kuur idee

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuur idee

Lag te slapen toen kreeg ik het volgende idee, kuren ga ik niet maar ik dacht misschien een mooi schema voor iemand anders?
    1-4: var 40 (ed)
    1-10: test-e 500 (1x ew)
    12-14: nolva

voeding:
    1-4: 50% onderhoudt (cut kev verhouding)
    4-10: 120% onderhoudt (bulk kev verhouding)
    11-20: 125% onderhoudt (bulk/ hoog kh kev verhouding)

Waarom plaats ik dit?
    Ik heb vandaag een of andere vreemde droom gehad die ongeveer zo ging

lag in een bos mensen af te schieten (geen idee waarom maar het was een goed gevoel)
    daarna zat ik in de keuken en toen heb ik een AS schema+ voeding gemaakt (geen idee waarom, heeft iemand anders wel is ooit zoiets gedroomd?)
    en daarna ging ik een stukje rijden in een of andere vreemde auto (<-- komt vaker voor)
    There are no shortcuts to any place worth going.

Originally posted by kabaffel View Post
    Lag te slapen toen kreeg ik het volgende idee, kuren ga ik niet maar ik dacht misschien een mooi schema voor iemand anders?
    1-4: var 40 (ed)
    1-10: test-e 500 (1x ew)
    12-14: nolva

voeding:
    1-4: 50% onderhoudt (cut kev verhouding)
    4-10: 120% onderhoudt (bulk kev verhouding)
    11-20: 125% onderhoudt (bulk/ hoog kh kev verhouding)

Waarom plaats ik dit?
    Ik heb vandaag een of andere vreemde droom gehad die ongeveer zo ging

lag in een bos mensen af te schieten (geen idee waarom maar het was een goed gevoel)
    daarna zat ik in de keuken en toen heb ik een AS schema+ voeding gemaakt (geen idee waarom, heeft iemand anders wel is ooit zoiets gedroomd?)
    en daarna ging ik een stukje rijden in een of andere vreemde auto (<-- komt vaker voor)
    Haha wattefack dude, lekker in de k-hole?
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Tering, blijf van die meth af ofsow :S
      Een dag niet getraind...

Comment

Vage dromen heb ik ook regelmatig.

Comment

In je droom een AS schema maken Hhahahaaha hilarisch dit!

Comment

Hey mensen laast weer een vreemde droom gehad dacht: fok it. deze kan ook wel op bn

Ik liep gehaast met een paar vrienden door een tunnel.
            We wisten dat er iets gevaarlijks achter ons aanzat maar wisten niet wat tot dat een van mijn vrienden werdt vermoord door wat op een zombie leek.
            (geen standaard zombie maar zo'n grijze fucker die snel kan sprinten en ze leken hierop http://www.thezombienation.com/comic...ty-white-3.jpg)

Dus we kwamen uit de tunnel en tot mijn verbazing zag ik stapels en stapels lichamen (6 meter hoog schat ik) en allemaal mensen die aan het rennen waren voor hun leven. Dus natuurlijk begon ik ook te rennen samen met mijn vrienden en op dit punt merkte ik dat we achter na werden gezeten door 4 zombie achtig gevallen die fucking hard konden sprinten ik zag al mijn vrienden gepakt worden maar dacht fok dit blijf rennen (geen angst maar meer instinct). Dus ik bleef rennen en toen ineens vanuit het niets was ik omringd door zombies maar ik ging om een of ander reden dood op de grond liggen. Dit werkte en ze vergaten snel dat ik op de grond lag alleen wist ik dit niet want er kwam een zombie met een fiets op mij af maar die fietste gewoon gezellig over mij heen. Toen wist ik dat ik gewoon dood moest spelen net voordat ik door zombies gepakt zou worden. Dus ik stond weer op en rende verder, ik zag allemaal mensen rennen en dood gaan. ik bleef rennen totdat ik op een weg kwam.

Ineens zag ik een kleine oranje auto hier was ik naar aan het kijken, maar ik zag vanuit mijn ooghoek een zombie aankomen gelukkig werd deze neer geschoten met een pijl en boog door iemand vanuit die oranje auto. Ik mocht instappen maar had het gevoel dat ik me moest bewijzen dus ik zag een vrouwelijke zombie met blonde haren die met haar rug naar mij toe stond. Dus nam ik een klein sprintje en gaf haar een pushkick (een this is sparta!! trap) en precies toen reedt die oranje kut auto weg en werdt ik bij mijn keel gegrepen (nog nooit iets zo realistisch gevoeld trouwens) en werdt ik wakker.

wederom weer een vage droom
            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Zulke dromen heb ik ook regelmatig precies het laatste moment bijv. Daat ik word getrapt ofzo en dan wakkeer word voel ik de trap nog wanneer ik wakker word. Het blijft een raar iets "dromen". Kan het dat je meer boeken hebt gelezen? Ik weet dat ik een keer zo een droom had dat uit een boek kwam alleen dat er ipv mensen waren het aliens ofzo.

Comment

bij mijn laatste droom heb ik men pr op squat met 110kg verbetert (270kg squat dan) en ik deed er easy enkele singles mee weekje geleden gedroomd dat ik 5x90 MP deed. voor de rest kan ik me niets herrineren.
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                  Hey mensen laast weer een vreemde droom gehad dacht: fok it. deze kan ook wel op bn

Ik liep gehaast met een paar vrienden door een tunnel.
                  We wisten dat er iets gevaarlijks achter ons aanzat maar wisten niet wat tot dat een van mijn vrienden werdt vermoord door wat op een zombie leek.
                  (geen standaard zombie maar zo'n grijze fucker die snel kan sprinten en ze leken hierop http://www.thezombienation.com/comic...ty-white-3.jpg)

Dus we kwamen uit de tunnel en tot mijn verbazing zag ik stapels en stapels lichamen (6 meter hoog schat ik) en allemaal mensen die aan het rennen waren voor hun leven. Dus natuurlijk begon ik ook te rennen samen met mijn vrienden en op dit punt merkte ik dat we achter na werden gezeten door 4 zombie achtig gevallen die fucking hard konden sprinten ik zag al mijn vrienden gepakt worden maar dacht fok dit blijf rennen (geen angst maar meer instinct). Dus ik bleef rennen en toen ineens vanuit het niets was ik omringd door zombies maar ik ging om een of ander reden dood op de grond liggen. Dit werkte en ze vergaten snel dat ik op de grond lag alleen wist ik dit niet want er kwam een zombie met een fiets op mij af maar die fietste gewoon gezellig over mij heen. Toen wist ik dat ik gewoon dood moest spelen net voordat ik door zombies gepakt zou worden. Dus ik stond weer op en rende verder, ik zag allemaal mensen rennen en dood gaan. ik bleef rennen totdat ik op een weg kwam.

Ineens zag ik een kleine oranje auto hier was ik naar aan het kijken, maar ik zag vanuit mijn ooghoek een zombie aankomen gelukkig werd deze neer geschoten met een pijl en boog door iemand vanuit die oranje auto. Ik mocht instappen maar had het gevoel dat ik me moest bewijzen dus ik zag een vrouwelijke zombie met blonde haren die met haar rug naar mij toe stond. Dus nam ik een klein sprintje en gaf haar een pushkick (een this is sparta!! trap) en precies toen reedt die oranje kut auto weg en werdt ik bij mijn keel gegrepen (nog nooit iets zo realistisch gevoeld trouwens) en werdt ik wakker.

wederom weer een vage droom
                  Cocaine... one hell of a drug

Comment

Wtf..........offtopic zou een betere plaats zijn voor zo 1 thread
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

bump... zelfde gehad, effe gegoogled toen der tijd en hoppa...

viel bijna inslaap toen voelde ik dat ik ingepakt werd met dekens om me heen en ze begonnen me erin te wikkelen, voelde ook echt zo toen een zak over me hoofd getrokken wat ik ook voelde en toen droegen ze me van het bed af, ik wilde keihard papa,mama roepen maar er kwam werkelijk niks uit me mond.. was gewoon noch nuchter om te denken... toen bam lights off... toen werd ik wakker in de ochtend alsof er niks is gebeurd.
                      Slaapverlamming - Wikipedia
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Hahahah dat zijn echt zieke dromen :P

Comment

Brrrr. Als ik dit topic zo lees ben ik blij dat ik nooit droom (of nooit herinner)
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                            bump... zelfde gehad, effe gegoogled toen der tijd en hoppa...

viel bijna inslaap toen voelde ik dat ik ingepakt werd met dekens om me heen en ze begonnen me erin te wikkelen, voelde ook echt zo toen een zak over me hoofd getrokken wat ik ook voelde en toen droegen ze me van het bed af, ik wilde keihard papa,mama roepen maar er kwam werkelijk niks uit me mond.. was gewoon noch nuchter om te denken... toen bam lights off... toen werd ik wakker in de ochtend alsof er niks is gebeurd.
                            Slaapverlamming - Wikipedia
                            edit: alliens op komst!!! waar zit dat zendertje/transmittor???
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik droom af en toe ook van die rare dingen.

En ik zie wel wat dingen waar ik me in herken
                              Ik dacht eerlijk gezegt dat het aan me zelf lag, maar zo te lezen dus niet

Gevoelsmatig
                              • Het zich volledig niet kunnen bewegen. Slechts de ogen kunnen bewogen worden. Zelfs de snelheid van de ademhaling is niet onder controle
                              • De gewaarwording van een meestal onzichtbare, vaak kwaadaardige “aanwezigheid” in de kamer
                              • Het gevoel niet of nauwelijks te kunnen ademen
                              • Een druk/gewicht op de borst
                              • Ten gevolge van paniek kan een oncontroleerbaar gevoel van angst optreden. Door zich bewust te worden/zijn van de situatie (men weet wat men overkomt indien het niet de eerste keer is) kan men het angstgevoel/paniek verminderen tot nul. Hiermee is een sneller "ontwaken" mogelijk.
                              • Het naar beneden vallen, omhoog getild worden of omrollen zonder dat dit daadwerkelijk gebeurt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X