geenzins goed, laat ik dat even duidelijk hebben..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostQuote was gericht op het pistool, vind dat idee wel heel vergezocht ineens.
Ik praat btw zijn daad geenzins goed, laat ik dat even duidelijk hebben..
Geweld is ook nooit goed te praten, vind ik. Ook al deed die vent nog zo vervelend. Het is en blijft gewoon jammer dat sommige mensen zichzelf niet in de hand hebben. Ik hoop dat ik mijn kinderen uit de buurt van deze mensen kan houden."Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger
Comment
-
Precies, het is hier geen R&B clip.. No offence btw Inferno
En ik snap je volledig hoor maar ik kan zelf helaas niet tegen geweld gaan preken gezien mijn roerige verledenIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Laten we niet teveel gaan moraalridderen en het een beetje ontopic houden. We weten allemaal wel wat wel en niet kan maar soms happened shit. Het was wel een duidelijk voorbeeld in de context waar Lummeltje ook niet trots op was.
Ik maak ook fouten. Het geeft echter wel aan dat AAS in het bloed van jonge, onervaren, testosteronbommetjes een heel slecht effect kan hebben met gevolgen. In zoverre wel een duidelijk voorbeeld dus over hoe mis het kan gaan...Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostLaten we niet teveel gaan moraalridderen en het een beetje ontopic houden. We weten allemaal wel wat wel en niet kan maar soms happened shit. Het was wel een duidelijk voorbeeld in de context waar Lummeltje ook niet trots op was.
Ik maak ook fouten. Het geeft echter wel aan dat AAS in het bloed van jonge, onervaren, testosteronbommetjes een heel slecht effect kan hebben met gevolgen
Kom jij na 10 dagen vertellen wat ik wel en niet moet doen?In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Deeveehaa View PostJa, ok. Hoeveel mensen in NL hebben er nou een pistool op zak? Maar hij had ook iemand kunnen treffen die zijn mannetje had gestaan. Dat hij ff in elkaar getrapt was. Die kans is een flink stuk groter.
-------------------------------------------------------
1)Die kans is niet zo groot, gezien mn achtergrond.
Geweld is ook nooit goed te praten, vind ik. Ook al deed die vent nog zo vervelend. Het is en blijft gewoon jammer dat sommige mensen zichzelf niet in de hand hebben. Ik hoop dat ik mijn kinderen uit de buurt van deze mensen kan houden.
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostHet is natuurlijk wel link. Voor hetzelfde geld is de persoon waaraan jij je ergert tijdens je kuur een 18 jarige crimineel met een pistool op zak.
Idd. Ik heb zoiets zelf meegemaakt (of beter gezegd ik was getuige), het was alleen geen 18 jarige wel iets ouder 25 of 26. Dan kan je nog 3 x zo groot zijn mja helaas ...
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostIdd. Ik heb zoiets zelf meegemaakt (of beter gezegd ik was getuige), het was alleen geen 18 jarige wel iets ouder 25 of 26. Dan kan je nog 3 x zo groot zijn mja helaas ...Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
-
Originally posted by Iguana View PostPrecies, het is hier geen R&B clip.. No offence btw Inferno
En ik snap je volledig hoor maar ik kan zelf helaas niet tegen geweld gaan preken gezien mijn roerige verleden
Mijn eerdere post was niet direct naar Knulletje gericht. Hij is al wat ouder en ik heb niet het idee dat hij een type is dat nu nog elk weekeinde tot diep in de nacht gaat stappen en in allerlei uitgaansgelegenheden komt.
Maar voor een jonge recreatieve gebruiker is dat toch wat anders. Die gaan regelmatig stappen en daar doen zij het ook voor, om lekker de stoere jongen uit te hangen, en die komen weer wel in dat soort situaties terecht.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-