Ben me wat aan het orienteren in het kuren e.d. Wat raden jullie aan als eerste kuur maar vooral ook veilig? Ik heb namelijk geen zin in zielige balletjes, rotte lever e.d. maar ben wel van mening dat als je het goed en veilig aanpakt dat dit niet hoeft. Hebben jullie suggesties het liefst met prijskaartje?
Goed en vooral veilige eerste
Collapse
X
-
missch. zou je om de dag winstrol (50mg) kunnen spuiten en dan 1 of 2x per week een primobolan. dat is op zich een redelijk soft kuurtje met weinig bijwerkingen en is ook zo weer uit je lichaam verdwenen.
en toch kun je goeie gains erbij krijgen. zeker als eerste kuur.
prijzen zijn heel verschillend bij wie je het haalt. primo is aardig prijzig. winstrol relatief goedkoop. om je lever te ontzien liever geen tabletten. om 'helemaal' veilig te doen neem dan mariadistel. te verkrijgen bij de drogist. maaaarrrr... hier is niet iedereen het met mij over eens. sommige mensen menen dat het niet nodig is.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Nou nou, je legt je lot wel in onze handen..
Als je geen lichamelijke aandoeningen hebt en je gebruikt geeduceert zul je vrijwel geen risico lopen. Ik adviseer je voor je gaat gebruiken je eerst zeer uitgebreid te educeren. Ongelukken worden in 99% van de gevallen veroorzaakt door mensen die zich niet verdiept hebben en bij god niet weten wat ze aan het doen zijn.
Comment
-
Overleg ook ff met je huisarts en neem sowieso goede begeleiding. een kuurtje opzich kan, mits goed uitgevoerd met goede begeleiding, lever bescherming e.d. inderdaad niet veel kwaad maar doe nooit zomaar iets omdat iemand je wat aanraadGrowing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
wat is veilig een weekendje zuipen is ook een aanval op je lever of een xtc tje etc etc.
het gaat er om dat als je je lichaam belast met iets dat je het ook weer de tijd geeft om te herstellen,dbol is niet goed voor je lever daarom dan ook niet langer dan 6 wekken daar na mariadistel een lever zuiverend product,dus niet wat de meeste mensen denken een beschermend product!
en in tot tegenstelling van wat de meeste mensen hier op het board denken zou ik niet! wat jullie soft of licht beginnen want als je nagaat dat 5mg dbol je eigen test productie al plat legt waarom dan niet gewoon voor die 50mg gaan.
zo zijn er nog genoeg van die dingen.
AAS doe je om te groeien,wees dan ook niet bang om te groeien.
wat betreft de prijzen;welkom to the jungle!!
hou goed je ogen open en geef je oor goed te luister anders word je gegarandeert genaaid
dit is een vrij standaard beginners kuurtje
week 1-10 500mg test
week 1-10 400mg deca
week 1-6 30mg dbol ed
week 13 100mg clomid
week 14 50mg clomid
week 15 50mg clomid
Comment
-
Een vrij standaard kuurtje?!?!? Om te beginnen zou ik het maar eens wat rustiger aandoen, dan weet je veel beter wat je kunt verwachten en kun je zelf beoordelen of je genoeg of te weinig gegroeid bent.
Zwaarder kuren is makkelijk, gewoon meer spuiten en slikken. De kunst is om met zo min mogelijk zoveel mogelijk te groeien.
Bovendien blijkt Clomid/Nolvadex bij een lichte eerste kuur volledig overbodig te zijn. Ten eerste herstelt het je eigen productie niet volledig (maximaal 75%) en ten tweede profiteer je zo niet van de rebound op het moment dat je eigen lichaam extra hard werkt aan het herstellen van de testosteronproductie.
De hoeveelheid testosteron wordt bepaald door de (trainings)signalen die je hersenen krijgen en de hoeveelheid die al in je lichaam is. Als dat laatste wegvalt en je flink blijft trainen maakt je lichaam een inhaalslag waar je je voordeel mee kunt doen.
Op het moment dat je echt zwaar gaat kuren kan je lichaam dit niet zo snel meer bijhouden en is extra hulp gewenst.
Mocht je geld hebben: koop dan Teslac, werkt veel beter dan Clomid en Nolva, maar begint iets later te werken.
De helft van de dosering die hierboven staat is genoeg om lekker te gaan als eerste kuur. 6 of zelfs 8 kilo is echt wel mogelijk, is mijn ervaring.
Succes!!!
Comment
-
Ben het op zich met HansBM eens, mede gezien je stats.
Je bent vrij jong en daarbij (nog) vrij licht.
Zou eerst doorgaan zonder uberhaupt te kuren en over een paar jaar verder kijken.
Dat clomid of nolvadex bij een lichte eerste kuur overbodig zou zijn klopt echter niet, te licht legt je eigen produktie stil en is te weinig om te groeien een negatief effect dus.
Succes en laat ff weten wat je doet.Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Voorlopig blijf ik eerst alles goed lezen en wil me goed informeren.
70 kilo wil ik volgend jaar nog naturel halen met desnoods iets hoger vetpercentage.
Dan van de zomer naar oude vp van 10% en dan zien we wel weer verder.
Maar voor die tijd wil ik wel alles weten hoe en wat.
Comment
-
dit is toch zekker wel een beginners kuur maar niet bedoelt voor een beginnende bber. naar mijn mening is rond je 25st en wat trainings jaren een (goede)tijd om aan een kuur te denken.
ik ben zelf op mijn 26st begonnen met een dbol only kuur en daarna nog wat van die lichte only kuurtjes resultaat na ander half jaar was nou niet echt supper daarna 2 echte kuren gedaan met test deca dbol stromba nu heb ik teminst echt vlees aan me lichaam zitten en blijft ook goed zitten en over kracht ook niet te klagen.
een gericht advies is toch moeilijk te geven we reageren toch allemaal weer net een beetje anders op bepaalde middelen dan een ander.
probeer zo veel mogelijk te lezen over AAS en al wat er bij komt kijken want het is toch wel een manier van leven als je een beetje serieus er mee bezig wilt zijn.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment