Kuurlog Longxii origin Somatropin igf-1lr3 ghrp-6 cjc-1295 dac

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurlog Longxii origin Somatropin igf-1lr3 ghrp-6 cjc-1295 dac

Yo bro's

Heb een tijd geleden deze hgh gehaald
    ben nu 3 maanden verder en is niet normaal
    ben aantal kilo massa aan gekomen en zeer droog geworden en heb nog minimaal 6 maanden voor de boeg gebruik de longxii hgh op 6iu per dag met t3 en igf-1lr3 maand on maand off
    gaat lekker wil graag weten waarmee ik de kuur mee kan aanvullen met AAS wel te verstaan zit zelf te denk om sowieso 1gram test e te zetten per week en om het te stacken met tren e en mast e ga binnen een week beginnen met de AAS in mijn kuur
    Hoor het graag! En hou jullie op de hoogte over de voortgang van de kuur.

Ik probeer sowieso elke maand een update te geven

Stats nu 176cm 92 kilo 11% vet doel 100 tot 105 kilo 8% vet

week 4-45 1tab t3 per dag ter compensatie schildklier
    week 1-45 6iu per dag 3x2iu ochtend middag namiddag
    week 1-4 50mcg na training in borst zetten 4weken on 4 weken off dit tot einde kuur hgh
    week 12-22 1000mg test e
    week 12-22 600mg tren e
    week 12-22 600mg mast e

ghrp-6 cjc-1295 dac eerste 3 maanden elke dag 3x 150mcg ghrp-6 + 100mcg cjc-1295- with dac

meer dan 13kg vvm? oke
    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

3x150 per dag met dac, waaarom die dac is juist zodat je niet zo vaak hoeft te prikken?

wel benieuwd naar de resultaten.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
        meer dan 13kg vvm? oke
        Je moet je eisen hoog stellen en denk dat ik deze kuur een jaar ga doortrekken dus moet toch haalbaar zijn denk?

No pain no Gain!

Comment

Originally posted by quibus View Post
          3x150 per dag met dac, waaarom die dac is juist zodat je niet zo vaak hoeft te prikken?

wel benieuwd naar de resultaten.
          Ik heb weer gehoord dat je cjc beter 3x per dag moet zetten ook dac? het is voor mij een experiment om eerlijk te zijn

Comment

ik heb me niet zo verdiept nog in dac, maar weet bijna zeker dat het niet klopt, ik zoek het even op.

Comment

Wel nette stats man. Van AAS heb ik geen verstand maar veel succes
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                Wel nette stats man. Van AAS heb ik geen verstand maar veel succes
                Thx man gaat zeker goed komen

Comment

Ok, de dac versie heeft een halfwaardetijd van 8 dagen, zonder dac 30 minuten, en daar zit hem dus de cru, ten eerste wil je dat je gh een puls geeft, gh bleed, neem je 3x per dag een injectie, heb je dus 3x een puls.
                  Maar als je de dac neemt heb je een constante gh bleed en dat wil je niet het gaat juist om de pulsen.
                  Van een constante gh bleed wordt je ook erg moe.

ik hoop dat je het begrijpt zo, alle info is in engels en iedereen spreekt elkaar tegen, maar volgens de guru datrue, is zonder dac het beste.
                  je kan dit natuurlijk gewoon proberen, maar zou toch even omruilen als ik jou was of extra bestellen, cjc kost toch geen moer.

Comment

hoeveelste x dat je kuurt?
                    powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Ok, de dac versie heeft een halfwaardetijd van 8 dagen, zonder dac 30 minuten, en daar zit hem dus de cru, ten eerste wil je dat je gh een puls geeft, gh bleed, neem je 3x per dag een injectie, heb je dus 3x een puls.
                      Maar als je de dac neemt heb je een constante gh bleed en dat wil je niet het gaat juist om de pulsen.
                      Van een constante gh bleed wordt je ook erg moe.

ik hoop dat je het begrijpt zo, alle info is in engels en iedereen spreekt elkaar tegen, maar volgens de guru datrue, is zonder dac het beste.
                      je kan dit natuurlijk gewoon proberen, maar zou toch even omruilen als ik jou was of extra bestellen, cjc kost toch geen moer.
                      ok thx daar heb ik wat aan dan ga ik ze gelijk ruilen want snap je punt helemaal

Comment

Originally posted by jjj7797 View Post
                        hoeveelste x dat je kuurt?
                        Al aardig wat ben de tel kwijt

Comment

Hey en die igf, ga je dat elke dag spuiten?
                          Want ook dat is niet helemaal de bedoeling en alleen in je borstspier?waarom niet in de getrainde spier?

en de cjc,ghrp ga je dat IM of SQ zetten, IM werkt het naar mijn mening beter maar wanneer ik het in vet spuit lijkt dat wel weg te smelten

Is allemaal opbouwend bedoelt he.

Comment

Hey en die igf, ga je dat elke dag spuiten?
                            Want ook dat is niet helemaal de bedoeling en alleen in je borstspier?waarom niet in de getrainde spier?

en de cjc,ghrp ga je dat IM of SQ zetten, IM werkt het naar mijn mening beter maar wanneer ik het in vet spuit lijkt dat wel weg te smelten

Is allemaal opbouwend bedoelt he.
                            Daarvoor heb ik mijn kuur hier neergezet iedereen mag zijn mening en ervaringen delen worden we allemaal weer slimmer van zou het im zetten en zou inderdaad wisselen van spiergroep vooraal nadruk op de biceps en borst en over het wegsmelten van het vet dat doet die hgh wel die ik gebruik

ik was wel verplan om de igf elke dag te zetten op trainingsdagen dan maar dat is toch zeker 5 dagen meestal 6 per week en dan maan don maand off om werking optimaal te houden
                            Last edited by Freefighter-mma; 19-05-2013, 18:33.

Comment

Srry haalde nu de igf met MGF door elkaar, de igf kun je ook ivm lange halfwaarde overal spuiten, maar in de spier is wel nice idd.
                              50 mcg per kant of totaal?
                              Ja met hgh zal vet idd niet zon probleem zijn, spreek niet uit ervaring heb geen hgh gehad.

He wat ga je doen mbt eten, ga je ver boven onderhoud, weet je wel je onderhoud tijdens zon kuur, hgh,peps en tren lijkt me dat je onderhoud naar de 10k oploopt haha.

Zou toch ook even aanmelden op datrue, daar staat echt veel goede info mbt peps.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X